Reakcia na: david1 #233655:
ak už dať 96 ráno cez Vajnorskú, tak by možno stálo za úvahu upraviť električkovú trať od križovatky Vajnorská/Tomášikova (aspoň) po zastávku Odborárska tak, aby po nej mohli jazdiť aj autobusy - a bonusom bude aj čiastočné riešenie problému L58
fanatikmhd
Myslím že tu sú sily vorvnané, keďže prvá časť balíkov ide len po Klienstské centrum (a preskoky ďalej), ďalšia časť prekvapivo na Haburskej (z každého spoja každej linky 10-15 ľudí), a zbytok sa už triešti na Ružinovskú, Prievozskú.....atď
Ad Bosákova: Nemyslel som zrušenie 96, ale 196. Ale je to len vyslovene skrátenie linyk za účelom skrátenia intervalu pri zachovaní počtu vozov, nič viac.
Samozrejme, najvýhodnejšie by bolo ak by tam stála operatíva, a po trase L50 sa stiahla do Petržalky a domov. Nejaké dva vozy. Ideálne také, ktoré predtým ráno šli do CMO, a odtiaľ idú do vozovne.
Ale ktoré? Kde nabrať vozy v špičke na tamtie osobné vlaky?
Osobne som zažil (s fotkami), ako prišla L.50, nafull, za tým L196 s SU15, fullhouse, a na zastávke stále ostalo 10-15 ľudí.....a čaká sa....medzi tým ďalší vlak.....