7.11.2019 o 9:00 zvolal BSK so zhotoviteľom modernizácie KV radiály a všetkými dotknutými osobami zisťovacie konanie za účelom začiatku kolaudačného procesu spojeného so žiadosťou o predčané úžívanie stavby.
Tak sľuby že nabudúce leto už bude väčšia časť autobusov ako toto klimatizovaná sa zrejme nenaplnia keď ešte len v novembri to končí a všetko sa musí dodať do jedného roka. Viem že časť už bude asi aj v lete ale určite nie 80 ks. Plus v tom vidím špekuláciu aby si Sor stihol homogenizovať typ autobusu s mechanickými tlačidlami, lebo ďalšie predĺženie o viac ako mesiac mi je trochu podozrivé
1. Ak to odflákne, tak mesto by to nemalo prebrať.
2. Predpokladám že variant že to nedokončí vôbec by znamenal ešte vyššie sankcie (prípadn náhrada spôsobenej škody), či...?
Napr. tie o veľkosti prístreškov. Alebo ohľadom tých vysokých pokút za nedodržanie termínov, či nebude mať zhotoviteľ záujem dokončiť dielo čo najskôr aj za cenu odfláknutia. Lebo ja si viem aj predstaviť, že sa úplne zbalí, odíde a dielo nedokončí a s mestom sa bude súdiť
Niečo sa jej snívalo. Ak by tam teoreticky omylom nejaká električka zablúdila (aj keď aj to je veľmi málo pravdepodobné, vodič by sa v prípade omylu stihol spamätať maximálne niekde za River Parkom) tak cúvať by musela cestou spať, teda ˝koniec˝ by bol vpredu a určite by nešla s cestujúcimi (nehovoriac o tom, že by to zablokovalo premávku električiek na niekoľko minút).
Dobry den, priatelka ma presviedca, ze dnes rano (cca. 6:10-6:30) isla zo zastavky Molecova elektrickou pricom sedela uplne vzadu pri zadnom skle kde ma byt normalne druha kabina vodica (teda sedela v jednosmernej a nie obojsmernej elektricke) je to mozne?? Hadame sa, ja tvrdim, ze to mozne nie je a taka elektricka by musela celu cestu cuvat, ale ona ma presviedca, ze urcite tam bola... Nieco sa jej snivalo, ci tam fakt taka elektricka bola? Dakujem
Pointa prezentácie je, že prvá etapa - teda úsek Molecova - obratisko K. Ves, mala pôvodne skončiť 27.9. Samozrejme, ako tradične sa objavili nejaké zle zakreslené inžinierske siete, ktoré "objektívne" spôsobili zdržanie pri celej rekonštrukcií, takže sa dátum posunul do konca októbra (odôvodnený a akceptovaný mestom). Dnes už je jasné, že sa koniec októbra nestíha, ale ďalší odklad mesto už neakceptuje, takže za neskoršie odovzdanie do premávky po 1. novembri bude dávať zhotoviteľovi tvrdé sankcie (pokuty). Aktuálne vyzerá dokončenie prvého úseku 17.11 - teda premávka električiek po K. Ves 18.11. Úsek K. Ves - Dúbravka sa začal rekonštruovať oproti plánu podstatne skôr (už v auguste namiesto od 28.9.), avšak jeho odovzdanie platí zatiaľ podľa pôvodného harmonogramu - 20.12. (tohto roku).
Potom bola diskusia, kde okrem asi dvoch-troch racionálnych príspevkov z publika podľa mňa nikto nepoložil žiadnu konštruktívnu otázku.
Problem bol opäť v tom, že Os z BA nechali štát pred stromami 4 hodiny, a tým pádom nebolo čo neskôr vypravit ani z NZ, ani z BA. Súpravy REX vlakov nie sú po prichodoch od NZ, takže boli vypravované síce s meškaniami 30/45 min, ale išli.
Mohli ich dat zastavovat všade, alebo v čase vzniku mimoriadnej udalosti operatívne Os vlaky hneď otočiť v Galante naspäť do Bratislavy, a tak aspoň zachovať obsluhu pre tento úsek. Ale keď už toto nechcú dovoliť, tak aspoň povolím zastavovanie prechádzajúcich vlakov. Je nemysliteľné, aby na 9 hodín zostalo všetko dole od Galanty bez zastavujúcich vlakov (4 večerné vlaky totiž končili v Galante).
tipujem premavku po jednej kolaji pripadne v dotknutom useku v nezavislej trakcii a tak sa dalo cez dane miesta prepchat asi len obmedzene mnozstvo vlakov...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA