Reakcia na: Jonathan #23157:
34 a 83 maju na porovnanie s predoslymi uplne odlisny charakter trasy - i to, ze jedna z nich neobsluhuje cez vikend. Pod charakterom trasy myslim dlzku i charakter infrastruktury - linkam 88 a 95 v tyzdnovej prevadzke hrozi zapcha len v useku Stary most - 34ka tam ma Sancovu, Racianske myto, Mytnu, a cely problemovy usek od Hviezdy az hore po Polianky! 83ka chyta este Novy most. Ono aj ked to mnohokrat s odchodmi paralelnych liniek vyzera nelogicky, svoju logiku to ma. 34ka je v podstate tiez akymsi "podpornym variantom" 83ky a CEZ VIKEND navyse NEPREMAVA! A v tyzdnovej prevadzke "na kusok" odlahcuje vozy operujuce na Sancovej a 39 a 31 na Mytnej - a aj s nimi musi ladit.:o)
Z
No...nie celkom...pozrime si tieto dve linky dajme tomu vo vikende: Odchody 95 zo Safka (minuty): 10, 25, 40, 55. Odchody 88: 08, 20, 38, 50. Jazdna doba 95 zo Safka na Antolsku 21 min (cca), 88 po Ovsiste cca 11-12. Lenze: Safarikovo namestie je prestupnym uzlom na Petrzalku - a: vikendova situacia na nastupistiach tychto dvoch liniek pre ilustraciu: 88-ka s odchodom 08 pristavuje 06-07 a berie znacny balik ludi. Ik 435 ma uz na Safku sedadla plne a stoji tak zo 20-25 ludi. 95ka pristavuje 08-09 a berie ROVNAKY, ba este vacsi balik ludi, pretoze jej trasa obsluhuje takmer vsetky petrzalske strategicke prestupove uzly: DK Zrkadlovy haj, Holicsku (TERNO, TESCO), Strecniansku, Branik a nemocnicu Antolska! Castokrat uz na Safku je 95 takmer PLNA! Napohlad sa odchody 88 a 95 takmer stretaju - ale ma to i vela vyhod: jedna linka v podstate odlahcuje druhu - v tomto pripade je 88 ta podporna. Dajme tomu, ze odchody 95 mame take, ake su a 88 bude medzi to zaradena niekde medzi to. Tym padom 95 bude praskat vo svikoch, pretoze podla odchodov logicky odchadza PRVA a 88 tym nesplni hlavnu ulohu "podpory" ci odlahcenia 95-ky. Pretoze do 95ky sa natlacia vsetci ti, ktori idu len na dve-na tri zastavky a balik ludi iducich dajme tomu smerom na nemocnicu sa uz jednoducho NEZMESTI!
Takze tak :o)