Zdá sa totiž, že napriek novému koordinátorovi PR a marketingu DPB stále maže správy o dopravných udalostiach po ich ukončení, miesto doplnenia informácie o ukončení a ich archivácie...
Mesto ešte minulý rok spomínalo nejakú vlastnú mikrobusovú MHD (asi vzor Senec) z hora z Neštichu, ale nejako to utíchlo. To by asi ako jediné malo zmysel (keˇže tam je to ešte aj z MÚ dobrý kilometer.
Pre Kačačnice by zas bolo výhodné, aby mali zastávku na hlavnej ceste a mohli tam zastavovať všetky prechádzajúce 500vky. Po Hečkovu je to ráno bez nejaké zdržania, v Rači aj tak gro ľudí prestupuje na električku, v smere na Pezinok by to bolo bezkonkurenčne najlepšie spojenie. Súčasný stav, kedy sa autobus otáča na parkovisku pred obchodom pomedzi zaparkované autá je nevyhovujúci (teda aspoň pre 12-metrové vozidlá).
Zápchu medzi PK a SvJ som veru ešte nevidel, ale popravde chodievam tadiaľ ráno zatiaľ len cez prázdniny.
Toto bolo evidentné už pri plánovaní tohto "terminálu", že tam nič nespáduje. Mohli skôr tam vybudovať cyklovežu a väčšie P+R. Zastávka na Krajinskej ulici vôbec nie je ďaleko.
Čiže ak tomu dobre rozumiem tak terminál bol vybudovaný pre zopár spojov linky 510? Pokiaľ sa tie spoje z Limbachu a z Pezinských sídlisk do BA zrušia, tak tam nič iné ako 510 nemá dôvod zachádzať, keďže všetko ostatné zachádza na stanicu v Pezinku...
Ešte je aj otázka, či mu tam na zastávke nestál nejaký tiež vodič osobného auta, ako býva čoraz častejšie zvykom. samozrejme ani takéto priestupky tu nemá kto riešiť.
Neviem, mne by bolo trápne, ak by som zastavil meter od nástupnej hrany, nechať vozík takto vystupovať, nech už je to hocijaký ožran z Miletičky. Ale každý má iné morálne štandardy.
Potom je otázne, pre koho ten terminál je, pretože všetky okolité obce majú inú stanicu bližšie a bez rizika dopravných kolón. Neviem si veľmi predstaviť modelový prípad človeka, ktorý by šiel pomalobusom (na 502 zápchy ráno sú aj medzi PK a Sweaty Jurom), aby potom prestúpil na nevlak.
Mesto Svätý Jur má plnú kompetenciu si takú linku MHD objednať. Len sa obávam toho, že veľký záujem o takú linku nebude, nakoľko čas jazdy Kačačnice - stanica je porovnateľný s časom pešej chôdze.
Zachádzka 521 z a do Limbachu je super myšlienka no a myslím si že 510 by mala byť MHD Sv. Jur s trasou Kačačnice - Svätý Jur,,MÚ- Krajinská ul. (prestup z/ na 5xx a 6xx) - Svätý Jur terminál ako prípoj minimálne ku každej S50 a ideálne aj k S55 ráno načasované na odchod smer Ba a popoludní na príchod z Ba. A predpokladám že by to ani nejak moc nezmenilo potrebu výkonov oproti dnešnej 510 do a z BA AS v nekonečných zápchach na území Ba.
Škoda, že len 510..do budúcna by tam podľa mňa mohli zachádzať aj spoje 521-ky do BA, ktoré vynechávajú Pezinok a takisto aj spoje 520-ky, ktoré vynechávajú ŽST v Pezinku.
Tak ono stačí pozrieť sa na ten popis na fotke a použiť Google na to, aby si zistil, že je to múzejné vozidlo moskovského DP sovietskeho pôvodu: https://sk.m.wikipedia.org/wiki/KTM-1
Tak ty to mozno poznas, ale pre mna (a zrejme vacsinu z nas) je to nieco, co nepozname. Tak nam o tom povedz nieco... aka je to elektricka, ci je Sovietska/Ruska, alebo ina... atd. Byvaju tu sice fotoreporty z roznych miest, ale toto som zatial nezaznamenal. Mozno som to prehliadol.
Paradoxne tam kde je motiv macacich hlav sa smyka viac najma za dazda a snehu - povrch sam osebe je hladky a vyryty vzor to nezachrani. Teraz budovane betonove zastavky uz maju povrch drsnejsi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
Zdá sa totiž, že napriek novému koordinátorovi PR a marketingu DPB stále maže správy o dopravných udalostiach po ich ukončení, miesto doplnenia informácie o ukončení a ich archivácie...