Ako to bude vyzerat ja uz neviem nakolko na mestskej uz nerobim ale som si isty ze to bude trvat kym opat dosiahne taku uroven ako teraz. Konieckoncov - zalezi od navstevnikov ako ju ohodnotia.
Chápem Tvoje oprávnené rozhorčenie, ale aspoň momentálne je linka č. 50 to najlepšie, čo môže byť, veď 15 (k ŽST N. Mesto) až cca 20 min. ku Slimáku nie je veľa, keď uvážime, že priemerne potrebuje na presun aj viac ako pol hodiny. Ja chodievam z Petržalky od Auparku na Pasienky a to je pekných 45 min. Mám to odskúšané aj s prestupom na električku a je to rovnako rýchle časovo, aj cenovo. Ak sa neuspokojíš s prestupmi, nezostáva Ti nič iné, len na úkor pohodlnosti investovať do osobného automobilu Samozrejme aj s problémami s tým spojené (parkovanie, zabezpečenie proti krádeži...)
Ahojte,
nepodarilo sa mi na stranke najst ceny nezlavnenych elektriceniek na 1.pasmo mesacne/troj-mesacne/pol-rocne a rocne. Viete mi ich niekto napisat?
Dovoľte mi skopírovať sem oficiálnu správu o mojom odchode z mestskadoprava.sk:
Od 1.12.2003 bude stránka www.mestskadoprava.sk v nových rukách.
Po dlhých úvahách a rozhovoroch o budúcnosti tejto web stránky a úvahách na tému pravidelné updaty so Žrebcom som sa rozhodol, že ako webmaster na mestskadoprava.sk svoju činnosť ukončujem a v budúcnosti sa budem starať LEN o diskusné fóra. Novým webmasterom sa stane Žrebec.
Z tohoto dôvodu postupne budú dočasne z hlavnej stránky miznúť podstránky o jednotlivých mestách a 30.11.2003 vo večerných hodinách bude stránka až do prevzatia novým webmasterom (ktoré sa dúfam uskutoční už 1.12.2003) odstavená.
Novému webmasterovi a jeho tímu prajem veľa zdarov a dúfam, že mestskadoprava.sk chytí čoskoro druhý dych a že v čo najkratšej dobe sa mu podarí doplniť všetky mestá a údaje.
Lahko sa o tom hovori, tazsie sa to realizuje. Uz sme raz spolu spolupracovali a vieme ako to dopadlo. Mal som inu viziu ako oni, bol som vsak prehlasovany a zduchol som vlastnou cestou. Ci som sa rozhodol spravne, to mozes posudit sam. Ja si myslim, ze hej. Podla mna sa so mnou aj s iMHDakmi da spolupracovat, o com svedci aj pocet nasich spolupracovnikov. Mozes si to porovnat s druhou stranou a vyvodit z toho zavery, kde je asi tak chyba Podla mna by spojenie sil v konecnom dosledku znamenalo len oslabenie sil vzhladom na rozdielnost nazorov, hodnot a stylu prace. Musel by si poznat cele pozadie, ktore ti rad vysvetlim mailom (ak mas zaujem), ale nie tu na diskusii, aby si si mohol o tomto urobit objektivny nazor.
P.S. Ja uz to ako spor ani neberiem, rozculoval som sa uz dost v minulosti
P.S.2 Kazda konkurencia je dobra, lebo ta to motivuje byt lepsim
Presne tak...
Som zvedavy cim to chcu prevadzkovat. Inac suhlasim s tym, ze ZSSK by potrebovala konkurenciu, ale to co maju, no, neveim... A Stupava & co - moja rec.
Bratislave vseobecne chybaju radialne linky. Sam to velmi dobre poznam, ked som od EU k OD Slimak cestoval na dva prestupy, lebo 198 chodi iba do pol siedmej a koncil som o 19:00...
sarko 22612........
Myslela som ze mi ponuknes spoj MHD a nie vyhliadkovu jazdu po Ruzinove.
Teraz mam "stastie", ze prerabaju prievozku, ale ak vratia c.50 na povodnu trasu, tak mozem prestupovat ako debil po dvoch zastavkach a pritom je to len taky kusok.
Absolutne nechapem, preco nemoze chodit nejaky spoj po Prievozskej a potom rovno cez celu Bajkalsku napr. az do race. Urcite by to vela ludom zjedodusilo zivot. ale na tom asi nezalezi.
Hlavne by ma zaujimalo, ci to BRKS dokaze jazdit lacnejsie ako ZSSK, ked zistia, ze na udrzbu treba viac ako jedno kladivo a kanal, co staci akurat na zasluzile M262.0
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juro