Sa opytaj v DPB ja nerozhodujem o tom ktore linky tam stoja a ktore nie. Ja som len skonstatoval ze dovod bude asi ako pisal JamaVOku ze ta zastavka viacmenej sluzi len spominanym klientom Mea Culpy. A pocitam ze DPB sa skor snazi zabezpecovat dopravu riadne platiacim cestujucim.
A aký má vplyv to, či majú lístky alebo nie? A aký vplyv má to, či vystúpia na Astronomickej a idú (zväčša v tmavom oblečení) popri ceste 500 metrov, alebo by vystúpili pri ubytovni?
Tiez si myslim. Mam obavy ze tu zastavku vyuzivaju nejaky platiaci cestujuci ak ano tak ich bude minimum. Vacsinou tam zvyknu vystupovat klienti Mea Culpy a nerobim si iluzie ze maju PCL a cvakat listky som ich tiez este nevidel ? . Ona tam nestoli ani L78 asi z tohoto dovodu.
Nezabúdajme, že aj ŽSR majú vozidlá. ? Ja som dávnejšie videl na ŽST Lamač také modré (údržba tratí alebo trolejového vedenia?) podobné 810zssk - normálne dovnútra by sa dalo nastúpiť, takže žiadny nákladný vlak ani drezina to nebol. Nepodarilo sa mi teraz vygoogliť fotku takého vlaku (mal logo ŽSR na sebe).
Ak by ale rini17 nastúpil do takého vlaku ŽSR, tak tam by určite neprišiel sprievodca ZSSK. Prišiel by zamestnanec ŽSR, ktorý by ho z toho vlaku ihneď vyhodil. ? Mimochodom majú po rokoch novú webstránku: www.zsr.sk
A necestoval si náhodou iba v rámci Bratislavy kde Ti vo vlakoch Os a REx platí Tvoja električenka pre Bratislavu (t.j. PCL pre zóny 100 + 101)? Napr. aj zastávka Devínske jazero patrí pod Bratislavu.
A na tej stanici / zastávke kde nie je pokladňa nie je ani červený multifunkčný označovač na nástupišti, ktorý umožňuje kúpiť elektronický lístok? Na rozdiel od autobusov Slovak Lines, takýto cestovný lístok je zapísaný iba v čipe karty, takže papierový by si nedostal (ani od sprievodcu).
Hmm ale že sprievodca okrem priloženia BČK k jeho čítačke tam aj niečo vyťukal, tak to ma prekvapuje.
A ja som si už myslel, že keby som nahlas povedal že Bratislava sa pri plánovaní hlavnej stanice mohlo orientovať na situácii na Brnenskom hlavnom nádraží by ma ukameňovali ? Odhadujem, že keby sa dobre nastavil CP a nevetrali by sa vlaky na nástupištiach, tak by stačili dve dlhé nástupištia (2 a 3) s dĺžkou 400 metrov (ako vo Viedni) pre dva vlaky na jednej hrane, alebo jeden piatkový rýchlik + jedno kratšie nástupište (č.4, 200 metrov) v polohe dnešného 4. a 5. nástupišťa. Na východnej strane by pri dnešnom 6. nástupišti mohli ešte dobudovať dve hlavové koľaje pre vlaky zo 120/130. Ak by nedošlo k dopravnej revolúcii tak by to malo pri inteligentnom vypravovaní na dlhší čas stačiť...
Už 3x na rôznych trasách sa mi stalo že som nastúpil do vlaku na stanici kde nie je pokladňa, sprievodcovi som podal moju ŤZP BČK, on/ona priložil, niečo vyťukal, nečitateľne sa zatváril a BČK mi bez slova vrátil. A to bolo všetko, lístok nikde, kredit nedotknutý, cestoval som zadarmo.
V busoch Slovaklines s tou kartičkou nakupujem polovičné elektronické lístky bez problémov, prístup ŽSR mi príde...zaujímavý.
Pozerajú to tu, na imhd. Ale dopravný podnik nemá rozpočet z mesta členený na jednotlivé dni, poradia a náklady na konkrétne poradie na celý deň. A navyše mesto podľa zmluvy dopláca DPB rozdiel medzi nákladmi a tržbami.
Neverím že niekto na magistráte študuje dennú výpravu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike