Na celej smerovej skupine pod kopcom.
Posunovať priamo nie, používať koľajové brzdy áno. Takže celý kopec v noci stojí (čo zas tak pri poklese výkonov národného crachgooperátora nejak ciiteľne nevadí...). Keď je moc zle a potrebujú niečo rozraďovať v noci, tak to nespúšťajú ale zavážajú kocúrom. Presne tým istým, ktorý cez deň zatláča diery medzi vozmi, kedysi to bola 3.záloha, bohvie, čo to dnes. Čo mám info, tak to robili dvakrát za x rokov (x=asi sedem )
Nočný posun ako taký nie je problém.
Problémom je, či vzhľadom na pokles vozby u špatného Crachga bolo, nočné rozraďovanie pomocou zvážneho pahorku, presnejšie povedané koľajové brzdy pod ním (škípanie kolies v trámcoch a odfukovanie stlačeného vzduchu). Čo tam chceš mazať? Alebo v kútiku duše dúfaš, že modré gumy sa už dočítali o niečom takom, ako je "suché mazanie" napríklad grafitový práškom?
Optimisti...
OK ale takých lokalít je v BA x - či už všetky novostavby nad depom BA hlavné (či ako sa oficiálne volá), kde väčšinou developer nasľubuje že to depo sa do roka a do dňa presťahuje úplne inam, alebo všetky byty pozdĺž (teda väčšinou skutočnosti kolmo) Ružinovskej, kde tie BKV panely pôsobia ako reproduktor a neznalý človek má niekedy aj pri zatvorenom okne dojem, že mu tá električka ide okolo hlavy.
pokial viem tak ti na hluk pindaju (aj ked predpokladam ze hlavne pristahovani, ktori si pred kupou nehnutelnosti neuvadomili ze v akej lokalite tu nehnutelnost kupuju a co z toho vyplyva....)
Ako taký permanentný hluk zvládajú obyvatelia na Rendezi napríklad, vo dne i v noci nepretržite? (A to tam ten pohyb na železnici ďaleko nie je tak silný, ako kedysi.) Poďme im spísať petíciu na zrušenie rendezőpályaudvar?
Dnes som si po rokoch uvedomil ze na Moste SNP je zakaz vjazdu nad 21t. Co nalozeny klbak v pohode prekroci. Takze vsetci vodici jazdiaci tadial porusuju predpisy. Nikto si to doteraz neuvedomil, maju to kompetentni na haku alebo je to ticho tolerovane. Ak sa nemylim tak cedula "okrem mhd" taˇ nie je.
Ak bude stále balkánska údržba, od KV do Dúbravky to nevadí?
Ak fakt nikomu nechýbajú tie peniaze za PJD, mohol ju DPB dať od KV po Damborského, tam by ten hluk nikomu nevadil.
A aký prínos pre cestujúcich a kvalitu dopravy a finančného nákladu má to čo urobil DPB? Ja, som nič nezaviedol, to DPB, ja som dal len návrh, pre poriadok v systéme.
Od obratiska KV po konečnú Pri kríži je klasický zvršok. Koľko sa ušetrí na tom kúsku PJD, keď sa tam podbíjačka bude musieť aj tak požičiavať a navážať?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike