Listok zostava na karte az do kupy dalsieho, kludne aj roky. Akurat sa uz nezobrazuje na OCL.
To ze v DPB nepoznaju tarifu nie je ziadna novinka. Zial. Predpokladam ze vacsina proste zaplati a nezenie to dalej.
To ze v DPB nepoznaju tarifu nie je ziadna novinka. Zial. Predpokladam ze vacsina proste zaplati a nezenie to dalej.
patrik444
Netuším, či ste túto problematiku už riešili na tomto portáli, ale tento týždeň som zistil zarážajúce z vlastnej skúsenosti a fakty z prepravného poriadku DPB:
Parafrázujem prepravný poriadok: Ak si kúpite lístok a Vaša cestovná doba presiahne čas zakúpeného lístka, tak si musíte zakúpiť nový lístok s ďalšou časovou platnosťou. Inak Vás môžu pokutovať !
a) podľa tohto už neplatí, že prepravnou dobou je čas uvedený na grafikone a zdržanie ( bežný jav v Bratislave ) sa nemusí zohľadniť,
b) v prípade papierového lístka je vraj možné zohľadniť takéto prekročenie, ale nie je to záruka, že Vám pokutu neudelia
c) v prípade elektronického lístka cez dobíjaciu kartu sa po skončení jeho platnosti nezobrazí o ňom informácia v prístroji, čiže vyzeráte v dopravnom prostriedku ako cestujúci bez lístka a môžete byť pokutovaný ( vlastná skúsenosť zatiaľ bez pokuty )
Som občanom Bratislavy a používam MHD nepravidelne. Časový predplatný lístok sa mi doposiaľ neopláca, keďže moje mesačné, kvartálne i ročné prepravné nedosahuje priemery existujúcich lístkov.
Na dlhšiu trasu s prestupovaním medzi spojmi používam SMS lístok. Na kratšie vzdialenosti používam dobíjaciu kartu. Žiaľ podľa vyššie uvedených zistení a hlavne v súčasnej situácii, keď dlhé meškania sú bežnou súčasťou prepravy, môžem byť pokutovaný.
Žiadam zástupcov celého dopravného systému v Bratislave a predstaviteľov mesta i BSK, aby začali vytvárať naozaj skutočné podmienky pre občanov Bratislavy !
Vytvorte grafikony a tarify, ktoré zabezpečia občanom Bratislavy bezúhonné podmienky prepravy, a ktoré v plnej miere zohľadnia vzniknutú situáciu v tomto otrasnom developerskom Klondiku !!!
Existujúce trasy sú bežne predlžované na dvojnásobok uvádzaných časov, rozdelovanie priamych spojení na viaceré prestupy sú neprípustné a sú proti občanom tohto mesta, pýtam sa kedy kompetentní spravia niečo pre občanov ?
Myslím si, že zavedenie ročnej bezplatnej dopravy by pomohlo občanom a na finančnom vysporiadaní by sa mali developeri spôsobujúci tento stav !!!