Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #228579:
Ja si tiež myslím, že je to blbosť. Takto aspoň 32 ide zo stanice na čas, po spojení s 204 by už od SAV jazdila nespoľahlivo. A oháňať sa priamym spojením DD z RaMy a TrMy je dosť blbý argument, lebo tá trasá je beztak dosť kľukatá (linkou 4 je to 22 minút, linkou 32+204 by to síce bolo 21, ale len za ideálnej premávky bez zápch). Takže kým nebudú na Šancovej, Pražskej a Limbovej BUS pruhy, tak je to zlý nápad.
Okrem toho, by sa zhoršila obsluha Kramárov, lebo by sa zrušili 4 spoje za hodinu a tiež spojenie Kramáre - Búdková by bolo možné len s bariérovým prestupom na Patrónke.
Reakcia na: trolejbus6207 #228580:
a vieme zverejniť aspoň telefón a e-mail na "tých dvoch exotov" ? .... ak im denne príde 50 "ďakovných" e-mailov, tak sa možno čosi zmení .... alebo im môže denne prísť 50 žiadostí podľa infozákona 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Reakcia na: Valec #228568:
Nie, aj keď k ničomu nezákonnému asi nedošlo, v poriadku to nie je a mesto by malo tlačiť na to, aby podobné prakticky neboli možné. Stav v civilizovanom svete je iný. €95 za 13 km je skoro trikrát toľko, čo by 13 km jazda stála v najdrahšom nočnom/sviatkovom tarife v Londýne.
Reakcia na: MatejBA #228579:
Ja fakt neviem, či je to oficiálna predstava DPB, ale tu sa o tom v tomto duchu píše roky a pri neexistencii BUS pruhov to máš úplne jedno, v ktorej zápche autobusy/trolejbusy stoja 😥
Ja som samozrejme za to, aby BUS pruhy boli v širšom centre na každej ceste, kde sú dva pruhy v jednom smere, ale pokiaľ budú za KDI rozhodovať tí dvaja exoti, čo sú tam teraz, toho sa nedožijeme ani náhodou 💀
Reakcia na: trolejbus6207 #228577:
Ja stale nechapem, co ludia maju so spojenim L32 a L204 bez zlepsenia dopravnej situacie na trase (napriklad bus pruhy) - uz teraz meskava L32 az 15 minut v spickach (sokolska/kramare/pri suchom mlyne) a L204 na tom nie je lepsie (Tomasikova/Trnavske myto/Racianske myto/Sancova). To vazne chceme linku, ktorej spolahlivost bude ako Duncove dojmy a domnienky? 🙄
Reakcia na: trolejbus6207 #228577:
samozrejme ako parciálny trolejbus 🙂
Reakcia na: 3533 #228574:
Pri "šikovnosti" DPB so zatrolejovaním Mlynskej doliny veľký kandidát na predĺženú L204 na Dlhé diely 😋
Reakcia na: JaNa #228571:
Takze ked autobus odchadza zo zastavky, nema vodic davat pozor pred seba ani za seba, aby ziadne auto/chodca nezramoval (alebo oni jeho), ale ci nejaka JaNa nedobehla nahodou na zastavku a nemacka tlacidlo o zivot?

Mna zas naopak obcas irituje, ked vodic este pusti ludi ako si ty aj po tom, co uz zavrel dvere a ja potom zmeskam prestup o tych "30 sekund" a mozem cakat trebars aj 15-20 minut, ked je napriklad vikend. Je to fakt mile, zvlast ked je velke teplo/zima alebo burka/dazd/sneh.

Na zaver tu len dodam:

A.5.3 Cestujúci je ďalej povinný:
b) v čase plánovaného odchodu spoja byť pripravený na zastávke na nástup do
vozidla, starať sa o to, aby včas nastúpil do pristaveného vozidla a v cieľovej
zastávke včas z vozidla vystúpil

d) nevstupovať do priestoru dverí po spustení signalizácie „Nevystupujte /
Nenastupujte“

j) zdržiavať sa na zastávke najmenej 0,5 metra od nástupnej hrany nástupišťa:
- do úplného zastavenia vozidla v zastávke a otvorenia dverí,
- po zvukovom a/alebo svetelnom znamení pri zatváraní dverí a pri odchode
vozidla zo zastávky.
Reakcia na: 810zssk #228572:
Tak ono v prvom rade som bol vytoceny vodicom 3420 lebo to bola ocividne skrachovana existencia taky ufrflany stary skoro bezdak co si mysli ze autobus je jeho a on bude rozhodovat kto kadial nastupi a kam si sadne. Ten vodic 1851 bola uz len ceresnicka na torte. Ja chapem ze pri vychadzani zo zastavky do hustej premavky je to o hubu ale toto sa stalo po 22 hodine premavka uplne nulova a vodici hlavne poslednych spojov maju super vlastnost odchadzat zo zastavky kludne aj o pol minuty skor len aby prefrcali posledne kolo kludne aj v predstihu a nepocka nikoho aj ked ho vidi cez predne okno lebo by ho to 20 sekund zdrzalo. Rozhodne by som ale koli nemu prispevok sem nepisal ani sa nanho nikde nestazoval. Len by si mohli niekedy uvedomit ze je to neraz posledny spoj resp. interval je v tomto case 20-30 minut a vonku mrzne.
Reakcia na: 810zssk #228572:
Lenže toto indivíduám ako JaNa proste nevysvetlíš, oni budú mať vždy svoju pravdu. A tak to potom aj vyzerá keď viacerí cestujúci majú podobný názor, že vodič mhd = automaticky skrachovanec a pod. A sťažnosti pomaly už za všetko, vodič môže za to že mešká kvôli kolónam, že sú vo voze bezdomovci, že nefunguje klíma, atď. A tým sa nezastávam vždy vodičov, samozrejme nájdu sa aj takí ktorí povesť ich kolegov kazia (napr. spomínané ˝údajné˝ vyhodenie z predného sedadla akceptovateľné nie je), ale tak minimálne 50% sťažností od cestujúcich (ak nie viac) je úplne neopodstatnených. A prevážaj potom takýchto ľudí...
Reakcia na: JaNa #228571:
Ako vam uz bolo vysvetlene, vodic ma pri vychadzani zo zastavky milion dolezitejsich veci na sledovanie, nez ci niekto dava dopyt, alebo sa pokusa na poslednu chvilu nastupit. Holt, prisli ste na zastavku neskoro, stane sa to kazdemu. Prestante hladat chybu vo vsetkom moznom len nie u seba.
Reakcia na: Mucho #228557:
A ja blbec som si myslel ze na to su dopytove tlacidla a by vodic nemusel pozerat do spatneho zrkadla na skrachovancov ako som ja ale ze mu to tam niekde na palubovke svieti 😃
Reakcia na: zakaznik #228559:
ja odpadnem. presne tuto mapu mam aj ja na stole.😎
Reakcia na: JaNa #228555:
Neotvaranie prednych dveri v nekolajovych vozidlach je bezna vec. Nahodou by vodic dostal prievan na zadok.
Reakcia na: MatejBA #228564:
Pokiaľ je cena známa vopred (t.j. zverejnená v cenníku), je to v poriadku. Stále sa tiež môžeš taxikára informovať o predpokladanej cene, príp. sa dohodnúť na cene vopred.

Neviem ako v Uberi, ale v Hopine tiež vidím na začiatku cesty len orientačnú cenu (a už sa mi stalo, že som platil o polovicu viac, lebo kvôli kolónam cesta trvala 45 min. miest cca 15 min; celú cestu som však videl na taxameter a vedel som čo ma očakáva).
Tak mi napadlo: Zachytili ste niekde v slovenských médiách (prípadne českých) informáciu o štrajku železničiarov v Rakúsku, ktorý bol v pondelok 26. 11. 2018 od 12 do 14 h? Weby zssk.sk a regiojet.sk nerátam.

Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].

Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?
Reakcia na: Valec #228563:
Mne sa zdalo najpv, že tam vidím 9,55 €, čo sa mi nezdalo až tak hrozné, preto moja reakcia v #228560.
Reakcia na: MatejBA #228564:
Sorry jako, ale áno. Ako keby si si kúpil plechovku Fanty za 100 €. Ak bola taká cenovka a predavačka ti oznámila cenu a ty si zaplatil, tak hej. Žiaľ.
Reakcia na: Valec #228563:
A potom chudacikovia protestuju proti Uberu a Taxify, ked si takto kazia meno bez pomoci.

Cize ked si da taxikar, ze za posedenie zadku do auta na sedacku uctuje 50 eur, tak to je ok, hej? Aj keby to mal 5px fontom na dverach?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.