Reakcia na: Pe67 #232573:
Možno by nemuseli byť K2S nikde okrem linky 7. Berme to takto:L1 - 12 poradí (6 x 29T/30T + 6 x T3/T6)
L3 - 20 poradí (20 x 30T)
L4 - 30 poradí (16 x 29T/30T + 14 x T3/T6)
L9 - 26 poradí (13 x 29T/30T + 13 x T3/T6)
Pri linke 4 rátam s počtom poradí už po predĺžení do Dúbravky. Vychádza to na 55 Škodoviek a 33 súprav. Súprav máme 44 (7733+34 a 7303+04 radšej nerátam). To znamená, že 11 by bolo v zálohe, čo je myslím vcelku dosť. Škodoviek by zostalo len 5 a keď zarátam 2 ZV, tak len 3, čo je málo, ale mohli by sa presunúť nejaké tri súpravy T3P na Jurák a pár Juráckych poradí by bolo negarantovaných pre prípad ich nasadenia. Ak by súpravy v Krasňanoch nestačili, mohli by ísť na linku 1 kačice (ale inak by som tam prednostne vypravoval súpravy). Ostatné ZV by mohli byť tiež kačice.
No obávam sa, či to nevidím príliš optimisticky.
3pa3ck3
Predpokladám, že je iba otázkou hodín, kým bude článok aj tu, ale zatiaľ hlavné body:
1. Do KV budú jazdiť 4 a 9 (to sa už vlastne vedelo)
2. Interval 4 minúty bude aj v poobednej špičke
3. Do Petržalky napokon L3 kvôli budúcročnej výluke v Rači
4. Vychádza mi z toho, že po skončení výluk sa plánuje návrat k dvojlinkovému vedeniu