Reakcia na: fanatikmhd #236602:
Dôvodom môže byť, že je zastávka v CP zameraná zle alebo to, že si známa lístok zakupovala kráčajúc na zastávku v čase, kedy bola geograficky bližšie k Bradáčovej ako k Technopolu.Riešením by mohlo byť ručné nastavenie zastávky. Ak v appke nie je povolené zisťovanie polohy, nástupná zastávka sa zadáva ručne. Teraz si nie som istý, či možno nástupnú zastávku manuálne zmeniť aj po tom, čo ju už systém našiel automaticky. Logika hovorí, že by to malo byť možné, ale v tejto chvíli to overiť neviem. Krajné riešenie je zakázať appke prístup k polohe mobilu a zastávku nastavovať vždy ručne.
fanatikmhd
Známa bývajúca v panelákoch neďaleko Technopolu smer Draždiak ide ráno na A-98 z Technopolu smer mesto. Kupuje si lístky cez app IDSBK. Tu si aktivuje lístok pekne pri príchode Abusu, a vyrazí. Zrazu pozerá, že na appke svieti miesto nástupu-Bradáčova (vedľajšia zastávka cez ktorú Abus ani nešiel a ani nepôjde). Zle zaznamenalo polohu.
Otázka z toho vyplývajúca pri kontrole lístkov:
Je známe z PP že pokiaľ človek neprestupuje, záväzný čas pre posúdenie platnosti lístka je podľa CP.
ak človek prestupuje, je nutné si kúpiť druhý lístok, a ten reklamovať u dopravcu u ktorého vzniklo meškanie.
Daná slečna má v appke zastávku ktorá evokuje nutný prestup. Teda by si v prípade zápchy na Apolle musela prikúpiť ďalší lístok. Lenže neprestupovala. Čo teraz? Ako dokázať že záväzná platnosť sa má v tomto prípade posudzovať podľa CP a nie podľa prestupného systému?
Našťastie sa zatiaľ nič nestalo, avšak, chyba nastala, a je preto na mieste táto otázka.