Reakcia na: Miki #22567:
Vacsinou nie su vyhrievane ziadne, kuri sa odpadovym teplom od zrychlovaca. Ale ked sa to aj zapne, mam skusenost, ze vacsinou to kuri. Nestava sa mi casto, ze vidim aby niektore sedadla nekurili. Mozno na niektorych vozoch, ale urcite to nie je take zle, ako to tu niektori popisuju...
J
L1 - xx:05, 17, 29, 41, 53.
L5 - xx:09, 21, 33, 45, 57.
L12 - xx:01, 13, 25, 37, 49. (v čase rannej špičky častejšie pre vložené posilové spoje)
Na zastávke Karlova Ves sú:
L1 - xx:02, 14, 26, 38, 50.
L5 - xx:06, 18, 30, 42, 54.
L12 - xx:10, 22, 34, 46, 58.
L9 ide zo zastávky Karlova Ves xx:01, 13, 25, 37, 49.
Ďalej je tu L4, ktorou sa môžete presunúť na zastávku Legionárska alebo Trnavské mýto a tam vám idú okrem L9 aj L8 a L14. Pri tejto možnosti by ste však prestupovali dvakrát.
Myslím si, že ideálna je prevás L5, pri ktorej máte pohodlný prestup na L9 ak ide spoj načas o 7minút a ako má bežné meškanie (do troch minút) tak o 4 minúty. Avšak L5 ste nespomenuli. Neviem či omylom alebo naschvál.
Re #22549 Spectre: Nesúhlasím. Pre mňa je teda zásadný rozdiel, keď príde 7304 alebo 7301+02. A môj vysoký spolužiak si 7304 pochvaloval, lebo mu nezavadzali horné madlá a nebúchal si do nich hlavu. Samozrejme pohodlne sa o ne chytil. A pritom interiér je rovnaky avšak T3S je pre cestujúceho nová a T3Mod je stále pre cestujúceho len stará T3ka avšak s novým náterom. Ak by som to mal ohodnotiť na stupnici od 1 po 5 kde T3=1 a T3S=5 tak T3Mod má u mňa 3.