laminat...
Je zo zaujimavy material...
Laminatka sa mi dizahnovo velmi paci, aj ta setstnapravova rychlykova, skoda ze to neslo do seriovej vyroby...
T3 ma podla mne (upozornujem podla MNA) pekny dizajn, urcite je to krajsie ako tie origina PCC, to je na moj vkus az obludne, malicke okienka, cele to posobi tak takopadne. T3 je naozaj elegantna, paci sa mi dokonca viac ako Duewag-y. Ale T2 bola podla mna krajsia. Z dnesneho hladiska je T3 uz okukana, preto nikoho nenadchne, pokial ju predtym nevidel. Ale pri medrnizacii sa da vela zoho vylepsit. Transparenty + moderny interier (usporiadanie 2+1 samozrejmost), moderna vyzbroj, zakrytie podvozkov (ako T2 ), klasicky pantograf nechat. Nater alebo standardny, alebo 7085 (ten este vyzera celkom pekne), v ziadnom pripade vsak 7304 alebo 7301. Kosice vraj predavaju nejake T3, myslim ze BA by mohla kupit. Podvozky hadam mame a ak nie, tak v Liberci by sa mozno dajake nasli. Vsak vozy treba, mame nedostatok. Je to vidiet kazdy pracovny den, ked sa nahodne na linkach, kde maju premavat supravy objavuju solo vozy, napr. spickove poradia 12, linka 6, etc... Kludne by sme mohli z Kosic kupit takych 10 suprav, modernizovat na T3P (alebo T3B) a hura, mame vozy. Nikto nam nedaruje miliarkdy na obnovu vozoveho parku, mali by sme to vyuzit. Mozno niektory so mnou neshulasite, ale povedzke, kadial vedie cesta v tom pripade.
Laminatove sedadla v T3 nie su nepohodlne. Je to vseobecny predsudok. Mne osobne sa na nich sedi dobre. Vzdy lespsie ako v Karosach, tam ma po 20 minutach zacne bolet rit. Najlepsie su vsak sedadla v 9Tr a starsich 14 Tr. Tie su velmi pohodlne, a to napriek tomu, ze trolejbusy skacu ako kozy...
Je zo zaujimavy material...
Laminatka sa mi dizahnovo velmi paci, aj ta setstnapravova rychlykova, skoda ze to neslo do seriovej vyroby...
T3 ma podla mne (upozornujem podla MNA) pekny dizajn, urcite je to krajsie ako tie origina PCC, to je na moj vkus az obludne, malicke okienka, cele to posobi tak takopadne. T3 je naozaj elegantna, paci sa mi dokonca viac ako Duewag-y. Ale T2 bola podla mna krajsia. Z dnesneho hladiska je T3 uz okukana, preto nikoho nenadchne, pokial ju predtym nevidel. Ale pri medrnizacii sa da vela zoho vylepsit. Transparenty + moderny interier (usporiadanie 2+1 samozrejmost), moderna vyzbroj, zakrytie podvozkov (ako T2 ), klasicky pantograf nechat. Nater alebo standardny, alebo 7085 (ten este vyzera celkom pekne), v ziadnom pripade vsak 7304 alebo 7301. Kosice vraj predavaju nejake T3, myslim ze BA by mohla kupit. Podvozky hadam mame a ak nie, tak v Liberci by sa mozno dajake nasli. Vsak vozy treba, mame nedostatok. Je to vidiet kazdy pracovny den, ked sa nahodne na linkach, kde maju premavat supravy objavuju solo vozy, napr. spickove poradia 12, linka 6, etc... Kludne by sme mohli z Kosic kupit takych 10 suprav, modernizovat na T3P (alebo T3B) a hura, mame vozy. Nikto nam nedaruje miliarkdy na obnovu vozoveho parku, mali by sme to vyuzit. Mozno niektory so mnou neshulasite, ale povedzke, kadial vedie cesta v tom pripade.
Laminatove sedadla v T3 nie su nepohodlne. Je to vseobecny predsudok. Mne osobne sa na nich sedi dobre. Vzdy lespsie ako v Karosach, tam ma po 20 minutach zacne bolet rit. Najlepsie su vsak sedadla v 9Tr a starsich 14 Tr. Tie su velmi pohodlne, a to napriek tomu, ze trolejbusy skacu ako kozy...
galiyosha
Re #22477 Andy: Este by som chcel podotknut, ze prispevkom #22478 som vobec nepovedal, ze by sa mi T3 pacila viac ako ktorakolvek ina elektricka, len som tym povedal, ze sa mi paci.