Hej, ta nahradna Nam. Hraniciarov som myslel Ale ako to je dost daleko... podla mna ju s kludom mohli dat pred semafor, je tam chodnik a spevneny obrubnik (Teda su tam take tie... neviem ako sa to vola, ale nevystupovali by rovno do travy)
Wau,
1; To odkedy (podľa CP) zastavujú vlaky idúce aj cez Devínsku Novú Ves na novej stanici Aspern Nord?
2; Nemalo to byť náhodou až v decembri 2018 s novým GVD? ?
3; Predpokladám správne, že tá stanica [obchodíky a tak] nie je ešte dokončená?
4; U2 bude zastavovať na Hausfeldstrasse aj po decembri 2018? Podľa CP teraz zastavuje. Blízko sú tam obývané domy a samozrejme existujúca stanica metra, tak predpokladám, že bude aj naďalej.
5; Vidím v CP, že už ani osobáky z Marcheggu nezastavujú na Hausfeldstrasse, tak pre vlaky ju asi zrušili! Pamätám si dobre tam prestup na metro, autobusy aj električky: Nedôstojné bolo iba to len jedno nástupište na vlak, ktoré bolo pre obidva smery, lebo jednokoľajka, ale zastávkový prístrešok tam bol.
6; No ale: Autobusy určite nie je problém predĺžiť alebo presmerovať z Hausfeldstrasse na Aspern Nord kvôli zachovaniu prestupu na vlaky. Ale čo električka (linka 26)? ? Ak dajú koľajnice, tak to by tam boli v súbehu autobusy + električka + metro + vlak. Vlak však určite bez zastavovania na Hausfeldstrasse ako som už písal vyššie.
7; Pozerám, že cesta z DNV na Aspern má trvať iba 33 minút. Keď to raz zelektrifikujú aj zdvojkoľajnia, tak na koľko minút tipujete, že by sa jazdná doba mohla skrátiť?
A nikde nevidim ani Namestie Hraniciarov (teda neviem najst) - som vcera nevedel tu zastavku najst, tak som musel ist na Hrobakovu ? (je az za krizovatkou s Kauflandom)
Pre dopravu bude dobrý, alebo zlý výsledok volieb - z prieskumu vyplýva že ak by sa voľby konali teraz, tak by sa primátorom stal buď Vallo, alebo Mika (rozdiel medzi nimi nie je dostatočne veľký na vyvodzovanie konkrétnejšieho záveru), čo by pre dopravu malo rôzne konzekvencie.
Možno ale skonštatovať že nateraz sú v prieskume kandidáti zoradení od najlepšieho po najhoršieho, čo je vcelku pozitívne.
Ako hodnotíte posledný zverejniteľný prieskum pre voľbami? Pre dopravu je to dobré, alebo zlé?
Matúš Vallo 29,4%, Václav Mika 28,1%, Ivo Nesrovnal 21%, Ján Mrva 16,6%
Rozumiem správne, že predpokladáš existenciu prototypu PaMi už v októbri 1978?
(Lebo teda ja som si myslel, že to skôr bude pokus v rámci nejakého staršieho projektu...)
Neviem, prečo na to v roku 2000 ľudia pozerali ako na niečo z inej planéty, ale pokiaľ mi je známe, tak do zmieňovanej udalosti vodiči hlásili zastávky do mikrofónu, pričom väčšina na to kašlala. Potom sa začala skúšobná prevádzka systému PAMI (PoloAutomatický Magnetofónový Informátor) (s určitým časovým odstupom naň nadviazal systém DRAHUŠA, kotrý už odosielal aj polohu vozidla podľa vyhlásenej zastávky do riadiaceho systému), čo bude asi tá zmienka. Keďže sa jednalo o kazetový autoprehrávač s Tesly Bratislava v kombinácii s legendárnymi kazetami Emgeton, jednými z najhorších na svete, jeho spoľahlivosť bola mizerná a čoskoro zakapal. Ešte v roku 1984, keď som v DPB nastupoval, bol prakticky vo všetkých vozidlách funkčný rozhlas, vozidlá mali mikrofón buď napevno alebo (novšie) na DIN-konektor s prevlečnou matkou a mikrofón sa fasoval na výpravni s vozovou kabelou. Orálne hlásenie som ja osobne používal. Potom sa zjavila DRAHUŠA a mikrofóny zmizli, prehrávače však po čase tiež, z vozidiel začali miznúť reproduktory aj zosilňovače, pretože najkého trubiroha z radov vodičov napadlo, že by tie shitné reproduktory a zosilňovače mohol využiť pri krutohustomastnom ozvučení svojej vytuzenej Š 105 S a ďalší sa ním inšpirovali a vlastne až do nástupu elektronického odbavovacieho systému a palubákov sa nehlásilo.
Postavim sedacku na cestu, “nezmesti sa mi do bytu a kde ju mam dat?”
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA