Na hlavnej stránke som si všimol, že odchod L131 z hlavnej stanice sa vykonáva len na pokyn dispečera. Zarazilo ma to, pretože len tento týždeň ma môj bratranec študujúci v BA informoval o tom, že študenti bývajúci v Mlynskej doline vedia svoje. Údajne sa už stalo, že vozidlo čakalo na študentov od zmeškaného vlaku vyslovene len z povinnosti - keď do vozidla nastúpili prví cca piati študenti z tiahleho prúdu od stanice, vodič zavrel dvere a poloprázny sa vydal na cestu do Mlynskej doliny. Na otázku, prečo tak urobil, odpovedal, že on musí byť do neviemakého termínu vo vozovni, lebo už končí, a nemôže tu toľko na niekoho čakať.
hroch
neda mi ale povedat, ze projekt 1 od dopravoprojektu tiez nie je zly a zda sa mi byt financne menej narocny - a to je predsa to, o co nakoniec naozaj pojde.
projekt 3 od dopravoprojektu, to je nieco, o com som uvazoval odkedy sa tu objavili projekty elektricky za metro a to je uz peknych par mesiacov dozadu. ocividne nie som jediny, kto prisiel na to, ze treba sakra dobudovat trat do elektricky a mame HOTOVY nosny system, na ktorom mozme dalej pracovat a vylepsovat ho...
metro samozrejme navrhlo to, co vzdy a dufam, ze im po moste kosicka mesto uz neda ani halier alebo eurocent alebo co to tu do tej doby budeme mat . a ako stavari z stu dosli na to, ze idealnym nosnym systemom je autobus... zahada...
len dufam, ze to nakoniec nedopadne ako slavne metro. staviame ho uz skoro 40 rokov a jedine, co mame, je jama a zhnite stavenisko na lukach...
Re #23131 galiyosha: rozchod 1435 mm nema nic spolocne s tym, ci je udrzbu vidiet. v kosiciach maju 1435 mm a ked ma tam minuly rok kamarat z dpmk previezol elektrickou po niektorych tratiach, FAKT som si vravel, ze v bratislave mame kvalitne trate... chcem tym povedat, ze neudrzbu je vidno na kazdej trati, nech ma rozchod akykolvek...