Vidno, ako si krásne domýšľaš (a predpokladám, že tak robíš aj pri iných tvrdeniach). Ja som si dal totiž tú námahu, že som si na OpenStreetMap zmeral vzdialenosť po chodníkoch od nadjazdu do stredu nástupného ostrovčeka električkovej zastávky. A vyšlo mi 290 m na Nám. Biely kríž a 277 m na Mladú Gardu. A to vo výpočte ešte nie je zohľadnená presná poloha nástupišťa vlaku, ktorá rozhodne nezačne na úrovni chodníka pod nadjazdom, ale niekde viac smerom k ŽST Nové Mesto, teda kľudne o ďalších 30-50 metrov ďalej.
Popri tých domýšľaniach zároveň poukazuješ na iné nevhodné prestupné miesta a tým obhajuješ toto riešenie TIOPu (teda integrovaného terminálu) ako adekvátne. ?
Nevýhody ďalšej zastávky som pri tom tiež uviedol. ?
Čo tak spraviť podchod z Hl.stanice na Sokolskú.Veľa ľudí sa potrebuje dostať k SAV-ke a odtiaľ smer Kramáre, Patrónka a takto by odľahčila 32-ku a presun cestujúcich týmto smerom.To v rámci modernizácie Hl.stanice.
Aj tie dialničné tunely sú v súčasnosti podstatne dôležitejšie, ako Filiálka. Síce osobne vidím radšej investície do železničnej dopravy, ale ani cestnú nemôžeme celkom nechať stáť. Aj keby sa viac peňazí investovalo do železníc, tak je X dôležitejších projektov. Tunel Turecký Vrch je tiež bohužial dôležitejší má "1775m" dlžku, keď sa bude raziť tunelová rúra od Trnavského mýta až do Petržalky bude to podstatne viac v zložitejšom teréne. Uvádzaš rôzne trasy TEN-T, ale kedy sa to bude všetko realizovať? U nás v roku 2050 a viac. Len trať Praha Dráždany je plánovaná na r.2035 a tá bude určite prioritnejšia. Fondy EU, tiež nie sú bezodné. Tahanie TEN-T cez Petržalku, dnes hlúposť, už sme sa o tom bavili. Ono tie plány, tunel popod Dunaj, sú krásne, ale z verejných zdrojov to nikto v dohladnej dobe financovať nebude, jedine keď tak súkromnych. Prečo nejdeš do to napr. ty?
REXov som si vedomy, ale tie jazdia len v spicke. V spickach vyhrady na S50 a S60 nemam. Problemom su skor okrajove casy a vikendy, ktorymi sa momentalne nikto nezaobera a ktore budu podobna tragedia ako doteraz. Plus teda to ze tie nove vlaky pojdu na Nove Mesto, cize to posilnenie bude take polovicate - uvidime kolko ludi vlastne tie vlaky stiahnu (asi len tych co dnes vystupuju na Predmesti + par ludi do Lakesidu).
No a ako dôvod prečo to nejde na hlavnú sami železnice dali plnú kapacitu na tejto stanici.
Interval bude lepší lebo tam nemáš zarátané Rexy, ktoré už teraz robia polhodinový na S60 a na S50 20 min.int.
No neviem bude to max 250m. Čo máš aj dnes na hlavnej k autobusom. Či prestup z L50 na Račianske električky. Ak by tom mal byť problém tak sa dá vybudovať aj ďalšia zastávka MHD.
To významné posilnenie predsa nastane už od leta, zahustením na 30 min. od Senca a Trnavy v pracovných dňoch. Nateraz sa napríklad ani neuvažuje s hustejším intervalom cez víkendy, než súčasných 120 min.
Bude sa posilnovat len pracovny den na 30 minutovy interval a len na S50 a S60 (+R po Zilinu na 60 minut). Nedostatocny interval cez vikendy bude zachovany a s katastrofalnym stavom na S20 sa nebude robit vobec nic. Navyse vsetky nove regionalne vlaky pojdu na Nove Mesto, cize na hlavnej stanici mimo tych R nebude posilnenie vobec ziadne.
Tolké dohady o stanici Filiálka... Aj keď sa to ŽSR rozhodnú predsa len zriadiť, tak to dopadne tak, že sa vybudujú akurát dve nástupištia s koncovými kolajami, nejaká menšia výpravná budova na predaj lístkov, prístupový chodník a to bude všetko. A budú tam zachádzať nejaké špičkové vlaky v pracovné dni. Toť všetko, lebo na viac peniaze nebudú.
Nechceš s tým vážne podnikať a aspoň prevádzkovať tu Filiálku na začiatok v tej minimálnej miere? Keď je to také dôležité, tak choď do toho, pomôž ludom, aby neboli v zápchach! Miesto toho koldokola vypisovania tu, hladaj banku, ktoré by ti na to požičala. Budeš mať vlastnú dopravnú spoločnosť i budovu, nástupište a nikto ti do toho nebude môcť kecať, aké vlaky a odkial, kolko ich budeš prevádzkovať na vlastné podnikatelské riziko. Jediné obmedzenie budeš mať v priepustností tratí. Možno fakt na tom zarobíš a ešte budeš mať aj na postavenie velkej budovy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Vidno, ako si krásne domýšľaš (a predpokladám, že tak robíš aj pri iných tvrdeniach). Ja som si dal totiž tú námahu, že som si na OpenStreetMap zmeral vzdialenosť po chodníkoch od nadjazdu do stredu nástupného ostrovčeka električkovej zastávky. A vyšlo mi 290 m na Nám. Biely kríž a 277 m na Mladú Gardu. A to vo výpočte ešte nie je zohľadnená presná poloha nástupišťa vlaku, ktorá rozhodne nezačne na úrovni chodníka pod nadjazdom, ale niekde viac smerom k ŽST Nové Mesto, teda kľudne o ďalších 30-50 metrov ďalej.
Popri tých domýšľaniach zároveň poukazuješ na iné nevhodné prestupné miesta a tým obhajuješ toto riešenie TIOPu (teda integrovaného terminálu) ako adekvátne. ?
Nevýhody ďalšej zastávky som pri tom tiež uviedol. ?