Ovocné sady by asi bolo treba obslúžiť opačným smerom (ak by tu 69 končila), pretože tu: https://www.google.com/maps/@48.1723285,17.1963785,3a,75y,275.21h,68.41t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUU8g5XcLDmr8Y3dDenRJJg!2e0!7i13312!8i6656 sa nedá (aspoň podľa Google maps ) odbočiť doľava. Tú Ambrušovu by som vyriešil tým, že by sa zatiaľ zastávka pri Hornbachu neobsluhovala. Myslím si, že Ikea a Pestovateľská majú celkom dobrú ponuku spojov a ak by tam niekto šiel od sadov, tak by asi využil 61/96. Myslím si, že lepšie, ako si to nakreslil, 69 urobiť nejde, toto je taká lokalita, že vždy bude niekto mať na 69 ,,okružnú jazdu."
Neplánuje sa aj zrušenie zastávky AVION, IKEA do centra, nakoľko mi príde, že celkom blízko Pestovateľskej aj AVION-u?
Par pripomienok:
1.) Nemyslim si, zeby L69 mala obsluhovat letisko - naco? Dopyt Letisko - Avion - Galvaniho pokryje dostatocne aj sucasne spojenie L61/96
2.) Od Avionu nemozes ist rovno (teda aspon zatial bez zmeny znacenia)
Je to možné... Nakreslil som krásnu omaľovánku s dvomi variantmi trasy linky 69. Modrá trasa je Avion - Letisko a oranžovou je variant iba po Ovocné sady. Červené sú zastávky.
Každopádne má to aspoň dva nedostatky:
- neobsluhuje Ikeu a Pestovateľskú
- odbočenie od Kiky na Ambrušovu momentálne nie je možné
Podľa mňa by si nikto tých cca 5 minút cez Letisko nenadchádzal, myslím si, že to by sa už viac oplatilo ísť pešo na Fafruny. Hlavne ju treba zosúladiť s 61/96 na Fafrunách v oboch smeroch.
Azda by výhoda zachádzania až na letisko bola v tom, že obyvatelia Ovocných sadov by tam mohli prestupovať na linky 61 a 96. Pri správnom načasovaní a intervale 30 minút by každých 15 minút mali spoj raz na Fafruny, raz na letisko.
Žiaľ, kedže všetky nástupišťa zastávky Fafruny sú až za križovatkou, tak by prestup na tejto zastávke vyžadoval peší presun...
Takáto trasa je podľa mňa úplne idálna, možno by ju ani nebolo nutné ťahať až na Letisko (ak by sa vedela na sadoch otočiť, neviem, ako to tam vyzerá), aby ušetrili vozokm, lebo si nie som istý, či by bol v tejto trase dopyt po jazdení až na Letisko (možno z BTS, Carga?).
Inak, to spomenuté postupné rozširovanie nočnej premávky treba chápať ako? Lebo napríklad na 83 v poslednej dobe pribudli ďalšie dva spoje po 23. hodine, čiže Háje majú 15' interval až do polnoci - čo je objektívne super, ale veľmi nekorešponduje so spomenutou koncepciou... Mám očakávať ich prevelenie pod niektorú N?
61 a 96 sú prioritne určené na obsluhu Letiska, nedávalo by žiadny zmysel, aby sa ich kapacita vybíjala na obsluhu nejakého sídliska - bez ohľadu na to, či to geto postaví Jepko s Trdkom alebo niekto seriózny ..... linka 69 ako lokálny vymeták sa na to hodí omnoho lepšie
Žiaranka, mestská hromadná doprava sa volá mestská, lebo obsluhuje Mesto - tento typ prevádzkuje DPB a.s., www.dpb.sk . Prímestská doprava zas slúži na spojenie Mesta s okolitými dedinami - tento typ dopravy prevádzkujú Slovak Lines a.s. (lajná), www.slovaklines.sk .
Ešte nezabudnúť, že na Ovocných sadoch je už vybudované nástupište, takže po postavení bytoviek tam zrejme bude chodiť nejaká linka. Dúfam, že nie 61 a 96, ale ideálne 69. Čiže už sa rysuje trasa Letisko - Ovocné sady - Fafruny - Pharos - Hornbach - Kika - Avion. Alebo v inom poradí.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko