Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #228682:
Nebude ziadna doprava. A inac 208 by mala chodit ku sv. Michalovi, aby skratili jazdnu dobu a utiahlo to len jedno vozidlo
Reakcia na: Andy #228688:
Aj v poobednej.
Reakcia na: MatejBA #228687:
som len laik, takže rozumné riešenie sem asi nedám, každopádne však som všetkými desiatimi za uprednosťňovanie VHD voči "autistom"
Reakcia na: 810zssk #228685:
No mám trochu obavy, že keď zavrú Mlynské Nivy, tak napr. Svätoplukova a Záhradnícka bude taká preplnená, že 202 a 212 budú nepoužiteľné, už teraz je to v rannej špičke na nervy.
Reakcia na: gejza #228686:
Tak ako uplna uzavierka Mlynskych Niv s uzavretim ulice Parickova cisto pre vsetku dopravu okrem MHD obojsmerne na obchadzku by bolo zaujimave riesenie, ale urcite organy to nepovolia.
Reakcia na: 810zssk #228685:
predstavujem si to tak, že akékoľvek prijaté riešenie výrazne uprednostní MHD a obmedzí, prípadne vylúči "autistov" 😃 😃 😃
Reakcia na: gejza #228684:
A predstavujes si to tak, ze ked to bude otvorene, ale len obmedzene, tak sa bude jazdit normalne? Ved ta ulica uplne skolabuje a bude aj tak nepouzitelna. Radsej mat kratsie obmedzenie, s planovanymi obchadzkami ako dlhsiu dobu nechavat MHD akurat tak uviaznut v zapche.
Reakcia na: 810zssk #228683:
tak potom ma bude zaujímať, akým spôsobom budú riešené náhradné trasy a či budú v prospech ľudí alebo "autistov"
Reakcia na: gejza #228682:
Uplna uzavierka Niv (a nasledna rychlejsia stavba) je jednoznacne najvhodnejsie riesenie, len sa ho IvoN pred volbami bal. Snad teraz uz zvitazi zdravy rozum.
Reakcia na: Valec #228680:
Však práve na počet kamiónov, ktoré by to využívali, som narážal, keby to bola tretina všetkých, čo jazdia, by to bolo priam geniálne, ale to nie je ani len šotosen 😁
Reakcia na: trolejbus6207 #228679:
V tomto prípade ide len o testovaciu prevádzku. Inak, videl si niekedy kolónu kamiónov idúcich po diaľnici? Ak by sa len tretina takto dobíjala, využitie by bolo veľmi dobré.
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/12/7/nkladn-trolejbusy-se-vrac-scania-jich-do-nmecka-dod-17
Nápad super, ale reálnu prevádzku si predstaviť nedokážem, náklady na zatrolejovanie budú enormné a využitie dráhy diskutabilné...
Reakcia na: MatejBA #228677:
Naozaj môžeme ľutovať, že Solaris nie je početnejšie zastúpený.
Reakcia na: janstár #228674:
Ty zas o com snivas? Tedom mal (ak neratam sedadla, ano na tych sa sedelo o nieco lepsie) horsi interier ako nove SORy NB12. Mal menej miesta na statie, ulicka vzadu bola rovnako uzka, pri motore bolo vyrazne teplesie, jazda v nich bola nepohodlnejsia pre trhanie pri rozjazde a brzdeni, miesto pre kociky malo 4 sklapacie sedadla, ktore vzdy obsadili "sediaci" a do autobusu sa potom zmestilo 5 a pol cloveka, a pokial sa da riadit prvo seriovymi SORkami (ktore mimochodom boli vyrobene v 2010 vs 2008-2010 u Tedomov), tak v Tedome bolo viac papierov ako srobov oproti SORkam.

Takze nie, Tedom nebol vyrazne lepsi ako SOR. Dokonca aj Solaris, ktory je z 2006 je rieseny omnoho ale omnoho lepsie.
Reakcia na: Jak44 #228673:
bolo to 15:24 z noveho mesta. a bol to poriadny sok.som nechapal co to tak huci ked som isiel hore schodami. ale aspon ten stary rusen nehorel 🙂
Reakcia na: janstár #228667:
uz tolko netrep
Reakcia na: MatejBA #228670:
Porovnávať Tedom vyrobený pred koľko-15 rokmi s teraz vyrobenou Sorkou že má lepšie vetranie to je rozum. Keby boli doteraz vyrábali Tedomy určite by už mal tiež klimatizáciu. Za to sorkári sa ešte ani zďaleka nedotiahli na tedomácky interiér a celkový komfort pre cestujúcich,sú to fušeri.
Reakcia na: Peon #228672:
Chodi na REx Komarno - BA. 8:44 v BA, 15:13 z BA. Zlozenie 2x Bcmz (Regio "lozko") + 1 Ampz (Relax + Business). Nahrada by to mala byt len kratkodoba
Reakcia na: omg123 #228659:
Prosím vás, to v ktorom čase (spoj/e) je na S70 vlak zložený z klasických vozňov? A to sú tie vozne používané na IC v triede LOW COST alebo tie kupé z triedy STANDARD? Alebo majú aj nejaké iné? Je mi jasné, že určite na S70 nie je vozeň používaný na IC v triedach RELAX ani BUSINESS.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.