L4 ide prakticky hned, par krat som skusal spekulovat, ze budem skor na Nam. SNP skor X6 ked podla VZT isla L4 az o par minut, ale nakoniec kym prisla X6 na Nam. SNP, ten konkretny spoj L4 bol uz odtial na odchode...
Vela cestujucich na Chatamovi prebieha X6 -> 4. Rano je interval 4 minuty, potom 5. Odporucam vyuzit vitrualnu zastavkovu tabulu a rozhodnut sa za jazdy pre najlepsi variant, napr https://m.imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=439&skin=2
Alebo urobit kolecko v X6 az na Kapucinsku
Smerovanie kolecka X6 je dane napr. riadenim krizovatky pri tuneli.
Ako sú vlastne nastavené semafóry v Dúbravke, keď nejazdí električka? Sú nejako zladené alebo každá križovatka žije vlastným životom? A nestačilo by jednoducho predĺžiť na X5 jazdnú dobu, keď sa vie, že ju semafóry brzdia?
V normalnych krajinach by uz bol minister dopravy na koberceku u premiera s poriadne stisnutou zadnicou.
Ale u nas to funguje tak, ako pisal BigMac #230833.
Mozno len chodim neskoro do roboty, ale od 8:40 je to 3x do hodiny. Mal by som zacat s chodenim skor do roboty, to by mozno tento problem vyriesilo . Ale som tak navyknuty chodit, spolu s vacsinou kolegov, ktori chodia tiez MHD na tu cca. 9:00-9:30. Ono to ma logicky dovod, lebo clovek ked obcas musi prist na stretnutie na 8:00 tak nadava, lebo MHD zvykla byt plnsia.
Este ma napadlo, ze by som na Chatam Sofer mohol vystupit, previest sa 4kou na Kapucinsku a zo Zochovej zobrat 93/94. Vela castu tu asi neusetri, ale tych 5-8 minut by mohlo, ale asi dost bude zavisiet na nadveznosti 4ky na X6ku.
Tie natrieskané X5 chodia väčšinou z Dúbravky smer Molecova,zväčša s meškaním 3-4 minúty.To meškanie naberie na semafóroch v Dúbravke.
Tie prázdne X5 sú tie ktoré končia/začínajú na Borskej pri OD Centrum.Interval od Borskej je 4 minúty čiže ak jeden mešká stretnú sa na Borskej a idú za sebou až po Molecovu.Nedá sa to nijako inak vyriešiť lebo tým,že nechodí v Dúbravke električka tak neexistuje preferencia na smer rovno.
Zdravim,
kazde rano dochadzam z Karlovky do Petrzalky na Panonsku do roboty a mal by som zopar otazok ohladne aktualnej situacie:
-Ked sa trasovala X6 linka, preco nechodi Kralovske udolie - Kapucinska, ale Kralovske udolie - Most SNP? Aj pred rekonstrukciou chodili dve linky celodenne cez tunel, zatial co cez nabrezie jedna celodenne + posilova 6ka.
-Z pod mosta SNP chodi 91 a 191, ale 191 chodi velmi sporadicky cez prazdniny a 91 chodi 3x do hodiny. Castokrat clovek pride 2-3 minuty po odchode autobusu, alebo 10-15minut pred, co iste nie je idealny sposob cestovania.
Castokrat sa jazdny cas blizi k 50minutam, autom je to 12minut.
-Dalsia otazka, ktora nadvezuje - naozaj sa neda nejako vyriesit situacia s tymi X5kami rano? Prvy autobus natrieskany a za minutu autobus, v ktorom bolo aj vratane mna 4-5 ludi. Ked clovek nestihne, caka dalsi cca. 6-7 minut na dalsi.
-Posledna otazka: Ludia maju dost zmatky s X5 co chodi do Karlovky a Dubravky. Z pouzivatelskeho hladiska by nebolo jednoduchsie mat autobusy jazdiace do Dubravky oznacene X7? Bolo by to ovela lepsie rozoznatelne z dialky (napr. pre ludi co dobiehaju - keby videli, ze ide len do Karlovky, tak by neriskovala nebezpecny prechod a pod).
NAD nepremávala, teda vraj jeden jediný bus odišiel z Bernolákova do Sládkovičova skoro ráno.
S60 nehradený od začiatku premávky až po sprejazdnenie Senca do 8:30.
S65 kompletne zrušený. Stovky bezradných ľudí v Senci na stanici zostalo visieť.
V Senci ZSSK sa predviedla teda maximálne, pokladnica celé ráno zatvorená, záves zatiahnutý a staničný personál tiež nikde. Zahlásili neskôr meškanie REX 1874 z NZ 40 min., ale daný REX bol v Seredi na odklonovej trase. Ľudia si to vyzistili a postupne utekali na prípojné busy smer AS Senec (z prípojných navážajúcich busov ďalej vystupovali ďalší z okolitých dedín). Celý senecký smer tak nemal ani jeden vlak až do 8:30. Autobusy boli totálne prepchaté, zo Senca nevedeli odvážať v 15. min intervale dav na AS, a ešte k tomu zápchy. Samozrejme na vlakové lístky neumožnená preprava, ZSSK NAD tiež nezabezpečená (na infolinke mi to aj potvrdili, že NAD nejazdí), BID zas nevie zariadiť náhradnú prepravu ľudí zo staníc Slovak Linesom. Slovak Lines sa zas vyhovára na koordinátora, ktorý by to mal nariadiť.
Totálna hanba, VHD sa zosypáva a trať 130 sa v priamom prenose rozpadáva. Ľudí však ani tie busy nepresvedčia, pretože nám trvalo 30 min. sa vytrepať vôbec zo Senca na D1. Takže nech sa nikto nečuduje, že každý sadá do auta.
Predsa najdôležitejšie sú dvojjazyčné tabule a zviditeľňovanie sa pred kamerami pri otváraní opráv ciest. Opráv, ktoré by mali byť úplne samozrejmou údržbou.
(Aj diaľnica do Košíc nám funguje v celej dĺžke a plnom profile, železničné trate majú najvyššiu priepustnosť a tretiu najvyššiu cestovnú rýchlosť, operátori VHD dostávajú príspevky na výkony vo verejnom záujme rok vopred, aby mohli nakúpiť moderné vozidlá pre svoje ekologické prevádzky a prevádzkarne.)
My tomu nerozumieme a nás železničiari aj vysmejú. Veď čo majú robiť, keď tam je nehoda, proste stojí sa.
S60 z HLST nepremával opäť medzi 19 a 22 hod., S20 odrieknutý, a vraj je to takto OK. A nemám sa ozývať, lebo nerozumiem tomu. No vážne nerozumiem, prečo dva dni sa občas objavujú trojhodinové diery.
v niektorom z posledných grafikonov jazdy rýchlika PANNONIA z Bukurešti do Prahy (tuším len v tomto smere), stál aj v Bezenye (úsek H-halom - Rajka robil posledný osobák) a to mal 10 a viac vozňov (hlavne v lete). V tom oblúku to bolo úchvatné
Ono hodinový máš iba po Šalu. Ďalej to je dvojhodina mimo špičky + NZ rexy. Preto sa to čaká..
R smer ZV mali dať cez Nitru. Určite by to meškanie bolo menšie a NAD by mala lepšie obraty.
Ináč súhlas.
Aj po obnovení to nebude ideálne pre dlhý úsek Trnovec-Tvrdošovce kade to pôjde jednokolajne. Odserú si to najmä OS.
Tak ak len jazda cez Šalu trvá 20 minút (teda celá cesta vyše polhodiny), tak by som čakal že vlaky budú medzi BA a Šaľou pendlovať podľa CP a cestujúcich z busu preberie nasledujúci vlak. Ak ten bus beztak príde zmeškaný 40 minút, tak to už taká strata pri hodinovom takte nie je. Čakal by nanajvýš posledné večerné vlaky.
Nech je ako chce, rozhodne to nemôže fungovať tak že vyše dvoch dní zostane kompletne rozsypaná doprava na jednom z hlavných koridorov do Bratislavy, bez akéhokoľvek systémového riešenia, len štýlom "jazdíme ako sa podarilo". Jednoducho nemôže, predstavte si že by sme tu mali skutočný IDS a zrazu by sa kvôli tomuto kompletne rozsypali všetky nadväzné autobusové prípoje a doprava v polovici kraja.
Môžme hľadať dôvody prečo sa to nedá, ale cieľ musí byť tieto dôvody odstraňovať tak aby sa to dalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki