Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #237157:
Ved Nivy su predsa otvorene od vlanajsieho augusta. Ibazeby niekto neustale nahraval nespravne verzie zmluv? 🙂
A Blumental tusim povodne tvrdili, ze bude v decembri...
Reakcia na: gejza #237158:
Pane bože, načo davajú priestor očividným klamárom? Alebo teda v akom svete "prepásli sme eurofondy" znamená, že sme ich nedostali lebo nevyšlo hodnotenie, a naopak, "oprášiť projekt" s "vysúťaženou stavebnou firmou" znamená prekopať ho tak, aby nejakým zázrakom zrazu bol rentabilný?
Hm, takže Nivy a Blumentál nebudú otvorené od 9., však?😫
Reakcia na: birch #237154:
celkom zaujímavý nápad, len nechápem načo by si cez víkendy skracoval L9 po molecovu keď cez víkend je dostatok obojsmerných vozov a cez týždeň by si zase výrazne oslabil kapacitu v KV
Reakcia na: birch #237154:
Podla mna minimalne pri L1 je zbytocne tahat kazdy druhy spoj iba po Nam. L. Stura - usetri sa skoro nic skratenim uz aj tak kratkej linky. Pri pocte vozidiel na L3 to pri dlzke trasy/jazdnej dobe moze byt zaujimavejsie.
Pomerne dlho tu diskutujeme kvôli výpadkom o trasovaní L1/L3 do Petržalky a o jedno/dvojlinkovom variante všeobecne. Po otvorení Karlovesko-Dúbravskej radiály vzniká postupne problém so zabezpečením výpravy vhodnými vozidlami (nedostatok nízkopodlažných vozidiel, prebytok K2).

Už dávnejšie mi preto napadol nasledujúci návrh trasovania:
L1: Hlavná stanica - Nám. Ľ. Štúra / Petržalka každý druhý spoj
L3: Rača - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra / Petržalka každý druhý spoj
L4: Dúbravka - Špitálska - nábrežie - ŽST N. Mesto / Zlaté piesky každý druhý spoj
L9: Ružinov - Obchodná - Karlova Ves
L7: posilová linka Rača / ŽST Vinohrady - hlavná stanica

- aspoň čiastočne sa tým vyrieši situácia prípadných výpadkov v Petržalke, ktorá je podľa mňa najčastejšie skloňovaným problémom
- zachová sa jednolinkový variant s výhodami častých intervalov a to vrátane úsekov v centre (pri dvojlinkovom nie je možné)
- uvoľní sa časť nizkopodlažných električiek z L3 pre potreby iných radiál
- vznikne možnosť prípadného zahustenia intervalu L3 do Rače (možnosť zaviesť interval 3-3-2 pri 8 minútach / 4-3-3 pri 10 minútach v špičke tak, že by do Petržalky šiel každý iba tretí spoj)
- ušetrené obojsmerné vozidlá z L3 by bolo možné využiť na prípadné skrátenie L9 po Riviéru v časoch prebytku kapacity v K. Vsi (napr. víkendy ráno)

Zároveň sme si na L4 overili, že si cestujúci postupne zvykli na dve rôzne konečné jednej linky a podobne by to bolo aj v prípade L1/L3, na ktorej väčšina cestujúcich cestuje do centra a neboli by tak rozdielnymi konečnými stanicami dotknutí.

Čo si o tomto návrhu myslíte?
ZSSK zatvára zákaznícke centrá (vrátane Hodžovho námestia a Trnavského mýta)
Myslím, že by sa zišlo aktualizovať schému denných liniek.
Reakcia na: Zuzana 50 #237148:
Zajtra budú otvorené
Dokedy budu este predajne miesta zatvorene pre pandemiu? Mnohe obchody uz funguju ........
9.11. - otvorenie Nív a Blumentálu? 😍
Reakcia na: 3pa3ck3 #237122:
Minimálne medzi epidemiológmi má to slovo presne definovaný význam a rozhodne nemá nič s aktuálnym stavom nákazy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.