Pozeral som UA CP a bezny cas Cop - Mukacevo je od 52 minut do 1:21. Kludne tam vlak naberie aj meskanie. Vzhladom k tomu ze je chvilu kolajova splet potom kolajisko, standardny rozchod prekrizi vsetky kolaje sirokeho a podobne smakocinky rychlo sa tam nejazdi. No a bezna rychlost dialkovych UA vlakov je taka, ze sa vpohode da cestovat s vystrcenou hlavou z okna. Teda az do momentu kym pride dezurna a okno zavrie
Veľmi to sem nepatrí, ale dopravy sa to týka.
Od júnovej zmeny GVD zavádza ZSSK priame vlaky z Košíc do Mukačeva a späť. Tvrdia, že budú jazdiť po zrekonštruovanej trati normálneho rozchodu. Zarazil ma ale CP, podľa ktorého má úsek Mukačevo - Čop trvať 1h 20 resp. 1h 30, pričom sa ale jedná o úsek dlhý 42 km. To bude nejaká vyhliadková jazda rýchlosťou 30 km/h alebo to bude niekde púšťať iný vlak a kvôli tomu sa to zdrží?
Je pravda, že podmienky súťaže mohli (mali) byť nastavené voľnejšie, avšak nemyslím si, že niekto by mal len tak z večera do rána k dispozícii päť čerstvo vyradených autobusov na predaj. Takže v takýchto prípadoch je súťaž asi len nutné zlo.
Ak sa pytas na c.7 podla DPB, tak to by malo byt vystupiste. Je to na tom mieste kde prestavkuju linky 88, 91, 191 a 901, ak sa nic nezmenilo za uplynule mesiace.
Mohla sa L95 aspoň počas výluky oživiť po starej trase okruhom cez Apollo a Most SNP bez nutnosti prestúpiť vložením nejakých posilových vozov aby vyšli aj prestávky vodičom či striedačom.
Ale čo už nie je tomu tak,žiaľ.
Je zaujímavé ako rýchlo prebehla tá súťaž na ojazdené vozy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A