Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://bratislavskykraj.sk/wp-content/uploads/2020/02/peticia-elektrickova-trat.pdf

"Nové kol'ajnice holi na začiatku prevádzky zhrdzavené, čo mohlo sposobovať počiatočné škrípanie,najma v oblúku s malým polomerom (nad Jurigovým námestím)."

V prvych tyzdnoch to aspon v obluku Tilgnerova neskripalo, ale teraz uz skripe vsetko co ide okolo a cim dalej tym viac. A kvoli velkemu polomeru sme ani mazadlo nedostali.

Reakcia na: JamaVOku #233643:
Čo máš s kolónou na Vajnorskej? Kolóna je len smerom CMO, odbočenie k ŽST býva na max 2 zelené....
Áno, 07:30 tade chodím prakticky denne....

Tá 96 čo by obslúžila Vajnorskú a nazad po Bojnickej nie je na zahodenie nápad. Tým padom by aj zanikla linka 196, nakoľko by bola v 100% trase krytá.
Druhá otázka znie, keď chce dakto posilniť 196, je nutné aby jazdila až na Prokofievovu? Keď ňou náhodne jazdím ráno v protismere špičky do Petržalky, tak býva vždy od Prístavného mosta docela prázdna. Resp nič také hrôzostrašné. Nemohla by ísť k EUBA a ukončiť sa na Ovsišti?
Reakcia na: Technopol #233647:
Tie dve poradia "navyše" na 96-ke nebudú len tak z rozmaru, vychádzajú aj v tvojom modeli pauzy a vyrovnávky zápch?
Reakcia na: fanatikmhd #233637:
Ja osobne prichádzam o 6:22 S65-kou, no a tento vlak z mesiaca na mesiac vezie viac a viac ľudí (aj keď polovica pokračuje do Petržalky), a tesne pred nami má príchod S55, ktorý teda tiež je slušne obsadený. Našťastie S70 má príchod pred nami o 6:13, takže oni už odchádzajú predošlou 50-kou. My zas máme šťastie, že 196 a 50 prichádzajú naraz, takže je to rozdelené, ale tiež by sme sa nevopchali do jedného autobusu.

No a potom S65 o 6:55 priváža študentov, a ten už má plné aj uličky (4x Bmeer), tam už je problém u MHD, a pritom je to len jeden vlak.
Reakcia na: TomJ #233645:
Akých 100% ? Dnes máš 96/196 8 odchodov za hodinu 4+4. Po novom 9 odchodov za hodinu 3+6.

Dnes je na 96 7.poradí pri 20 min intervale mi to vychádza na 5 poradí.
Dnes je na 196 5. poradí, pri 10min intervale to vychádza na 7 poradí.

Takže rovnaký počet ako dnes.

Odchod 96/1 6:05 Prokofievova +35 jazda + 10vyrovnavačka odchod 6:50 Letisko + 39j + 10v odchod 7:45 Prokofievova

6:05/1 6:25/2 6:45/3 7:05/4 7:25/5 7:45/1

Odchod 196/1 odchod 6:00 Prokofievova +26 jazda + 9 vyrovnavačka odchod 6:35 ŽSNM + 26j + 9v odchod 7:10 Prokofievova

6:00/1 6:10/2 6:20/3 6:30/4 6:40/5 6:50/6 7:00/7 7:10/1
Reakcia na: JamaVOku #233643:
Tak by teda šla normálne po Rožňavskej (tam kolóna nie je?) a pri jazde do Petržalky by spravila zachádzku na Nové Mesto. To by bolo cca 5 min navyše. Síce by sa predĺžila jazda ľuďom z Trnávky, no zároveň by si im nezrušil priamy spoj (pri prestupe na Trnavskej by totiž stratili asi tiež 5 minút) a zároveň by sa ako tak vyriešilo to Nové Mesto.
Reakcia na: Technopol #233644:
Lenže to už je posilnenie intervalu o 100 % a potreboval by si zrejme 4 - 5 vozov do výpravy navyše, čo neviem, či ráno ešte je k dispozícii (hlavne po začatí ďalšej reko KV).
Reakcia na: david1 #233638:
Alebo sa v rannej špičke jednoducho vykašlať na preklad ktorý je aj tak len na papiery a medzi 6-8.00 dať 96 na 20min a 196 na 10min. interval
Reakcia na: TomJ #233642:
To mas tak pol hodinu navyse, kym si vystoji kolonu na Vajnorskej.
Reakcia na: david1 #233638:
Možno by stálo za zváženie v čase rannej špičky presmerovať linku 96 cez ŽST. N. Mesto, Vajnorskú a Bojnickú (čiže by zo svojej trasy vynechala len Slovinskú a Rádiovú). To by sa možno dalo spraviť aj bez nutnosti pridania ďalšieho vozu, prípadne len jedného, ktorý by sa snáď našiel.
Reakcia na: david1 #233640:
No veď práve preto, že to tak trvá, treba začať ASAP.
Reakcia na: Mhr1 #233639:
Tá bude najskôr o 10-15 rokov pri rýchlosti výstavby nových tratí v BA aj dlhšie..
Zvýšiť kapacitu v busoch sa dá , keď sa bude chcieť aj do mesiaca.
Reakcia na: david1 #233638:
Treba konečne pohnúť s projektovaním električkovej trate Tomášikova - Ružinov. Po postavení električky cez Euroveu by konečne mohla namiesto a-50 jazdiť električka. To je jediné koncepčné riešenie.
Reakcia na: fanatikmhd #233637:
Po rozdelení linky 96 a jej polovičky spojov presmerovanej na letisko je samozrejme , že sa tam ráno v najväčšej špičke nestíha.
L59 dojazdové spoje ráno schytávajú zápchu na celom Vajnorskom obchvate. Bola by veľmi nespoľahlivá.

Buď jednoduho posilniť L50 od 7:00 do 8:00 ak bude z čoho alebo prehodiť 2-3 spoje z L96 na L196.
K Avionu sa dá dostať ráno aj s L63 a 61.

Reakcia na: Joyki #233631:
Nezabúdaj, že K 55,65 a 70 príde ešte výnimka dňa, REx 1734 z Trenčína, 6 klás plných ľudí, 07:19, takmer každý deň na minútu presne.
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
Reakcia na: Dagmar #233625:
Navrhujem posunúť príjazdy vlakov, nakoľko potom ľudia nestíhajú prestúpiť na L50 😁
Reakcia na: yellowcaptcha #233618:
Mne hlavne nejde v novej verzi sa nalogovať sovjimi prihlasovacími údajmi.
Reakcia na: N/A #233633:
Samozrejme, myslím v popoludňajšej špičke.
Hm, a ten skúšobný 2(,5)-minútový interval 3+7 sa už nevráti? 🤔

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.