Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #231937:
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.
Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Reakcia na: 810zssk #231938:
Áno, ten oficiálny podklad som myslel na lístkoch zo starších strojčekov (nie je to vodotlač).
Reakcia na: Peon #231932:
Pokial viem, SL listky z busov ziadne ochranne prvky nemaju. Urcite nie vodotlac. Ale tie stare su aspon vydavane na nejakom oficialnom podklade.

Divim sa ze partneri v IDS toleruju toto co teraz SL vydava. Lebo hentaky listok si pri troche snahy ktokolvek vyrobi aj doma a moze cestovat za cenu papiera.
Reakcia na: TomJ #231934:
Musel by si komplet prerobiť križovatku. Jednak je tam dnes neobíditeľný ostrovček a chýba v tomto smere signalizácia. Nehovorím, že by sa to nedalo schovať pod projekt, ale vytvoril by si ďalšiu fázu v signálnom pláne a obávam sa, či vzhľadom na priepustnosť tej nešťastnej križovatky, by to neznamenalo posun k horšiemu.

Situáciu nekonfrontuj s Google StreetView ale so snímkom:
https://goo.gl/maps/i5sKqu5mvVUiXmuK6

A neviem, či sa plánuje 204 spájať cez Hroboňku alebo cez Kramáre. Oba varianty majú svoje pre a proti, no cez Hroboňku mi to príde nevhodnejšie (výhoda je len v kratšom jazdnom čase, prejazde ulicami bez kongescií a skoré zaradenie do BUS pruhu už na Brnianskej - tieto výhody platia len v špičke)

Reakcia na: Joyki #231935:
Na tých nových tak dlho? Ak ale práve fungujú správne, tak to vydanie lístka vyzerá byť práveže kratšie v porovnaní s tými starými.
Reakcia na: Peon #231932:
Čo tam po čitateľnosti, keď mi trvá prečítať kartu a vytlačiť lístok 15 až 30 sekúnd. Alebo dve minúty... aj to som zažil
Reakcia na: Kotlár #231933:
A je problém dorobiť výhybku, aby sa dalo odbočiť z Valašskej doľava smer ZOO? Podľa mňa jednoduchšie ako stavať trať o ulicu ďalej.
Reakcia na: Petto #231910:
Nebolo by raz pre zmenu fajn spraviť niečo ucelené, aby sme nemuseli tak ako teraz byť svedkami ako sa normálna trať rozdelila na 3 časti v 15-17? ročnom horizonte? S pohľadom načo sa čudujem že sme vymenili konské povozy keď nás vedeli presunúť z bodu A do bodu B. Ako sa dostane voz z Valašskej smerom k ZOO? Buď batéria alebo zachádzka cez Vojenskú nemocnicu a pri tom sa jedná o necelých 400m jednostopej trate aj keď netrúfam si odhadnúť stav trakčných stožiarov + 2 výhybky a 2 kríženia.
Reakcia na: N/A #231930:
No ale tie nové strojčeky používajú mäkší papier, písmo je ťažšie čitateľné (tuším aj menšie). Naopak, lístky zo starších strojčekov sa mi zdajú byť vizuálne príťažlivejšie a ťažšie falšovateľné [majú akoby vodotlač či ako to nazvať]. Škoda, že nemám momentálne na naskenovanie nejaké na porovnanie.
Na Facebook stránkach Slováci v Kittsee / Slováci v Hainburgu sa šíri informácia, že od novembra alebo decembra tohto roka (najpravdepodobnejšie vraj od polovice decembra) bude namiesto DPB jazdiť do Hainburgu Slovak Lines. Ešte sa čaká na povolenia.
Reakcia na: Joyki #231929:
Vymenili prvých 50 a sú v testovaní a ak sa osvedčia, dovybavia nimi pravdepodobne všetky zvyšné vozidlá.
Reakcia na: Valec #231927:
A to ja odkiaľ mám vedieť, či taký autobus príde? Nevymenia všetky?
Reakcia na: 810zssk #231921:
A nezabúdajme na (pomerne čerstvú) zastávku Galvaniho, ubytovňa Prima. 😂

Ja tiež dúfam, že tieto nezmysli skončia a zase zastávky, kde je významný orientačný objekt (komerčný alebo nie) budú premenované po ňom.



A ku tým hláseniam vo vozidlách – tam by sa podľa mňa v prvom rade mala hlásiť rovnocenná informácia v angličtine aj v slovenčine.

Teda buď je dôležitá povedzme informácia o tom, že to Trhovisko sa volá Miletičova aj v slovenčine, alebo v angličtine by sa mal hlásiť iba ten óópen ér márket (bez dodatku Mylee tyčova). A podobne aj pri všetkcýh ostatných "turistických" názvoch a oznamoch ako Blú čŕč, memórial (pamätník) pri Chatamovi...
Reakcia na: Joyki #231926:
Myslel to v rámci tých 50 autobusov, ktoré majú vybavené novými pokladňami.
Reakcia na: MatejBA #231925:
Ale čo:
Know-how a skúsenosti získané za posledný z komerčných liniek teraz chcú preniesť aj do prímestskej regionálnej dopravy vo verejnom záujme, ktorá tvorí jadro podnikania Slovak Lines.

"V krátkom čase už chystáme postupné zavádzanie možnosti platby kartou u vodiča, ktorá by sa mala stať štandardom v hromadnej doprave," dodal Labant.

to už asi v rámci celého IDS tým pádom. Vlaky nejako zaostávajú... teda neviem či nové popky (ktoré už rok nie sú v užívaní) sú aj terminálmi.
Reakcia na: 810zssk #231921:
To neviem, ci platia, ale ide mi o to, aby boli nejake jasne pravidla, aby nemohol niekto iny namietat "preco Aupark moze mat a XYZ nie" 🙂
Za 19 rokov zľudovel aj názov Polus city center.

Názov Miu Nové Mesto tam bolo predtým.

Myslím si , že keď tlačia majitelia OC toľko prachov do zmeny zaužívanej značky Polus tak zainvestujú aj do nového názvu zastávky na Vivo ...
Reakcia na: toso0077 #231920:
ono by to mozno chcelo rozlisit cisto obchodny nazov zastavky a nazov ktory vychadza z toho ako danu lokalitu ludia medzi sebou volaju... v takom pripade by totiz kludne ta ikea ostat mohla, ale nejaky tchibo outlet by mohol ist kade lahsie....
aj ked chapem ze taketo posudzovanie je dost subjektivne 😞
Reakcia na: MatejBA #231919:
A tieto subjekty si dnes platia?

To ze zastavka sa pomenuje podla prilahleho vyznamneho objektu je normalne a logicke a verim ze sa v tom bude pokracovat (a verim ze sa to rozsiri aj o zastavky kde sa DPB doteraz staval na hlavu v snahe vypalit od prevadzkovatela 3 tisicky rocne, vid Eurovea alebo Vajnoria). Rusit sa maju pripady kedy sa nazov menil na zaklade uhrady, spravidla podla bezvyznamneho objektu (Kooperativa, Tchibo Outlet, Big Media, atd.).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.