No mám trochu obavy, že keď zavrú Mlynské Nivy, tak napr. Svätoplukova a Záhradnícka bude taká preplnená, že 202 a 212 budú nepoužiteľné, už teraz je to v rannej špičke na nervy.
Tak ako uplna uzavierka Mlynskych Niv s uzavretim ulice Parickova cisto pre vsetku dopravu okrem MHD obojsmerne na obchadzku by bolo zaujimave riesenie, ale urcite organy to nepovolia.
A predstavujes si to tak, ze ked to bude otvorene, ale len obmedzene, tak sa bude jazdit normalne? Ved ta ulica uplne skolabuje a bude aj tak nepouzitelna. Radsej mat kratsie obmedzenie, s planovanymi obchadzkami ako dlhsiu dobu nechavat MHD akurat tak uviaznut v zapche.
Uplna uzavierka Niv (a nasledna rychlejsia stavba) je jednoznacne najvhodnejsie riesenie, len sa ho IvoN pred volbami bal. Snad teraz uz zvitazi zdravy rozum.
Však práve na počet kamiónov, ktoré by to využívali, som narážal, keby to bola tretina všetkých, čo jazdia, by to bolo priam geniálne, ale to nie je ani len šotosen
V tomto prípade ide len o testovaciu prevádzku. Inak, videl si niekedy kolónu kamiónov idúcich po diaľnici? Ak by sa len tretina takto dobíjala, využitie by bolo veľmi dobré.
Ty zas o com snivas? Tedom mal (ak neratam sedadla, ano na tych sa sedelo o nieco lepsie) horsi interier ako nove SORy NB12. Mal menej miesta na statie, ulicka vzadu bola rovnako uzka, pri motore bolo vyrazne teplesie, jazda v nich bola nepohodlnejsia pre trhanie pri rozjazde a brzdeni, miesto pre kociky malo 4 sklapacie sedadla, ktore vzdy obsadili "sediaci" a do autobusu sa potom zmestilo 5 a pol cloveka, a pokial sa da riadit prvo seriovymi SORkami (ktore mimochodom boli vyrobene v 2010 vs 2008-2010 u Tedomov), tak v Tedome bolo viac papierov ako srobov oproti SORkam.
Takze nie, Tedom nebol vyrazne lepsi ako SOR. Dokonca aj Solaris, ktory je z 2006 je rieseny omnoho ale omnoho lepsie.
Porovnávať Tedom vyrobený pred koľko-15 rokmi s teraz vyrobenou Sorkou že má lepšie vetranie to je rozum. Keby boli doteraz vyrábali Tedomy určite by už mal tiež klimatizáciu. Za to sorkári sa ešte ani zďaleka nedotiahli na tedomácky interiér a celkový komfort pre cestujúcich,sú to fušeri.
Prosím vás, to v ktorom čase (spoj/e) je na S70 vlak zložený z klasických vozňov? A to sú tie vozne používané na IC v triede LOW COST alebo tie kupé z triedy STANDARD? Alebo majú aj nejaké iné? Je mi jasné, že určite na S70 nie je vozeň používaný na IC v triedach RELAX ani BUSINESS.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk