Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #226248:
"Vypnúť a zapnúť batériu" podľa mňa nespadá ani do vééľmi rozšírenej definície opravy vozidla.
Od 26. 5. 2018 do 3. 6. 2018 bude v Rakúsku výluka v úseku "Wien Stadlau - Raasdorf", ktorá bude mať vplyv na medzištátne REX-y v Bratislave vedené ako S20. Nechce sa mi veriť, že kvôli obchádzkovej trase cez Ganserndorf [bez zastavenia] budú meškať iba do 5 minút... http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/vyluky/vyluky-v-zahranici3.html
Reakcia na: irizar #226242:
A uz neplati, ze vodic sa nema pokúšať vozidlo opravit?
Za mojej beúsáckej éry mal zastávkovú brzdu len Sanos, NIKDY ma ani nenapadlo ju použiť, VŽDY som použil parkovaciu brzdu, keď som odstavoval voz aj na rovine a na zastávke počas nastupovania/vystupovania cestujúcich som stál na vzduchovej brzde, takže takýto prúser som našťastie nezažil, ani si nepamätám nikoho z kolegov, žeby mal takýto problém. Na 9Tr sa občas stalo, že "uskočila" ručná, ale zvyčajne to bolo šlendriánstvom vodiča, ktorý ju dostatočne "nenapumpoval" alebo pritom nestál na vzduchovej brzde.
Ze ma tie značky v BA ešte iritujú.?
Reakcia na: david1 #226241:
nesúhlasím, podľa predpisu D1/3 je vodič povinný spoľahlivo zabrzdiť vozidlo. V TEDOMoch (a nielen tam) boli ružové nálepky s upozornením na nutnosť zatiahnutia parkovacej brzdy pred opustením stanovišťa vodiča.
Zastávkovú brzdu nikdy nebudem považovať za spoľahlivú (poučený najmä obludnosťami zvanými TEDOM, kde zastávková brzda niekedy vynechá alebo z hrbatých SORiek, kde zastávková brzda sa zvykla aktivovať tak 4 sekundy po otvorení dverí). Ale zjavne je to na posúdení každého jednotlivca.
Tiež som mal ako mlaďas zážitok, keď na L50 s IK435 po príchode k boľavému parku som vykročil do salónu vozidla bez zaistenia parkovacou brzdou a vo dverách kabínky som ladným pohybom stlačil centrál na zavretie dverí a o chvíľu som sa divil, že sa mi hýbe podlaha vozidla... a nielen tá - rovno celý autobus! Odvtedy spoza volantu vstávam iba so zaistenou ručnou...
Reakcia na: VLK #226238:
Dovtedy sa budú porušovať predpisy, až kým niekoho nenapadne zriadiť preberací protokol na striedanie vodičov. Takže byť na ich mieste by som tú parkovaciu brzdu používal. ?
Reakcia na: irizar #226242:
Tiez si myslim, ze vodic, co siel na zachod, urobil co bolo treba (nechal autobus odstaveny sice iba na zastavkovej brzde, ale nechal tam ineho vodica, nech na to dohliadne + je mozne, ze prave ten vodic v zacviku sedel za volantom, nie vyucujuci) a chybu primarne spravil druhy + dispecing (ono aj otazka, preco mu povedali o baterke AZ PO zavolani dielne?).
Reakcia na: david1 #226241:
Dispecer ma maslo na hlave v com? Ze profesionalnemu vodicovi (hoci v zacviku, ale predsa s platnym Deckom)
nepripomenul tak zakladnu vec ako rucnu brzdu? A nemal za nim nahodou este ist na zachod a pripomenut mu, ze si ma rozopnut nohavice kym zacne cikat?
Reakcia na: VLK #226238:
Oficiálne má dostať pokutu určite vodič v zácviku. On predsa vodičák má. Zácvik je predsa na spoznanie trasy správanie sa v praxi jednotlivých vozov a pod.
No maslo majú na hlave všetci. Dispečer čo mu kázal odpojiť batérie detto.

Si toto ani nechcem predstaviť v rannej špičke.
V priestore zastávky Zlaté piesky smer Vajnory DN , zastavuje len jeden autobus v zastávke
Reakcia na: irizar #226232:
pred opustením kabíny prvé na čo automaticky siaham je parkovacia brzda... čiže pokutu by mal dostať prvý vodič. Vodič v zácviku urobil len to, na čo dostal pokyn (druhá vec je že mohol skontrolovať zaistenie vozidla pred úkonom, ale povedzme si na rovinu, akí sme boli všetci v zácviku vyklepaní ? )... poučenie z toho je - pri poruche a státí v svahu dať ešte aj ten klin
Reakcia na: irizar #226236:
Do Dúbravky nechodia policajti, ktorí dokumentujú škodové udalosti? Ale OK, také vysvetlenie som teda nečakal.
Reakcia na: zakaznik #226234:
Podla toho, co mi tupec hovoril, vytiahol mobil, az ked videl, ze sa ten vergel vali smerom k jeho autu, a netesila ho predstava ako poistovni vysvetluje co sa stalo.
Mozno mal miesto toho pustit psa, hrdinsky utekat popred autobus a revat "VARUUUUJ DUSU NA DOLINE!!!", ale holt skratova reakcia na necakanu situaciu vyzera u kazdeho inak.
Reakcia na: 810zssk #226229:
Pripomína mi to dávku udalosť pod Novým mostom, keď vodič A zastal s Ikarusom a otvoril dvere, vymenil sa s vodičom B. Vodič B následne, bez toho, aby sa vôbec usadil, zavrel dvere, nech nefúka...
Reakcia na: irizar #226227:
Tak máme to aj zdokumentované vďaka tupcovi, čo namiesto varovania možných obetí, vyťahuje mobil. ?
Reakcia na: irizar #226232:
Dakujem za opravu 🙂
Reakcia na: 810zssk #226229:
Nechat vozidlo na zastavkovej brzde, ked opustas miesto vodica, v ziadnom pripade nie je dostatocne. Ale v kazdom pripade by zodpovednost mala byt na tom, cp vo vozidle ostal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.