Psychiatri tomu hovoria "perseverácia". T.j. neustále sa vracanie k tomu istému. Raz tu niekto vymyslel Filiálku a odvtedy, hoci to bolo opakovane ukázané, že ísť z centrálneho systému na decentralizovaný je kravina, aj tak sa k tomu stále vraciame. Alebo inak: príznakom senility (a ja dodávam aj debility) je nielen neschopnosť udržať myšlienku, ale aj neschopnosť opustiť myšlienku. A to druhé je prípad Filiálky. Teda dnes už prípad pre psychiatrov...
Povedzme si to tak - sú aj mestá s decentralizovanými stanicami, ktperé nemajú v pláne to meniť (Paríž, Londýn) ale absolútne nepoznám mesto, ktoré by od centralizovanej koncepcie prechádzalo na decentralizovanú.
Okolo Alžbetky som jazdil s trolejbusom aj s električkou aj v čase, keď boli na hlavnej trolejbusy (aj v čase, keď tam boli semaffory) a nebol tam žiaden problém. Naopak, prednosť na 29.8. x Mickiewiczova bola otočená preto, že pri výjazde z 29.8. prote z trolejbusu vodič nevidí nič, nech sa akokoľvek krúti a v podstate sa tam musel pomaly natlačiť.
"Aj pri tejto etape však prišlo k niekoľkotýždňovému omeškaniu. Dôvodom omeškania je podľa magistrátu predovšetkým neskorší začiatok rekonštrukcie spôsobený koronavírusom a tým pádom nemožnosťou zo strany zhotoviteľa stavby nasadiť svojich pracovníkov z Čiech kvôli povinnej karanténe."
"Vďakabohu" za koronu, môžeme na ňu zvaliť úplne všetko, univerzálny vinník!
Nebyť korony, ktorá začala v marci, jednoznačne sa všetko urobí s mesačným predstihom v špičkovej švajčiarskej kvalite.
"Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz). "
toto je realita toho usporiadania co tam je aj teraz, pokial mas priestor posunut sa vpred ze zrovna nejde elektricka ani ziadne auto v koliznom smere ktorym mas dat porednost, tak pocas dna sa tam zarucene najde chodec ktory ti stihne vliezt na prechod v case ked si sa stihol rozhliadnut a zacal sa pohynat vpred.... dana pesia trasa je pocas dna vcelku dost vytazena....
osobne sa autom tejto krizovatke v tomto smere pokial mozem radsej vyhybam (nemam ju velmi rad)
Na križovatke Mickiewiczova x Ul. 29 augusta by sa podľa mňa dala a mala zmeniť hlavná cesta. Pri Alžbetke by to podľa mňa nebolo najšťastnejšie riešenie, lebo neviem či by električka videla stojace autá a príde mi, že by to bolo dosť nebezpečné a neprehľadné. Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz).
"Bude to ako v iných európskych metropolách, ktoré majú viacero železničných staníc." - Myslí mestá ako Viedeň, ktoré naliali obrovské peniaze do vzniku jednej centrálnej stanice namiesto 38 terminálov po celom meste?
Zdá sa že tento, ehm, tunel má a bude mať naveky podporu naprieč celým politickým spektrom. Jediné šťastie je že ten projekt je prakticky nefinancovateľný, lebo žiaden subjekt ktorý je ochotný vyhadzovať peniaze na takéto bohapusté sprostosti nezarobí dosť peňazí na financovanie obzvlášť veľkej bohapustej sprostosti.
Rekonštrukcia trate električiek v uhle Blumental je fajn vec....
Ááále, niekto pozabudol na zmenu organizácie dopravy na Americkom námestí...V špičke sa tam tlačia klbove trolejbusy LL 202,207,212 s autobusmi LL 31 a 94 a IAD( individ.automob.doprava) do úzkeho hrdla pri " štátnej nemocnici" teda UNB Nemocnica Staré mesto na Mickiewiczovej.a robia sa zápchy a kolóny.
Nasledbe po prejdeni 150-200 metrov je križovatka ul.29.augusta a Mickiewiczova, kde ul.29.augusta je hlavná....a teda autobusy a trolejbusy s IAD zahustuju celú Mickiewiczovu..
Následne pri Alzbetke trolejbus a autobus musí dávať nezmyselné prednosť vozidlám IAD smerom z Obchodnej na Radlinskeho a naopak...v súčasnosti tam chodí.iba málo vyťažená električka L 1.
Nie je dovod na dočasnú zmenu prednosti. A inú.organizaciu?
Podľa mňa by bolo dobré, ak by to po kliknutí na výjazd/dojazd ukázalo CP danej linky aj s výjazdovou trasou (dojazdovú to ukazuje, výjazdovú stále bohužiaľ nie).
Výjazdy sú uvedené spôsobom napr:
94 Výjazd zo zastávky Vozovňa Petržalka smer Holíčska
212 Výjazd zo zastávky Rádiová smer Kulíškova
a následne sú uvedené všetky nácestné zastávky až po prvú zastávku na štandardnej trase.
Keď už tam taká stránka je, mal by som zlepšovací návrh, a to aby sa ako smer uvádzala nie prvá zastávka na štandardnej trase, ale cieľová zastávka daného spoja, resp. to čo je uvedené na displeji. Tzn. napr. L94 bude mať ako smer uvedený Blumentál a L212 Cintorín Vrakuňa. Nácestné zastávky môžu zostať uvedené ako tam sú.
Okrem toho je tam zopár drobných nelogickostí ako výjazd L1 smer hl.st. začínajúci od STU namiesto od Nám. SNP, ale tak je to už v cestovnom poriadku, asi dopad uzavretého Blumentálu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tanal