To píšem práve, že ja som si doteraz myslel, že oni v prípade alternatívnych trás musia ťukať zóny jednotlivo, preto po mne chce, aby som tie zóny vedel, ale tak keď vravíš, že tak to nefunguje, tak potom neviem, prečo po mne chceli už viacerí zoznam precestovaných zón. Asi podľa toho teda identifikujú alternatívnu trasu - konkrétne tú moju. (cítim sa teraz ako Peon )
AndyNO - v prípade cesty do Bratislavy nechceli (myslel som si, že vedia naspamäť), ale keď som cestoval naprieč niekde po kraji, v regióne s kombináciou viacerých liniek, tak to už chceli - Reca-Báhoň-Pezinok -
Keď si vypýtaš lístok napr. z Kráľovej p.S. do BA s prestupom v Senci na ŽST tak vodič len v počítači vyberie možnosť "do zóny" a zadá zónu 100...to je všetko. Neviem prečo chcú od ľudí aby mu diktovali zóny.
Ale ja ani nechapem kde tie zony zadaval. Lebo tak ako poznam funkciu vydaja listka do zony tak je tam len zadanie cielovej zony + pripadne vyber z ponuknutych tras (ak ich je viac). Ale neviem tam o ziadnej funkcii kde by vodic zadaval vsetky zony po trase. Naozaj tam tukal jednu za druhou?
Ani to po mne nikto nikdy nechcel. Vzdy som povedal prestupnu zastavku, cielovu zonu a to bolo vsetko.
Áno, zrejme zadával zóny, a ešte mi predtým povedal, že dúfam viem čísla zón, cez ktoré plánujem cestovať (plus pomalý emtrest, čiže so mnou stratil 3 min. a skoro som nestihol prestup na vlak). Možno mu to potom dopočítalo, ale od začiatku tarify IDS sa s týmto stretávam, že musím pri kombinovaní diktovať zóny, i keď v prvom roku som sa s tým stretával častejšie, teraz už len zriedkavo. Možno ten vodič žije ešte v tom, že to musí cestujúci diktovať, pričom stroj mu to vie vyrátať. Ja som si doteraz myslel, že to tak funguje...
Počul zamestnanec, ktorý zaslal tieto zistenia, o tom, že existuje výpovedná lehota a že hoci chce nová metla lepšie zametať, nemôže to robiť protizákonne?
V súvislosti s informáciami, ktoré boli uverejnené na našej stránke nám Dopravný podnik Bratislava zaslal nasledovné oficiálne stanovisko. Uvádzame ho v plnom znení.
"Informáciami, ktoré sú zverejnené, sa už nové predstavenstvo DPB, a. s. vážne zaoberá. Nariadilo ekonomickému úseku vykonať analýzu vývoja cien náhradných dielov od roku 2014. Riaditeľovi ekonomického úseku bol až do odvolania pozastavený výkon funkcie. "
"Nové zistenia: Takto sa kradne v Dopravnom podniku.
Vyzývame pána primátora Valla, aby neotáľal a konal!
Potom ako sme dnes zverejnili postreh zamestnanca o nákupe predražených náhradných dielov v Dopravnom podniku Bratislava, roztrhlo sa nám vrece s podobnými zisteniami.
Doručený nám bol aj list predsedu jednej z odborových organizácií pôsobiacich v DPB. Ten už začiatkom októbra minulého roku upozorňoval na podozrivo predražené nákupy náhradných dielov v DPB. Ponúkame vám ich v tabuľke a vyzývame primátora Bratislavy Matúša Valla, aby neotáľal a konal. Je neprípustné, aby v manažmente podniku sedeli ľudia, ktorí tolerovali niečo takéto. Ďalšie vaše postrehy o predražených nákupoch budeme uverejňovať postupne po ich preverení."Nové zistenia: Takto sa kradne v Dopravnom podniku.
Vyzývame pána primátora Valla, aby neotáľal a konal!
"Mňa by len zaujímalo, do kedy budeme mať takýto manažment v našom Dopravnom podniku. Myslel som, že po nástupe pána primátora Matúša Valla tam neostane kameň na kameni. Peniaze totiž z podniku záhadne miznú a nikomu to ako keby nechýba a nevadí. Napríklad 22. 2. 2016 sme v DPB, a.s. nakupovali kompresory (99784056000032/99797056000011). Jeden za 191 euro, rok nato 10. 11. 2017 sme ten istý kompresor objednávali už za 749, 10 euro. Podraželi vari za rok o 292 percent? Ake kdeže, stále ich nájdete na trhu v ponuke aj za 191 euro. Komu vyhovuje taká "vata" na blbých kompresoroch? Ideme ďalej, 18. 7. 2016 sme objednali vstrekovacie ventily (99504100287) za 266 euro/ ks. a rok nato 21. 12. 2017 sme objednali ten istý ventil už za 842, 50 euro. Samozrejme zo všetkého sa nakupujú stovky kusov a takýchto prípadov s predraženými dielami sú desiatky (senzor NOx, turobomýchadlo Cursor 8, strmeň ľavý i pravý...). Stačí sa pohrať so zverejnenými dokumentami a pozrieť sa nákup náhradných dielov. Je to jednoducho zlodejina. Ja byť ekonomický riaditeľ, už dávno si dám výpoveď. Som naozaj zvedavý, či sa už nové predstavenstvo ujme svojich povinností a či náš Dopravný podnik bude už konečne slúžiť len cestujúcej verejnosti a jeho zamestnancom a nielen na zarábanie pre pár vyvolených.
Zamestnanec DPB, a.s.
(meno zamestnanca, ktorý nám zaslal tieto zistenia, má administrátor stránky)"
Žeby v DPB zaviali nové vetry? Včera sa do premávky po takmer roku vrátila 1046-ka, pred dvomi týždňami 2222-ka, ešte opraviť 4041-ku a 4252-ku a medzi autobusmi už nebude žiadna odstavenka viac ako pol roka(okrem Vrakos)
Čo som si všimol, tak na 269 sa zmenilo trasovanie v Rohožníku a spoj 25 končí po novom namiesto v Lozorne až v Jablonovom. Na 260 pribudla zastávka P.Štvrtok, OÚNZ a spoj 103 z VW odchádza namiesto 6:15 o 6:25. Na 245 sa zmenil odchod z AS na spoji 21 a je tam nový víkendový spoj o 18:35 z AS.
Ako my sa smejeme, ze sa nam trhaju vlaky a horia ako fakle, ale aspon nam (zatial) funguju brzdy ako maju (mi vazne chce niekto tvrdit, ze ten vlak siel 6km bez kontroly bdelosti, ze strojveduci nezabrzdil vlak, ze zrovna ked vystupil tak sa vlak spamatal a rozbehol sa, a ze nudzova brzda nefungovala? Fakt som zvedavy, co bude vysledkom setrenia)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ričard
Ani jeden trolejbus nie je dlhodobo odstavený.