Samozrejme nic nebrani mestu tam postavit mestskacov a tych ponahlajucich sa trochu vybuzerovat kontrolou a cakanim na prichod statnej, ktoru privolaju. ?
No pride mi to scestne, takto riesit takuto situaciu.
Tak trochu inak, ako som si to pamatal.
Zákon o obecnej polícii presne uvádza, že mestská polícia môže v blokovom konaní ukladať pokuty za priestupky vyplývajúce z nasledujúcich dopravných značiek:
- zákaz zastavenia
- zákaz státia
- zákaz vjazdu
- zákaz odbočovania
- zákaz otáčania
- prikázaný smer jazdy
- prikázaný smer obchádzania
- vyhradené parkovisko
- parkovisko
- zóny: obytná, pešia, školská, zóna s dopravným obmedzením
Máš bohužiaľ pravdu, dokonca len z NIEKTORÝCH zákazových: Zákon 564/1991 o Mestape v platnom znení, §3 ods. 1 písm. f).
Načoi nám je takáto inštitúcia, nechápem od jej založenia - stačilo by, keby mohla obec venovať štátnej polícii účelovo viazané prostriedky.
Ano. teda pokial viem ja, MsP moze kontrolovat iba porusenie zakazkovych znaciek nie prikazovych. Rovnako ako si nemozu vypytat vodicsky preukaz, ale iba obciansky.
Tak to je jasný príklad neschopnosti riešiť problémy. Zrejme nie je žiadna motivácia, alebo jediná - načo si robiť zbytočné problémy.
A to si to už polícia aj zjednodušila a zaviedla objektívnu zodpovednosť.
Neviem, či existuje taký zákonný podklad ale rozhodne sa to ešte pred pár rokmi nedodržiavalo - kolega bol pred pár rokmi služobne autom na jednaní v Bratislave a zaparkoval na Škultétyho vedome v zákaze v rade x iných áut podľa teórie "môžu iní - asi sa to toleruje - môžem aj ja". Samozrejem, že ho odtiahli. Len jeho. A keď si bol v Čiernom Lese vyplatiťp okutu, odťahovné a parkovné, tak mu mestksý policajt do očí povedal - odtiahli sme vás, pretože podľa zahraničnej značky bolo jasné, že auto budete potrebovať a nebudete sa dohadovať.
Hej aj kedysi gro vystupovalo na Predmestí.
Som zvedavý ako sa chytia spoje do/z Petržalky.
Škoda že sa zatial ani nezačalo s projektom novej zastávky pri Digital parku.
Kedysi výrazne pomáhala L50/ex.38/ L85 /ex.113/ či chvíľu existujúca L185 , ktorá išla v preklade s L85.
Súčasný stav rozptylu cestujúcich je asi nasledovný:
- 1/3 pokračuje pešo do okolia,
- 1/3 pokračuje L50 smerom na Ružinovskú
- 1/3 prestupuje na L2
L2 tam začína, takže aj keby v nej pribudlo raz toľko cestujúcich, stále si budú mať aj kde posadať, ak dvakrát toľko, tak sa stále odvezú pohodlne.
L50 prichádza dosť plná už z Riazanskej, dnes sa bežne stáva, že sa zo silnejších vlakov do prvého spoja všetci nedostanú.
L196 je len taký prídavok... ak aj ide tesne pred L50, zoberie do 10 ľudí.
Z uvedeného vyplýva, že posilniť tu treba najmä L50, ostatné nie. Ľudia pokračujúci do centra už dnes vystupujú na Predmestí (kto neverí, nech sa príde okolo 7:25 pozrieť), takže posilu bude potrebovať Račianska radiála.
Inak vzhladom na to ze tie vlaky budu pricjadzat plus minus naraz nepovazujem za riesenie zlepsovat tam kapacitu na existujucich linkach lebo vacsinu casu to nebude nutne. Skor by som bol za to aby tam vznikla nejaka "elektrickova 131" ktora by fungovala na tom principe ze operativne po prichode vlakov by vykonala jazdu zo ZST NM po trase L4 po Nam. L. Stura. A mozno podobne nejaka 50ka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike