Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #226732:
Ono moze byt problem aj v znaceni pri operativkach, kedze v case, ked L2 nesla na zst nm (tusim zamrznute vyhybky, ci co to bolo), tak vonkajsi transparent ukazoval vozovna jd, ale vnutri aj za polusom veselo rolovalo v zastavkach “zatisie-zstnm”. A teraz sa ako cestujuci vyznaj...

Konečne čerešnička na torte integrácie hromadnej dopravy v Bratislave. To kubáčkovci nepodporia lebo ani jeden lodný prístav nebude v nadväznosti na železničnú stanicu alebo zastávku a to nie je ich kafé. No a jaspersáci budú musieť poriadne prekrútiť parametre pre ekonomické hodnotenie aby to (ne)vyšlo. Šanca aby sa aj nejaký bratislavský pltník mohol zapojiť do diskusie na IMHD. Kandidáti na funkcie v samospráve Droba, Nesrovnal, Vallo, Lišková, Kratochvílová sa začnú predbiehať kto dá väčšiu podporu

https://www.bakurier.sk/doprava-a-parkovanie/clanok-bsk-riecna-doprava-po-dunaji-na-uzemi-kraja-by-mohla-byt-realna
Reakcia na: 3pa3ck3 #226667:
Príčina je taká, že ľudia sa nepozerajú na ciele na tabuliach a nastupujú do hocičoho, čo príde (aj do označenej autoškoly alebo do havarovaných električiek s porozbíjanými oknami a dverami) a potom, keď električka odbočí mimo nejakú vopred predikovanú trasu, tak sú prekvapení, že deviatka môže ísť aj do vozovne.
Vlakove CP podla mna vobec nie su neprehladne. Staci vyhodit R, RR, EC, IC. Poznamky su len X a 11-vo vianocnom obdobi ide denne, alebo 6/7.
Reakcia na: Valec #226728:
Tak ale od optimalizacie ocakavam prave to ze tie zlozite linky ako 740 (alebo 250) uprace, bud zredukovanim poctu variantov trasy, alebo ich rozdelenim na viac liniek. V dnesnom stave si MHD-ckovy format neviem predstavit na nicom okrem 525.
Reakcia na: 810zssk #226723:
Aj u nás sú linky (v súčasnej dobe napr. 725) kde si takýto formát viem bez problémov predstaviť. Na druhej strane sú linky (740), kde si ho predstaviť neviem dnes ani do budúcnosti.
Reakcia na: 810zssk #226725:
Keď už máme časovú tarifu, tak nemali by sa uvádzať časy platné pre daný spoj? Takto, keď sa zverejňujú najdlhšie, sa môže stať, že večer alebo cez víkend si cestujúci musí kúpiť dlhší lístok ako by mu reálne postačoval.
Reakcia na: Blava01023 #226665:
L9
Dojazd do vozovne s cestujúcimi po ŽST Vinohrady.
L6
Výjazd na svoju trasu z vozovne.
Reakcia na: CePo #226724:
Samostatne stlpce si predstavujem len pre zachadzky, nie pre rozne chronometraze pocas dna, to by samozrejme bolo peklicko 🙂
Reakcia na: 810zssk #226722:
Ano, ten format je velmi pekny, avsak jazdna doba v ramci stlpca sa moze aj tak lisit. Aspon teda u nasich dopravcov to tak je bezne. Ak by si chcel mat exaktnu jazdnu dobu pre kazdy spoj, tak aj obycajna DPB linka 39 ti skonci s niekolkymi stlpcami. To nehovorim o takej 37, ktora ma hlavnu trasu, 2 zachadzkove a rozne chrono pocas dna / tyzdna.

Takze ak by mala byt chrono vedla stlpcov, tak bud by bola maximalna mozna ako je teraz alebo rozsah od-do. Inak by to bolo prilis vela stlpcov a zbytocne neprehladne.

U mna zatial vyhrava linka s 18 spojmi a 14 roznymi trasami (stlpcami) ?
Reakcia na: Valec #226714:
Vo mnohych skandinavskych systemoch sa vobec nijak nerozlisuju mestske a primestske linky, cize aj CP su rovnake.
Reakcia na: CePo #226721:
Toto bolo kedysi strasne pekne riesene na kodanskych CP, ktore mali asi najlepsie vyznacenie zachadzok ake som videl. Zial uz format zmenili a neviem tie stare najst 😞

Princip bol ze ak mala linka viac variantov trasy, vedla zoznamu zastavok boli stlpce pre kazdy variant oznacene pismenom ktore zodpovedalo poznamke v CP a v nich bolo vyznacene kde dany varian trasy stoji a aka je jazdna doba. Vyhodou bolo ze aj absolutne neznaly (a jazyk neovladajuci) clovek vedel pochopit kade ktory variant ide, na rozdiel od textovych poznamok.
Reakcia na: Viko #226720:
Myslim, ze viacero stlpcov s chrono by uz bolo neprehladne pre bezneho cestujuceho. Ale existuju aj ine sposoby ako dosiahnut zelany vysledok a na niecom pracujeme. Este chvilu potrva, nez to bude verejne dostupne.
Reakcia na: CePo #226711:
Bol by problém doprogramovať tabuľku tak, aby sa pri tomto type liniek dali vyplniť dva-tri stĺpce minutáží v závislosti od zastávok? Prípadne v záhlaví označené rovnakou poznámkou ako daný spoj, aby to bolo hneď jasné?
Reakcia na: CePo #226711:
A presne o tom celý čas hovorím. ?
Reakcia na: 810zssk #226706:
No vidíš, a celá diskusia odštartovala porovnaním s práve týmto:
https://www.idsbk.sk/download/B20180615T000000016.pdf

Len, neviem prečo, si každý pod tabuľkovým prehľadom predstaví práve linku 102418.
Reakcia na: kecho #226702:
To ťa sklamem, v BID nie je za tvorbu CP nikto platený, keďže BID netvorí cestovné poriadky. Takže sa pracuje s tým, čo je k dispozícii.
Reakcia na: yellowcaptcha #226701:
Lebo ZSSK na rozdiel od ŽSR tie CP do BID neposiela.
Reakcia na: martinah #226699:
V rámci BA je človek zvyknutý na jedno, v rámci regiónu na iné... teraz vyber komu sa prispôsobiť. Počas môjho života som stretol už niekoľko desiatok ľudí, čo sa nevedeli zorientovať v CP DPB, zatiaľ čo v regionálnom im to šlo bez problémov (to len konštatujem fakt).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.