Rozmýšľal som, že či nenapíšem námestníkovi Koladovi mail o tej 7085. Už mi to leze na nervy a možno keď nahučí niekto z vrchu na šéfov, tak tí nahučia na tých pod sebou a tí na tých pod sebou až nakoniec tú K2Gčku dokončia. Idem hneď písať.
vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
Re #23728 fobust:K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
Re #23734 Jano:7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
Re #23735 755.001 (WAP): 7717 a 7770 budú sa opravovať.
vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
Re #23728 fobust:K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
Re #23734 Jano:7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
Re #23735 755.001 (WAP): 7717 a 7770 budú sa opravovať.
" #23729 "vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
"#23728 "K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
"#23734 "7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
"#23735 " 7717 a 7770 budú sa opravovať.
Jediny rozdiel medzi tymito elektrickami a T3S bude v absencii Kotasieho celicka. Pytam sa, ake znizenie urovne cestovania predstavuje pre cestujuceho nerealizacia tejto drahej (a vodicami neoblubenej modifikacie), navyse s otaznou zivotnostou? Ak dovolis, odpoviem si sam: ziadne.
Okrem toho, niekto to tu uz pisal: ked si cestujuci myslia, ze T3S je nova elektricka, potom sa necudujme, ze su proti elektrickam zaujati, kedze z ich pohladu za tam za 30 rokov len vymenili sedacky...
Nehovoriac o tom, ze povodny vzhlad T3 s klasickym naterom a upravenym celom pre dosadenie transparentov je podla mna mensi paskvil, nez Kotasie celo + stara karoseria. Ale to je cisto subjektivna zalezitost.
Ja osobne budem radsej, ked tu bude behat viac zmodernizovanych T3 bez Kotasa, ako menej s Kotasom. Neviem, ako ty.
Re #23725 Martin: No toto som si vsimol uz aj ja. Okolo 14.30 sa uz tocili len na tretej kolaji, na stanici nebola ani jedna L1. Teraz som siel z mesta, cakal som pri Technickej univerzite prave na L1 -- mala ist 22.26 a bud nesla vobec, alebo isla s viac ako 3-minutovym predstihom ci viac ako 5-minutovym meskanim. V tejto zime celkom nastve. Co sa tam stalo?
Takže vidím, že nikomu sa nechce robiť nudné štatistiky, tak som si dovolil spočítať ulice Bratislavy podľa mapy Vojenského kartografického ústavu, z 5. vydania, ktoré vyšlo t. r.
Bratislava - spolu 1.504 ulíc, ciest, dolín, chodníkov, nábreží, nív, mostov, mýt, radov, trhov a údolí.
-z toho ulíc: 1344
-z toho námestí: 48 (1. mája, 6. apríla, Americké, Daliborovo, Daxnerovo, Dulovo, Floriánske, Františkánske, Hlavné, Hodžovo, Humenské, Hurbanovo, Hviezdoslavovo, Jakubovo, Jurigovo, Kamenné, Karpatské, Kežmarské, Kmeťovo, Kollárovo, Komenského, Ľudové, Malokarpatské, Mánesovo, Muchovo, Biely kríž, A. Dubčeka, hraničiarov, hrdinov, J. Kostru, Ľ. Štúra, M. Benku, práce, slobody, SNP, Nobelovo, Odborárske, Osvištské, Predstaničné, Primaciálne, Radničné, Rudnayovo, Rybné, Šafárikovo, Šrobárovo, Trojičné, Vlastenecké, Župné)
-z toho ciest: 35 (Delená, Devínska, Dolnozemská, Drotárska, Dúbravská, Hadia, Hlboká, Ivanská, Jantárová, Krajinská, Kysucká, Knižkova, Lamačská, Lieskovská, mládeže, Mokrohájska, na Červený most, na Kamzík, na Klanec, na Senec, Panónska, Pekná, Priama, Rusovská, Skalická, Spätná, Stará Ivanská, Stepná, Strmá, Trnavská, Viedenská, Vrakunská, Vtáčikova, Vyhnianska, Zadunajská)
-z toho nábreží: 6 (arm. gen. L. Svobodu, Dvořákovo, Fajnorovo, Rázusovo, Slovanské, Vajanského)
-z toho údolí: 5 (Fialové, Hradné, Kráľovské, Líščie, Slávičie)
-z toho mostov: 4 (Lafranconi, Nový, Prístavný, Starý)
-z toho ostatné: 62 (Barónka, Bôrik, Dlhé diely I-III, Dostojevského rad, Hrabový chodník, Jaskový rad, Kratiny, Kopanice, Lediny, Líščie nivy, Malé Pálenisko, Malý trh, Medzierka, Mlynská dolina, Mlynské luhy, Mlynské nivy, Modý chodník, Mokráň záhon, Nové Pálenisko, Nové záhrady I-VI, Nový záhon, Orechový rad, Ostružinový chodník, Palisády, Planét, Polianky, Pridánky, Priekopy, Račianske mýto, Ružová dolina, Rybárska brána, Segnáre, Schody pri st. vodárni, Slovinec, Soferove schody, Staré Grunty, Staré záhrady, Staroturský chodník, Strmé sady, Suché mýto, Staré ihrisko, Šinkovské, Šuty, Továrnikova osada, Trnavské mýto, Trojdomy, Úžiny, Veľké Štepnice, Vodný vrch, Zámocké schody, Západný rad, Záhrady, Zákutie, Záruby, Zátišie, Zbrody) :o)
Tak priatelia, na hlavnej sa točia eliny len na tretej koľaji. Dnes o 21.56 to vyzeralo tak, že najprv vyrazila 1ka s odchodom 22.02 a to už o 21.56(!), potom išla 2ka s ochodom 21.55 a meškala 2 minúty, 3ka 21.55 meškala 3 minúty a 8ka 21.53 meškala 6 minút Chápem, že 1ka "zavadzala" zvyšným vozidlám ale ten predčasný odchod o 6 minút ma fakt zaskočil. Viem si predstaviť, ako to poteší napríklad pri poslednom odchode ... To sa ako plánuje dlho točiť len na jedinej koľaji? Viete o tom niečo? Jo, inak DPB nám na svetelnej tabuli želá pekné sviatky a ŠNR .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Ak bude interier tých 7783 až 86 vyzerať takto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=197
a exteriér takto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=204
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=202
tak budem spokojný.