Co bola znama vec? Nebol si tam, nic si nevidel, len si pocul. A aj to, co si pocul, si pocul zle. Ale to napisal si to sem ako keby to bola overena vec...
Re #23067 J: Neviem, ci bude 43.3 mil. km, lebo co sa tyka busov, nebude ich s cim najazdit... Cely magoriat treba akurat tak podpalit. Ale mimochodom - od nich som nic necakal, lebo o MHD sa budu zaujimat az o 3 roky - ked budu volby...
Takze sudruhovia si budu vozit rite v IGK a my, obycajni vlcaci budeme jazdit v smradlavych serbloch! Do pici aj s takymto magistratom! Hlavne ze maju peniaze na nepotrebne *****iny, ale na lepsiu dopravu nemaju...
Nie je synonymum ako synonymum. Myslim, ze napr. slovo "marnomyselny" nevystihuje podstatu slova "jesitny" v tomto pripade ani trochu. Nechajme jazykovedu na pokoji, nech sa nou zaoberaju ludia, ktori (si myslia, ze) sa v nej vyznaju a prejdime na MHD.
Dnes som bol na Magistráte vo front office aby som si pozrel návrh rozpočtu mesta na rok 2004.
Ten je navrhovaný vyrovnaný vo výške 6,4mld. To je oproti roku 2003 pokles o 3,4mld. To je hlavne kvôli splácaniu dlhu vo výške 3,7 mld. Na ktorý bol braný úver vo výške 3mld. A 0,7mld. išlo z rezervy mesta.
Takže ak odrátame splácanie istiny ide o nárast o 4,5%, čo nie je ani inflácia.
DPB dostane kapitálové výdavky od mesta 110mil. čo je 69,7% úrovne minulého roka kedy bolo daných 157,8mil a to bolo 57,1% úrovne roka 2002 kedy bolo daných 276,2mil. 220,3mil. ide od štátu, čo je 100% minlého aj tohto roka. DPB žiadal od mesta kapitálové dotácie vo výške 1,957521mld. Tak som sa pýtal, že čo a ako kvôli tým novým busom a Tbusom a spojili ma s jednou pani. Tá mi začala najprv rozprávať o skvelých rekonštrukciách vozidiel a potom som jej pripomenul koncepciu rozvoja DPB, vek tých vozidiel a hendikepovaných občanov a tak mi povedala, že v 1. polroku by mali byť vydané mestské obligácie na financovanie rozvojových aktivít a z tohoto balíka by malo byť čo to finacované aj v DPB. Avšak koľko toho nakoniec bude, tak to nevie ani pán boh. Mesto sa proste zase prejavilo ako vždy a nové vedenie, ktoré deklarovalo, že chce zmeniť MHD v tomto meste tak nerobí. Za to hovorí aj fakt, že na preferenciu na Karloveskej radiále bolo vyčlenených 360tis. čo je taká smiešna suma, že to bude travať 10 rokov kým sa to spojazdní. Páni a panie úradníčky z finančného oddelenia asi jazdia IAD.
Kým nepríde fiškálna decentralizácia tak sa toto mesto z tej žumpy nepohne avšak vieme koho máme vo vláde a ktorý región by na tom najviac strácal.
Pre optimistov: Zostáva len dúfať, že obligácie budú použité na nákup nových vozov alebo že si DPB zobere úver a že konečne sa budeme voziť slušnejšie.
Boli tam aj presné údaje o vzkm, ale pamätám si len celkový počet a to 43,3mil vzkm.
Niečo podobné sa stalo v roku 1978 v KE na odporovej súprave T3. Nanešťasie sa však súprava nachádzala na kopci. Vodička sa nespamätala zo šoku ani po 700 metroch, keď následne vykoľajila. Prvé vozidlo sa vyvrátilo na ľavý bok ihneď na mieste a sunulo sa ešte cca 50 metrov, "B" vozidlo sa sunúc otočilo o 180° a v poslednej fáze, keď sa už nesunulo, sa vyvrátilo vedľa "A" vozidla. Bilancia: 9 mŕvych a vyše 100 ťažko a ľahko ranených. 10 ľudí malo rôzne amputácie končatín. Za komunistov sa však všetko dobre ututlalo a po ôsmych týždňoch sa vyšetrovanie ukončilo zvalením viny na mŕtvu vodičku...
Juuuj... tak to je ovela horsie. Ale svojim sposobom je to sposobene aj nedostatocnym dimenzovanim linkoveho stykaca. Inak musi to byt dost sranda furt na plny knedlik
Môžem. Veľa zle sa mi na to spomína. Vozidlo nevypína jazdu ani po prešliapnutí na koľajovky, nereaguje na bezpečnostný spínač, zastavilo až po vypnutí riadenia - a to zase brzdí na koľajovky podstatne horšie, keď idú len z bateriek. A po opätovnom nahodení riadenia samozrejme pri zaprarkovanom brzdovom pedáli ampérmeter na doraz a hijóóó dopredu. Vozidlo, ak mi dobre pamäť slúži 7755/56, križovatka Záhradnícka - Jégého, smer Trnyvské Mýto. Nejaký xxxxt mi tam pri sporiteľni skočil cez zábradlie, tak som zamagnetoval, zabudol na sexiu, našliapol cez ňu a v tom esíčku v križovatke som myslel, že budem búrať saleziánov.
I.
Ja sa o to osobné povedanie snažím pravidelne, ale odpovede, ktoré dostávam, by sa dali triediť asi takto:
1) Žiadna odpoveď (ignorovanie).
2) To nie je moja starosť, povedz to xx.
3) My tu máme iné starosti.
4) Ak si myslíš, že som neschopný xxxxt, tak mi už nepíš.
5) Máš pravdu, ale xx, yy, zz, blablabla, nedá sa to.
Oni totiž aj tí najlepší, čo tam sú, sú príšerne ješitní (je na to aj nejaké slovenské slovo?), nie sú schopní prijať ani dobre myslenú kritiku, o rade ani nehovoriac.
A este jedna poznamka pre Fobusta a Spectreho: Pred par tyzdnami som bol na DPB zehlit situaciu, ked tu kadekto pise kadeco neoverene a v style, ktory sem nepatri. Celkom sa to aj podarilo, no teraz celu moju snahu akurat tak kazite. Ved im to mozete ist povedat osobne, co si myslite, ked ste taki odvazni. Ked si potrebujete zanadavat, tak myslim, ze existuje aj ine forum... Nerobte pliz svojimi vyrokmi zle iMHD, ked sa k nemu hlasite...
Zase si neuvedomujes, co z tvojho prispevku moze byt? Jednak sem pises dohady, ktore NIE SU pravdive a aj keby boli, tak ta za to iba PePa zabije a vobec by som sa mu necudoval...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Niečo podobné sa stalo v roku 1978 v KE na odporovej súprave T3. Nanešťasie sa však súprava nachádzala na kopci. Vodička sa nespamätala zo šoku ani po 700 metroch, keď následne vykoľajila. Prvé vozidlo sa vyvrátilo na ľavý bok ihneď na mieste a sunulo sa ešte cca 50 metrov, "B" vozidlo sa sunúc otočilo o 180° a v poslednej fáze, keď sa už nesunulo, sa vyvrátilo vedľa "A" vozidla. Bilancia: 9 mŕvych a vyše 100 ťažko a ľahko ranených. 10 ľudí malo rôzne amputácie končatín. Za komunistov sa však všetko dobre ututlalo a po ôsmych týždňoch sa vyšetrovanie ukončilo zvalením viny na mŕtvu vodičku...