Priatelia, už urobme čiaru za týmto trollom, posledná strana diskusie je len o ňom a zabúdame na to, že sme v diskusnom fóre na webe o verejnej doprave. Keď tie príspevky od trolla uvidíte, tak to jednoducho ignorujte, ako keby ani nebolo a to prejde. Berte tento príspevok ako pomyselnú čiaru, od ktorej sa nebude reagovať na jeho príspevky, inak sa ho nikdy nezbavíme.
To si povedal pekne veľkú blbosť. Ja som tu bol od augusta pár chvíľ, rozhodol som sa vtedy že zmiznem. Ale rozhodol som sa sem vrátiť a už tu definitívne budem, vy s tým nič nenarobíte, ani diktátori!!
no ono bohuzial to funguje s tymi trollmi tak, ze sa sem istu chvilu bude snazit dat cokolvek na co by sa aspon niekto chytil a jedina pouzitelna obrana je nereagovat na absolutne nic... tym trolla nechas vyhladovat a pojde skusat hladat svoju "potravu" inde .....
Rozumiem, ale k tým príspevkom, čo majú aspoň trochu rozumný základ, sa snažím dať vecnú odpoveď(84 cez KV, 33 vs. 133, sockovitosť VHD...); s tým najnezmyselnejším príspevkom som to už prehnal.
Ok, konkrétny príklad: som agentúrny dokladač tovaru, bývam v Cíferi, pomerne často sa dostanem na brigádu do Tesca blagoevova. Zvyčajná trasa je a. na rannú, z rannej a po poobednej vlakom na hlavnú, pešo na SAV(opačným smerom si občas počkám na 93) a odtiaľ 84 na Bulíkovu, resp. naopak
b. na poobednú vlak na predmestie, regiobus na bajkalskú a ďalej 98 na ekonomickú univerzitu.
Možnosť b. je značne nespoľahlivá kvôli meškaniu regiobusov do BA aj o 13.-tej poobede a situácii na trase Jarošova-Bajkalská-Prístavný most..
Ak 84 presmeruješ cez nábrežie, tak mám na výber v podstate 3 náhrady, jednu horšiu ako druhú:
1. E1 na NSNP, peší presun na kamenné námestie, E3 na Farského a A84/A99 na Bulíkovu. Namiesto priameho spojenia 2 prestupy+ časovo min. 2xdlhšie.
2. E3 z vinohradov na farského+84/99 na bulíkovu. Síce len jeden prestup, ale časovo zase aj 3xdlhšie.
3. A93 na Aupark+ A84 na Bulíkovu. A 84 má v čase cestovania na zmenu 15 min. interval a prestup mi tam nikto garantovať nebude, takže ak 93 bude k auparku prichádzať vo chvíli, keď bude a84 odchádzať, tak mám smolu. A ak 84 uviazne v nie zriedkavej kolóne na nábreží(aj mimo rekonštrukcie KV radiály), tak ešte aj papierovo vychádzajúci prestup môže zle dopadnúť.
Naproti tomu súčasná trasa a84 je minimálne v úseku SAv-Bulíkova spoľahlivá.
Už si tu totálne na smiech, a to som z vlaky.net zvyknutý na iných tvrdohlavcov ak by sa vyhlásila súťaž o najnezmyselnejší príspevok, mal by si v nej vysoké zastúpenie
Ach jaj... so sockovitosťou chodenia MHD nesúhlasím... napr. aj pápež František bol známy tým, že sa po buenos aires pohyboval VHD. Je preto podľa teba socka?
84 cez KV by spôsobila značnú nespoľahlivosť pre obyvateľov Ovsišťa...
Ak zrušíš linku 33 a nahradíš ju 133, tak ti zostane nepoužiteľná trolejbusová trať-už som ti v diskusii ku karloveskej radiále písal, že 133 nemôže byť trolejbusová, lebo 2/3 trasy ide mimo trolejového vedenia
S BUS pruhmi to snáď nemyslíš vážne!
Nechcel som už na Teba reagovať, ale jednu vec Ti ozrejmím: Príspevky, ktoré majú viac ako päť palcov dole, sú automaticky skryté, avšak nikto ich nemaže.
Vrátiť 2 linkové električkové vedenie s intervalmi 8/10/15
L84 presmerovať cez Karlovu Ves s napojením na Most SNP, vypravovať sa bude z Trnávky.
Zrušiť 33 a zaviesť 133.
Zaviesť dezinfekciu vo vozidlách.
Dať príkaz, aby ľudia sadali iba pri oknách, je absolútne jedno že niekto ide s mamou napríklad.
V horšom prípade maximálne 6 osôb ako som už spomínal.
Zrušiť všetky BUS pruhy.
Pripraviť krízový plán na MHD.
To je všetko. Inak ľutujem, že už nie je Nesrovnal primátorom. Za jeho primátorovania sa iba zlepšovala električková doprava, žiadne pokusy ani nič také nebolo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A