Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #234621:
Ano, to som myslel, len som si narychlo nevedel spomenut na nazov.
Reakcia na: kecho #234618:
Disk pod kolesá? Ak myslíš zakladací klin, tak áno. Ale Hýkarus mal impulzné otváranie dverí, na Vrakose by sa za chvíľu spálila solinajka.
Reakcia na: N/A #234619:
Ano presne tak /ak to funguje ovšem😃 /
Jedno kridlo sa da mechanicky zavrieť -zamknuť a druhe tlačitkom zablokovať tak to mam ja na pridelenom voze
Reakcia na: kecho #234618:
Ja som tam raz videl dokonca aj kvetináč s rastlinou. Ale ešte som si spomenul, že na Tedomoch je také tlačidlo, ktoré umožní otvoriť:
1. krídlo áno/2. nie = nástup pri platbe u vodiča (u nás nefunguje)
1. krídlo nie/2.áno = mestský nástup
obidve otvoriť
Reakcia na: N/A #234617:
Nedavala sa kedysi v starych Ikarusoch vpredu na spodny schod zvnutra zarazka alebo disk pod kolesa, aby sa ta cast neotvarala?
Reakcia na: Urbanway 2423 #234614:
Ked som to skusal na Urbanway 12M, tak to kridlo sa aj tak otvara, zamok mu v tom brani, takze tlaci vzduch, aj ked zbytocne a dvere sa minimalne podchylia, co jazycek zamku dovoli. Inak sa to normalne riesi bud specialnym tlacidlom, ktore vymedzi otvorenie vybraneho kridla, alebo cez diagnostiku.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234615:
Jasná vec 🙂 perfekt 🙂 a ďakujem ! 🤛🏽 Krajší bude keď budú disky nastriekané niekedy budúci týždeň 🔥🙈👀👌🏼
Reakcia na: Voz 1829 #234596:
Posielam Vám sem dnešné fotky vášho autobusu 1829. Dufam, že sa budú páčiť. 😀
Reakcia na: Ma178rek #234612:
Možno je to hlúpa otázka, ale nepokazí sa mechanika dverí tým, že sa chcú otvoriť, ale zámok im v tom bráni, alebo majú proti tomu nejakú ochranu?
Reakcia na: Urbanway 2423 #234608:
Na trolejbusoch SOR, na rozdiel od autobusov, ovláda centrálne tlačidlo všetky dvere, vrátane prvých.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234608:
Krídlo si vodič sám odomyká/zamyká... niektorí vldiči majú odomknuté, preto sa otvorí...
Hlavne pri T-BUS keď padajú semtam palice je blbosť, aby mali zamknuté a potom ešte dlhšie čakanie lebo by museli odomknúť
Reakcia na: S499.1023 #234609:
Nezbudská Lúčka - Strečno

zast. Strečno sa premenovala na Nezbudskú Lúčku - Strečno, lebo tá zastávka a aj samotná trať vedie cez Nezbudskú Lúčku, priemo cez obec, cez kataster Strečna ani len neprechádza trať, ale oni si nedali svoj názov, lebo hrad...
Reakcia na: Viko #234602:
Tak toto zmastili jednoznačne Mečiarovci, keď v snahe rozriediť maďarskú menšinu vytvorili paškvil zvaný Trnavský samosprávny kraj.
Reakcia na: Miro #234600:
Podobný spor bol v Prahe okolo názvu žst. Praha-Zličín. Tá leží na sídlisku Řepy, pri onečnej električiek Sídliště Řepy, tak ju premenovali na Praha-Řepy ale Zličín ihneď reagoval, že je to na ich katastri (hranica katastrov prechádza popred stanicu) a trvajú na tom, mať svoju stanicu, tak to šlo naspäť na Praha-Zličín (konečná metra ZLičín a OC Metropole Zličín, siemenskácka fabrika ZLičín, to všetko leží úplne inde, na opačnom konci Zličína ale Zličínu je to jedno. Oni chcú mať svoju stanicu.
Prečo sa teraz otvára na niektorých autobusoch a trolejbusoch iba jedno krídlo prvých dverí (viem, že aby ľudia nenastupovali), ale nedá sa to od centrálneho otvárania dverí odpojiť úplne?
Reakcia na: Viko #234606:
Treba si pozrieť ten návrh, a uvidíš, že to sekanie liniek je spravené v prirodzených spádových mestách, napríklad v Smoleniciach, Malackách, Senci, Pezinku či v Modre alebo v Šeknviciach a Cíferi, čiže sa jedná o tie terminály, kde už dnes existujú prípoje na vlaky a linky sú ukončované tam. BSK má na svojich hraniciach (kvôli jeho maličkosti až na svojich hraniciach) významné prestupové body, ktoré fungujú práve na báze spádovosti, preto je možné práve v týchto bodoch useknúť linky premávajúce do BA, ktoré sú výrazne dotknuté kongesciami.
Reakcia na: Joyki #234603:
Ale ja som nikde o linkách do BA nič nehovoril, tie nech sa pokojne osekajú aj na nulu, ak sa vyriešia nadväznosti a hlavne kapacita vlakov.
Sekanie len kvôli "princípu IDS" pravidlom prvej stanice mi ale vadí, keďže (nepeirodzenou) hranicou kraja sa život nekončí. Linka má predsa smerovať do prirodzeného centra či prestupového uzla, lámanie napríklad 277 v Studienke alebo sekanie väzieb v okolí Trnavy nikomu neprospejú. Na Koškách asi tiež fyzicky nezvládneš natlačiť do vlakov ďalších ľudí. Výstrahou nech sú nám prípady z ČR, kde sa s vaničkou radostne vylieva aj dieťa a obsluha je reálne horšia. Bol by som nerád, keby sme si to potrebovali skúšať na vlastnej koži.
Reakcia na: Miro #234600:
Myslím že viacero zastávok a pomenovaní je divnývh... Tesco Lamač je v katastri Karlovej Vsi ... a aj stanica Oščadnica je v katastri Čadce.
Reakcia na: Viko #234602:
Tie lnky by sa nesekali kvôli hraniciam krajov, ale kvôli zlepšeniu obsluhy a princípu IDS (na území BSK).
Reakcia na: Viko #234602:
To sú linky priame do Bratislavy s mizivou obsadenosťou. Lepšie je ich skrátiť po nejaký prestupný bod a nechať ich behať častejšie, ako menej často ich posielať do kolón pred Bratislavou. Takže týmto nie že kazíme, ale zlepšujeme obsluhu a ešt aj zrýchlujeme prepravu osôb. A vôbec nie v náhodne vybraných oblastiach. Na Žitnom ostrove by tieto liny zostali, lebo obsluhujú obce bez prístupu na železnicu. Treba si pozrieť ten návrh...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.