To samozrejme môžete vyskúšať, obávam sa však, že prepravná kontrola pre takúto argumentáciu nebude mať pochopenie (ak budete mať šťastie a stretnete ju).
Ak máte chvíľu času odporučil by som vám skôr napísať e-mail na vnutorna.kontrola@dpb.sk s dátumom, časom a číslom vozidla (respektíve s linkou, zastávkou a smerom miesto čísla vozidla) pokaždé keď takýmto vozidlom pôjdete o tom, že dané vozidlo nemalo zapnutú klimatizíciu a spytovať sa na dôvod prečo to tak bolo a môžete sa podeliť aj o vaše oprávnené rozhorčenie z danej situácie.
Po prvom e-maili už stačí iba pokaždé prepísať detaily o vozidle v tom prvom a posielanie ide prakticky samo.
Chválim aktuálnu anketu na webe. Relevantnejšia už nemôže ani byť. Včera som vystúpil na Nám. Franza Liszta a bol som peši rýchlejšie na Račku ako moja 63, z ktorej som vystúpil. #autoslava
asi nie su vodici... lebo aj ked elektrickarov by teoreticky malo byt dost, tak ich vraj preskolili na busy aby mal kto jazdit nahradnu dopravu a tak zas nema kto jazdit s elektrickami....
Problém prečo nechodia všetci čo by mohli chodiť MHD, ale idú radšej autami je komfort a čas. Rozhodne to nieje otázka peňazí.
A tí čo chodili s MHD aj dovtedy nepocítia prakticky žiadne zlepšenie (predpokladám, že väčšina má predplatné lístky a cestuje aj do častí kde by preprava zdarma nebola čiže by lístok potrebovali tak či tak) – to je v tom lepšom prípade. V tom horšom sa budú ešte viac tlačiť v už aj tak preplnených vozidlách, ktoré v „správnych“ časoch idú krokom.
Rýchlosť prepravy a komfort počas prepravy. To je to na čo je potrebné sa zamerať. A ľudia pokojne zaplatia toľko koľko to stojí teraz.
Pokojne aj viac ak to bude výhodnejšie (z pohľadu čas/komfort) ako auto a veci spojené s jazdou ním.
Nebol by ale potom nápor na X5 a X33 v úseku medzi Molecovou a Novým SND? Myslím si, že v takom prípade by tam boli iné linky poloprázdne a X5 a X33 preplnené (lebo by boli zadarmo). Takúto vec sme tu už raz mali na 201, 202, X72 a neviem, či to veľmi pomohlo premávke Gagarinovej.
Druhá vec je kapacita NAD. Nebývajú už dnes X5 a X33 slušne zaplnené, zmestili by sa tam vôbec ľudia presadajúci z aút? Ak nie, tak to veľmi nemá zmysel.
Trochu mi tu absentuje info, že z. Hrobákova smer centrum je presunutá do náhradnej polohy pred semafor a podľa rozmiestnených kužeľov sa zrejme ide opravovať...
Náhodou, farebnosť tých displejov je veľmi dobrá a aj čísla sú rozoznateľné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
Ak máte chvíľu času odporučil by som vám skôr napísať e-mail na vnutorna.kontrola@dpb.sk s dátumom, časom a číslom vozidla (respektíve s linkou, zastávkou a smerom miesto čísla vozidla) pokaždé keď takýmto vozidlom pôjdete o tom, že dané vozidlo nemalo zapnutú klimatizíciu a spytovať sa na dôvod prečo to tak bolo a môžete sa podeliť aj o vaše oprávnené rozhorčenie z danej situácie.
Po prvom e-maili už stačí iba pokaždé prepísať detaily o vozidle v tom prvom a posielanie ide prakticky samo.