Reakcia na: Technopol #224986:
Presne, strany 35+34. Toto som ani nevedel že je spravené. A prakticky označiť k tomu tučnejšie dôležité (hlavné) trasy, a už iba normálne a zmysluplne prejsť všetky označené body čiarami tak, aby všade viedla apsoň jedna linka, a nebude to ako v súčasnosti - jedna linka vymetie všetko....podľa konštelácie hviezd.... Ike: Osobne by som skôr videl než BUS pruhy viesť SADku na diaľnicu. Napríklad záhorie - Doviesť to všetko do stupavy, za stupavou na D4 a následne na D2 až pred Sitinu, a tam dole a dalej na Patrónku. U mnohých spojov nezmyselnost zachádzania cez Záhorskú a L.A. Fakt viesť súbežne SL a MHD na tak veľkom úseku....rovnako nutnosť všetko viesť na Nivy. Ak, tak okruhom Patrónka-Mlynská-Petržalka-Apollo, alebo úplne vyseknúť. Prakticky je všetkým jedno či pôjdem jedným spojom po nivy, a odtiaľ SL, alebo tým istým spojom rovnakú trasu až na Patrónku alebo dakam a tam presadnem. Dokým nepríde k navýšeniu potrebných prestupov alebo k radikálnemu nárastu času potrebnému na dané spojenie, je zmysel viesť SADku do centra mesta cez celé mesto zbytočná.
Úplne optimálne by bolo najmä ju plne nadviazať v rámci BIDky na železničné spojenia (v júni prichádza k navýšeniu počtu spojov z PK a SC do BA..) tak, aby vymetače nedovážali na spoje BUS, ale aby doviezli na vlakovú stanicu a tá dostane ľudí viac menej do centra mesta. Bohužiaľ, tu je kameň úrazu - Momentálne maďarská štreka ráno nevládze (je tam to čo má byť, a aj tak málo), RJSK si možno začne plniť svoje úlohy a aspoň nasadí čo má nasadzovať, PK vetva je relatívne v poriadku, tu by kapacitne Abusy mohli reálne dovážať na stanice ľudí, a Záhorie je úplne v poriadku na zvoz. (Samozrejme, kto cestujete, viem že tam su fullky, ale miesto tam je. Pri porovnaní s Ivankou to je vlastne poloprázdne...)
No schválne, skúsim v tej čiarovej verzii z toho projektu naznačiť nejaké riešenie v organizácii, postnem tu, a uvidíme, ak by sa našli ohlasy z pohľadu zdatnejších k dobrému, predložíme na vyššie miesta. Naozaj sa už so SL nedá moc dobre cestovať, sám vyhľadávam či sa tam viem dostať vlakom, ak nie, idem radšej autom. Nemám toľko času na lúštenie ich cestovných poriadkov a porovnávania s údajmi z hvezdárne, výkladu kariet od cigánky, a iných zdrojov či ten autobus vlastne pôjde, alebo zahne za roh tesne predo mnou....
fanatikmhd
A vuala - Nosná linka interval špička 10 minút, sedlo 30 alebo 60 minút. Vymetač špička 30 minút, sedlo 60 alebo 120 minút.
Schválne skúsim vytvoriť čiarovú mapu BA a obcí navôkol (so spojnicami ciest) kde by sa to dalo nádherne ukázať. Nehovoriac o záhorí, kde je fakt jedna hlavná cesta BA-Stup-Zoh-Láb-Plav.štvr.-Malacky-Leváre-Závod-Sekule-Kúty a pár spojníc - Mikuláš-Lozorno-Stupava, alebo Záhorská-Zohor (tu však jazdí po trase autobusu vlak, otázne či taký bus má zmysel) a teda skôr Záhorská-Jakubov-Malacky-Studienka-Borský-Sekule. maximálne ešte minibus do Gajar od prípojov vlakov A viac menej máš celé záhorie obslúžené so stretávkami vo veľkých centrách. (Samozrejme, toto je nástrel od PC za 5 minút, nie reálna predpríprava na reorganizáciu, to by človek použil aj dáta ako priemerný počet cestujúcich a vozopark a pod. Nakoľko sa prímestká doprava v okolí BA vzdala článkových vozidiel, tak veľké množstvo spojov treba počítať x2...ale rozumieme si snáď.
S499 - Celkom zmena...
Ale moja robota v ovplyvňovaní sa zatiaľ podieľa len na jeden druh dopravy. Koľko vládzem...