Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #225559:
V novembri 2017 malo Východné (celá štvrť dokopy) niečo tesne cez 3000 obyvateľov. Aký je konkurencieschopný interval voči následnému CP 52+56 - teda 10 min. v špičke a 15 min v sedle?
Reakcia na: Valec #225558:
"Paseky" to majú relatívne blízko. Otázne je, či by sa vedel (oplatil) ponúknuť konkurencieschopný interval voči autobusom, ktoré sú bližšie. "Šajby" sú úplne mimo. To sa rovno ľuďom oplatí ísť peši do Rače.
Reakcia na: Peon #225552:
Ak je to "nástupište" (inak, už je dávno bez prísrešku) vidieť aj na mape, tak si ho zmeraj a porovnaj s dĺžkou push-pullu.

A tiež si môžeš zmerať vzdialenosť toho nástupišťa nie od najbližšieho domu, ale do stredu tých dvoch "sídlisk", ktoré sú na Východnom.
Reakcia na: henko151 #225553:
Pokiaľ mi je známe, v ponuke automatov pod Mostom SNP a na Einsteinovej stále je. Akurát slovo "ponúka" je pri tomto produkte príliš silné. ?
Reakcia na: Peon #225550:
A čo si si myslel, že tí trafikanti budú počas jazdy na miesto činnosti stáť?
Reakcia na: Peon #225552:
Časovo je to neporovnateľne dlhšie. Po tých spojkách sa vlak počas výluky vliekol 40km/h. Na hlavnej trati 130 máš 120km/h
Reakcia na: Peon #225552:
Odpoviem Ti protiotázkami ?

1. Existuje z Východného dopyt (nemyslím školákov idúcich do Rače)?
2. Je tento dopyt dostatočne silný na vytvorenie nového vlaku?
3. Bratislava-Vinohrady - Bratislava-Vajnory = 5,20 km, Bratislava-Vinohrady - Odb. Vinohrady - Východné - Bratislava-Vajnory = 6,20. Upozorňujem ale na skutočnosť, že na oboch trasách je rôzne traťová rýchlosť. Výhybky cez ktoré by vlak išiel v oboch prípadoch si si spočítal?
4. Chceme preplnené vlaky posielať na zastávku, kde nastúpi tak 5-7 ľudí?
5. Chceme vlak spomaliť aby bol menej konkurencieschopný, kvôli cestujúcim, ktorí po krátkej jazde autobusom majú možnosť prestúpiť na električku?
6. Chceme aplikovať sadistické výnimky z výnimiek do linkovania vlakov?
Vedel by mi niekto povedať či DPB ešte ponúka zvýhodnený lístok BA-HAINBURG-FISCHAMEND na 901/S7?
Práve mi napadlo: Ak bude naozaj od júna 2018 obnovená osobná doprava cez ŽST ÚNS do /z Petržalky, čo tak vrátiť osobáky aj na ŽST Východné? Poloha nástupišťa s prístreškom pre cestujúcich [čo si pamätám z čias vlakovej linky 155] je v krátkej pešej dostupnosti od zastávky MHD aj najbližších domov (vidieť to na mape).

Zdá sa mi, že dávnejšie tu niekto písal, že z Hlavnej stanice na ŽST Vajnory je to najkratšie tak ako jazdia bežne vlaky (železničná trať prechádzajúca aj v blízkosti Zlatých pieskov). Občas však býva(la?) výluka a rýchliky, EC aj S60 išli [samozrejme bez zastavenia] cez ŽST Východné. Približne o koľko v km je to navyše?

Čo myslíte, stálo by za pokus S60 z Hlavnej stanice smer Vajnory presmerovať cez ŽST Východné, že by tam vlaky pre cestujúcich zastavovali? Alebo aspoň tie predĺžené vlaky cez pracovné dni z / do Petržalky tam presmerovať? To by obslúžili celkom slušnú časť Bratislavy (ŽST Petržalka, ŽST ÚNS, ŽST Nové Mesto, ŽST Predmestie, ŽST Východné a ŽST Vajnory).
Reakcia na: SuchSoft #225549:
Myslíte, že by bolo reálne v Bratislave postaviť takú nadzemku po akej jazdí linka U6 vo Viedni?
Reakcia na: Troll #225534:
Áno. ? Z toho linku čo si dal ma najviac zaujala táto fotka z interiéru: https://www.vlaky.net/upload/galeria/003185/065259.jpg Minimálne dve miesta na sedenie, stolík a na okne záclonka ako v starom reštauračnom vozni prevádzkovanom WGSKE. ?
Reakcia na: 810zssk #225547:
Ono, hlavne si tu nikto neuvedomil, že tá noclaháreň nie je otvorená 24/7. Príchod je možný len do 22:00, takže:
a) v noci tam nie je kvôli komu stáť,
b) aj keby tam N70 zastavovala, tak zmieňovaná skupina cestujúcich tam vystupovať ani nastupovať nebude.
Reakcia na: Gryzly65 #225546:
Ja som jednak nevedel ze tam take zariadenie je a jednak si nemyslim ze teraz kvoli tomu nebudu vobec cestovat - proste nastupia o zastavku dalej.
Reakcia na: 810zssk #225535:
Ako možno čo najefektívnejšie vylúčiť z prepravy cestujúceho, ktorý zapácha a má znečistené oblečenie? No predsa tak, že ho nenechám ani nastúpiť.
Reakcia na: rini17 #225544:
K bodu 4: Elektronicke CL sa na zeleznici zakupuju v oznacovaci, nie vo vlaku. Vynimkou su stanice kde OCL nie je, tam eCL zakupit mozne nie je (co je systemova chyba, ktoru ocividne ZSSK nema zaujem riesit).
Ad rôzne reakcie na #225524

1. ospravedlňujem sa bol to vlak ZSSK, nie ŽSR, máte malý bezvýznamný puntík.

2. nie, necestoval som v rámci 100+101, natoľko som oboznámený so zónami IDS BK.

3. áno mám PČL na 100+101. ale opakujem, bolo to mimo tých zón.

4. a áno je úplne evidentné že sprievodcovia ZSSK nevedia (predpokladám že z technických dôvodov) predávať elektronické CL.

Miesto obkecávania na ktoré vyššie reagujem, by mi niekto mohol vysvetliť: prečo ma sprievodca nemôže normálne vyzvať aby som predložil papierový preukaz ZŤP a kúpil si lístok v hotovosti?
Reakcia na: Peon #225097:
Neposlali nič. Aj neprehľadný by bol lepší ako žiaden.
Reakcia na: Valec #225539:
Otázka by mala znieť: prečo podporovať neplatičov? Navyše v nočných spojoch sú títo ľudia ešte rizikovejší.
Dakujem za odpovede. Priklanam sa k tomu co napisal Valec.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.