Reakcia na: Bon-Cu #23139:
je to priblizne tak. viem, ze minimalne jedno z ICciek pojde cez BA az do Viedne a bude v inom termine a viem, ze minimalne jedno z nich nahradzuje nie Zr ale Ex vlak, ktory bude stat este v Trencine a Mikulasi. ale detaily si radsej pozri na www.slovakrail.skRe #23137 Sarko: ja som tym ale nechcel povedat, ze kedze v KE je to horsie, u nas je to okej. naznacoval som, ze je jedno, ci sa nestaras o 1000mm alebo 1435mm; bez ohladu na rozchod, ked sa na trat kasle, bude v stave na houbeles...
Re #23136 J: ja zas smutim za 27 na hlavnu stanicu a zmysluplnym prekladom odchodov 88 a 95 v oblasti ovsista. myslis, ze by som to mal zapracovat do toho ich autobusoveho projektu? fuj, ale som zly
hroch
neda mi ale povedat, ze projekt 1 od dopravoprojektu tiez nie je zly a zda sa mi byt financne menej narocny - a to je predsa to, o co nakoniec naozaj pojde.
projekt 3 od dopravoprojektu, to je nieco, o com som uvazoval odkedy sa tu objavili projekty elektricky za metro a to je uz peknych par mesiacov dozadu. ocividne nie som jediny, kto prisiel na to, ze treba sakra dobudovat trat do elektricky a mame HOTOVY nosny system, na ktorom mozme dalej pracovat a vylepsovat ho...
metro samozrejme navrhlo to, co vzdy a dufam, ze im po moste kosicka mesto uz neda ani halier alebo eurocent alebo co to tu do tej doby budeme mat . a ako stavari z stu dosli na to, ze idealnym nosnym systemom je autobus... zahada...
len dufam, ze to nakoniec nedopadne ako slavne metro. staviame ho uz skoro 40 rokov a jedine, co mame, je jama a zhnite stavenisko na lukach...
Re #23131 galiyosha: rozchod 1435 mm nema nic spolocne s tym, ci je udrzbu vidiet. v kosiciach maju 1435 mm a ked ma tam minuly rok kamarat z dpmk previezol elektrickou po niektorych tratiach, FAKT som si vravel, ze v bratislave mame kvalitne trate... chcem tym povedat, ze neudrzbu je vidno na kazdej trati, nech ma rozchod akykolvek...