No, dozvedel som sa informacie, ze su urcite problemy s BA 21Tr. Konkretne s nasim draznym uradom (ci ako sa ten nas vola).
Ze vraj sa jedna o "rucnu brzdu" resp. vyrobcom nazyvanu "nouzova brzda", u nas povazovna a skusana, ako rucna. Problemy su dva - jednak, ze cas reakcie, kym to zacne brzdit je vyse 1s a za dalsie, ze zo 40kmh rychlosti to zabrzdi az na viac ako 10-tich metroch - resp. ze brzdna draha je dlhsia, ako 10m.
berte to s rezervou - najma podrobnosti.
Ze vraj sa jedna o "rucnu brzdu" resp. vyrobcom nazyvanu "nouzova brzda", u nas povazovna a skusana, ako rucna. Problemy su dva - jednak, ze cas reakcie, kym to zacne brzdit je vyse 1s a za dalsie, ze zo 40kmh rychlosti to zabrzdi az na viac ako 10-tich metroch - resp. ze brzdna draha je dlhsia, ako 10m.
berte to s rezervou - najma podrobnosti.
fobust
DPB mal pri objednavani vozidiel povedat, kde maju byt tie tlacidla umiestnene, ako maju vyzerat. Ked sa kupuje 100 autobusov, tak hadam by to slo! Uz nemame socialisticke planovane hospodarstvo. Dnes ti vyrobia aj Citaro s pozdlznymi drevenymi lavicami, ked o to poziadas. Hlavne ze sa objendali take nezmylsy ako vyklopne vetraky. Najnovsia 21 Tr AC ma posuvne.