Parkovacia politika je nevyhnutnost, ktora uz mala byt zavedena davno.
To ze fungovat bude sa da analogicky preukazat na bratislavskej ZOO. Ako to tam vyzera v bezny víkend a ako je to, ked je vstup zdarma pocas podujatia Bratislava pre vsetkych. Dnes parkovanie funguje v rezime Bratislava pre všetkých.
Skusenosti s rezidencnym parkovanim na DD hovoria jasne. Vecer o 19tej su stale volne parkovacie miesta a 90% rezidentov nechce system menit.
Hysteria a panika tak nie je na mieste, ved podobny (dokonca by som povedal prisnejsi)rezim, ako navrhovany funguje v SM. Len s tym rozdielom, ze prachy idu sukromnikovi.
Akakolvek parkovacia politika bude lepsia, ako udrzanie starus quo.
To ze fungovat bude sa da analogicky preukazat na bratislavskej ZOO. Ako to tam vyzera v bezny víkend a ako je to, ked je vstup zdarma pocas podujatia Bratislava pre vsetkych. Dnes parkovanie funguje v rezime Bratislava pre všetkých.
Skusenosti s rezidencnym parkovanim na DD hovoria jasne. Vecer o 19tej su stale volne parkovacie miesta a 90% rezidentov nechce system menit.
Hysteria a panika tak nie je na mieste, ved podobny (dokonca by som povedal prisnejsi)rezim, ako navrhovany funguje v SM. Len s tym rozdielom, ze prachy idu sukromnikovi.
Akakolvek parkovacia politika bude lepsia, ako udrzanie starus quo.
Ike
mnoho rodín prehodnotí potrebu mať 2 autá. Utlmenie dopravy navyše zníži riziko MHD uviaznuť v dopravných zápchach + zníži sa dopyt po nových vozidlách (namiesto "hurá už mám 18, kupujem si Fabiu Junior za 1000 €" bude "oci, občas mi požičiaš tvoje auto?"). A v neposlednom rade sa očakáva zvýšený dopyt po bratislavskom trvalom pobyte, čo v rámci fiškálnej decentralizácie znamená viac príjmov do BA rozpočtu.
Vallo má jedinečnú šancu ukázať, že to ide a nepokašlať to ako v Košiciach s EEI. Ide na to dobre, ale možností, kde to môže dokašlať je veľa.