Na jednej strane rozumiem argumentom druhej strany, ale zase na predpisy by sa mali dodrziavat a neblokovat prechod a signalizaciu pre chodcov, to by chcelo prerobit tu zastavku alebo nieco...
Keby ten idiot nezastavil na prechode na SAV smerom na HODŽOVO (nie Hodžove) námestie, tak hromada tebe podobných idiotov ho začne bombardovať, prečo neumožnil prestup do voza pred ním.
Skratka - je úplne jedno, čo ten idiot spraví, vždy sa nájde idiot, ktorý si nájde dôvod kritizovať.
Tým pádom je (podľa tvojich slov) idiot takmer každý vodič, lebo na tú zastávku sa žiaľ dva kĺbové autobusy za sebou nezmestia tak, aby ten vzadu neblokoval priechod - to čo spomínaš sa tam deje dosť často. A pred križovatkou postojí málokto, lebo potom im naskočí červená a zvyšuje sa meškanie.
Najviac ma vytaca, ked ten idiot zastavi na prechode na SAV smerom na Hodzove namestie, clovek vystupi z autobusu a nemoze prejst na druhu stranu, pretoze je cely prechod zablokovany a cela zelena je casto premrhana, bolo by dobre mozno preskolit niektorych vodicov DPB, ze na prechode sa stat nemoze...
Žiadny autobus, myslím toho čo v autobuse celú službu sedel a kolieskom krútil.
Vodič totižto pozná prevádzkový predpis pre autobusovú dopravu a vie, že je povinný zastavovať na zastávkach, aby pravá strana vozidla bola pristavená k nástupnej hrane zastávky tak, aby cestujúci nemuseli pri nastupovaní, alebo vystupovaní vstupovať do vozovky.
Teda v žiadnom prípade nemôže považovať za obslúženú zastávku pri ktorej zastavil tak, že čo i len jedny z dverí vozidla neboli pri nástupnej hrane nástupišťa (chodníku). A aj keby to tak bolo rozkrikovať sa po cestujúcich a „vychovávať“ ich nieje vhodné a určite to nepatrí k pracovnej náplni vodiča.
tiež pripojím zážitok z minulého týždňa - na 2344 sa zaúčal nejaký "Vasil" - najprv som počul "Vasil, otvor aj predné dvere" a potom "Vasil, boha stoj, máš červenú !" ..... a to všetko na krátkom úseku medzi zastávkami Farského a Šustekova ..... tak ma len zaujíma, či sa Vasil osvedčil
Ja mám tiež pocit, že zastavovanie na zastávkach sa v poslednej dobe nejako zhoršilo...
Naposledy v piatok jeden kolieskokrútič na L88 vykrikoval na staršieho pána na Bulíkovej smerom Šustekova, že on už zastávku obslúžil – na zastávke pred nami stála najprv L99, a kolieskokrútič zastavil meter od nej tak, že možno jedny-dvoje dvere boli riadne pri chodníku a zvyšné s výstupom/nástupom z vozovky, a potom znova riadne tak aby všetky dvere boli riadne pri nástupnej hrane s tou priblbnutou poznámkou.
Trápne,napíš sťažnosť na DPB a neplač tu kde to nikoho nezaujíma!
vnutorna.kontrola@dpb.sk
Odborník p.Lacko tvoju sťažnosť ochotne a rýchlo posunie kompetentným na prešetrenie.
Odkazujem vodicovi jednej dnesnej L80, ze ked na Zochovej zastavi ako treti v poradi a ludia mu uz vystupuju do strku a krikov, ma potom zastavit na zastavke este raz.
Budú a vydali to skôr, ako DPB / BID zlacnené električenky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
Vodič totižto pozná prevádzkový predpis pre autobusovú dopravu a vie, že je povinný zastavovať na zastávkach, aby pravá strana vozidla bola pristavená k nástupnej hrane zastávky tak, aby cestujúci nemuseli pri nastupovaní, alebo vystupovaní vstupovať do vozovky.
Teda v žiadnom prípade nemôže považovať za obslúženú zastávku pri ktorej zastavil tak, že čo i len jedny z dverí vozidla neboli pri nástupnej hrane nástupišťa (chodníku). A aj keby to tak bolo rozkrikovať sa po cestujúcich a „vychovávať“ ich nieje vhodné a určite to nepatrí k pracovnej náplni vodiča.