Podľa mojich informácií v Záhorskej Vsi, Vysokej pri Morave ani Lábskom jazere sa nedá kúpiť CL ani za tarifu ZSSK ani za tarifu IDS BK [nákup cez vlastný mobilný internet vlastným zariadením cestujúceho ani predražený SMS lístok nerátam). Majú málo sprievodcov / vlakvedúcich? A teda ako si to predstavujú - ako neoficiálne bezplatnú linku tú S25?
Aktuálna info z Twitteru: "Dňa 05.12.2018 v úseku Zohor-Záhorská Ves-Zohor je zavedená NAD do odvolania. Dôvod: prevádzkové dôvody." NAD ide aj cez Lábske jazero či ako?
Slovak Lines Express na linke do Viedne cez Hainburg bude od 9. 12. 2018 medzi Bratislavou a Viedňou zastavovať iba v Hainburgu - a aj to iba na jednej zastávke "Ungator/B9". http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102806_181209_59331.pdf
Regiojet, zdá sa, že všetky spoje medzi Bratislavou a Viedňou pôjdu iba medzi týmito dvoma mestami (takže už žiadny trik so zvláštnou trasou "Bratislava - Viedeň - Budapešť" - asi nemali dosť cestujúcich medzi Viedňou a Budapešťou). http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102828_181223_59332.pdf
Nadväzujem na môj minuloročný príspevok kde som informoval, že knižný CP vlakov stál až 7 € a Slovak Lines bol za 3,90 €.
Dnes som kúpil v Zákazníckom centre ZSSK na Hlavnej stanici knižný CP (na Hodžovom nám. ho zatiaľ nemajú). Zlacnel na 5 €. Naďalej ho neumožňujú platiť platobnou kartou. Tento má oproti minuloročným iný, viac biely papier.
#228552
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how
o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
Naša elektrifikácia jednokoľajky (ten nano úsek) je z hľadiska prípravy ready. Rakúšania takto pred rokom ešte nemali hotové veci a nemali ich preto, pretože s elektrifikáciou riešili aj zdvojkoľajnenie. Ich predstavy po 2024 sú jednoznačné: zrušenie Rexov cez Marchegg, predĺženie slovenských neosobákov do Viedne a rakúskych neosobákov do Bratislavy, čím sa vytvorí prekrytie zabezpečujúce dopravu medzi Viedňou a Bratislavou.
Tých 26 ušetrených minút má byť len vďaka modernizácii, elektrifikácii a čiastočnému zdvojkoľajneniu medzi Marcheggom a Stadlau? Alebo sa to ráta pre vlak, ktorý bude mať aj redukovaný počet zastávok?
Tak to im tá rekonštrukcia iba po Marcheg nepomôže..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Mna by tiez zaujimalo ake tarifne podmienky budu platit na IC mimo povinne miestenkoveho useku (BA hlavna - Petrzalka).