Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #229132:
Sice nerad, ale asi suhlasim - som za to, nech ludia hovoria svoj nazor... ale to co je tu a teraz...
Ako tak pozerám na túto diskusiu v uplynulých dňoch, rozmýšľam, či by nebolo vhodné ju na nejaký čas vypnúť úplne... 🤔
Reakcia na: omg125 #229130:
Je mi Ťa lúto.
Reakcia na: omg123 #229126:
Nechceš si radšej nájsť frajerku/frajera a venovať sa jej/jemu? Tento web sa zaobíde bez tvojich príspevkov, neboj, aj viac ako 12 hodín.
Chlapci...riešite tu hluposti... radšej by ste mohli ...že kto bude pokazene vozi opravovat a tahat z mesta...však už nema kdo jazdit...a v tychto podmienkach ani nikto nepojde... ked sa všetko porušuje... a už majú další napláne odchod z poj. dielni... bežny jav čakačky a 1 auto na cele mesto.. posledny polrok...
Reakcia na: Ike #229123:
treba niekedy, nech je sranda. alebo je lepsie ak tu nie je novy prispevok 12 hodin?😉
Reakcia na: dupe #229027:
Je to vysvetliteľné, je tam rozšírenie osovej vzdialenosti v oblúku. Ten oblúk, aj keby bola preložená poloha trate a zastávky na Americkom námestí v smere na Krížnu ulicu, by bol dosť ostrý a jazdilo by sa takisto 15 km/h. Rovnako trať na Floriánske námestie by bola buď v esíčku alebo v ostrom oblúku na výhybke do odbočky, t. j. takisto na týchto nových výhybkách do 15 km/h.

Srdcovky a kríženia sa v zahraničí budujú takisto, ako u nás, a to objednaním príslušných častí koľajového kríženia v objednanom uhle, a zvarením týchto častí na mieste, prípadne na inom mieste a umiestnenie tejto konštrukcie na finálne miesto podľa vytýčených súradníc. Takže nejde len o zváranie dvoch koľajníc, ale tých zvarov je tam ďaleko viac 🙂
Reakcia na: ceres #229062:
Nič by sa reálne nezmenilo, akurát by to pre laika vyzeralo opticky zaujímavejšie.
Chalani, neviem, či si to uvedomujete, ale zamorili ste diskusiu.
Reakcia na: PDM.8.99 #229111:
Tento web nepochopitelne toleruje najma teba s tvojimi 523 kontami a opakovanym porusovanim podmienok.
Reakcia na: ceres #229117:
A ešte, aby si ma nechytal za slovíčka: áno, v roku 1906 to ešte nebola zbrojná divízia. To ale nič nemení na tom, že vozy pre TMB a iné (spolu)dodávala MFO, a nie už vtedy existujúci predchodca dnešného "OC Oerlikon"...
Reakcia na: omg123 #229102:
Ty si už konečne naštuduj poriadne niečo, o čom sa potrebuješ hádať. "Oerlikon", čo sa podieľal na dodávke vozov TMB v roku 1957, bol "Maschinenfabrik Oerlikon", ešte v roku 1967 odkúpený BBC. "OC Oerlikon" je nasledovník zbrojnej divízie, ktorá sa od MFO odčlenila ešte v roku 1906. S dopravnými prostriedkami značky "Oerlikon" teda nemá už vyše storočia nič spoločné, ani so zubačkami pre TMB...
Reakcia na: Viko #229112:
Piate za posledných 7 mesiacov, za celú históriu minimálne tridsiate piate.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.