Presne tak. Neznalí miestnych pomerov jednoducho automaticky predpokladajú, že na podobnej komunikácii je pripájací pruh.
Už dávno tam mala byť ak nie STOPka, tak aspoň značka iné nebezpečenstvo s dodatkovou tabuľkou bus (ak také vo vyhláške máme) a/alebo "pripojenie bez pripájacieho pruhu", a k tomu aj nejaké výstražné vodorovné značenie.
A podobný, hoc menší problém býva aj pri výjazde zo Shellky pri daňovom...
Akoze tam by mali dat regulernu ciaru (hranicu krizovatky) pred bus pruhom a stopku, lebo fakt niektori polovodici zasluzia po hlave kladivom, co tam vyvadzaju.
Napriklad v Nedelu som tam musel zastavit pred bus pruhom, lebo akurat siel Medved a za nim SORka a debil v bavoraku na mna zacal trubit a citil sa urazene, ze zastavujem/spomalujem (machal rukami ako mixer). Ocividne by pre neho bolo lepsie, kebyze sa s autom hodim pod bus a necham sa zramovat alebo ho (bus) ohrozim a bude musiet dupnut na brzdu...
Je na čase uvažovať nad zákazom použitia nájazdu na Most SNP z Einsteinovej smer Prístavný most pre IAD. Snáď každý druhý raz čo tadiaľ idem autobusom tak nejaký polovodič nevie vyčkať, trúbenie a náhle brzdenie tam musí byť na dennom poradí. Neviem, či v posledných mesiacoch nejak pribudlo vymletých vodičov, ktorí asi nemajú základné znalosti fyziky a jazdiac 10km/h sa namontujú pred autobus rútiaci sa 50km/h. Ale už mi tá situácia nepríde normálna...
Každému je to jedno, navyše na zastávkach sa používajú šachovnice. A na tých najfrekventovanejších zastávkach sú tie šachovnice najneprehľadnejšie, miniatúrne a ani pánboh nevyčíta z nich, že aký autobus (dopravca) s akým číslom má čakať.
Všimli ste si, že cp regiobusov na stránke SL sú v inom prevedení ako na stránke IDS?
Na stránke IDS vyzerajú omnoho lepšie a SL by ich tiež mohol používať. Jednak v cp SL sú uvedené aj všetky vianočné obmedzenia, ktoré sú po zvyšok roka irelevantné a jednak tam majú uvedené aj zastávky, cez ktoré daná linka nejazdí. A tým sa aj ušetrí miesto na papieri (pri vytlačení), napr. cp linky 529 má na stránke SL 4 strany, ale na stránke IDS iba 1 stranu.
Za chvíľu sa tam začne parkovať aj na poli...
A čo sa týka tých nadväzných busov, tak tam nie je problém ten, že nie sú naviazané, ale ten, že idú len od každého druhého, resp. v sedle od každého štvrtého vlaku.
Obávam sa, že na zjetnotenie si ešte počkáme. Veď keď od jesennej opravy Romanovej neboli schopní vrátiť pôvodný označník a len na zastávku zapichli výlukový bez polovice tabuliek, ako by mohli byť schopní robiť nejaké zlepšenia?
Áno, smer Senec. Tam už asi netreba vôbec vylepovať, veď kto by už šiel vlakom z Bielu do Senca... och. V smere do Bratislavy sú dva CP? Nejako som si tam všímal tiež len jeden papier.
Apropo stanica Veľký Biel - rozsypali drvený kameň aj na druhej strane stanice, pretože už aj tam sa začalo parkovať v blate, v kalužiach (kde sa nachádza aj zastávka "nadväzných" autobusov.
Vo Velkom Bieli od juna 2018 sa neunuvali dat spravny CP vlakov, a to ani po zmene grafikonu v decembri. Vyvesili tam opatovne CP s vlakmi S60, a vlaky S65 tam proste nie su, tak namiesto 34 vlakov v jednom smere je uvedenych len 19. Proste ZSR - Senec.
Koľko sa sľubovalo, že nový typ vývesných grafikonov urobia aj na zastávkach, kde nebol dostatok priestoru. Stále nevidím žiadnu zmenu.
Zámer dobrý, ale dotiahnutie nula.
Jednu zmenu som predsa len zaznamenal, na zastávke Miletičova, smer Trenčianska (x72, T201), je už asi týždeň nová plechová tabuľa, ale stále je prázdna, teda na tej zastávke nie sú asi týždeň odchody spojov.
Doteraz nemali v DPB plech, teraz sa im zasa pokazila tlačiareň? Či kde je problém?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike