Reakcia na: Mike #224539:
Problém so zápchami je skôr poobede. Pretože vtedy bus chytí meškanie už v BA a prenáša sa na celý zvyšok trasy. Čo sa týka úseku Pažítková - ASMN, tam síce zápcha nie je, no myslím si, že to je asi najmenej zaujímavý úsek pre cestujúcich v rámci mesta, keďže tam husto jazdia 202 a 212, ktoré sa navyše nemotkajú cez Košickú a Bottovu, takže napriek trom zastávkam navyše sú možno na ASMN skôr ako busy SL.
Mike
Ak niekto dochádza z regiónu do Petržalky s tým, že robí v okolí žel. st. (ideálne Viena Gate, poťažmo digital park), ale pôjde tam z okresu SC či PK cez upchaté príjazdové cesty a následne bude upchatý celý obchvat vrátane Prístavného mosta aj do Petržalky, tak pri narastajúcom počte áut môžu byť o 2-3 roky pravidelne také zápchy, že aj ten vlak čo robí tour po všetkých ružinovských žel. priecestiach bude na tej stanici rýchlejšie.
Súhlasím s potrebou dobudovania TIOPOv, ten Ružinovský pri Súhvezdnej bude v ešte akceptovateľnej pešej dostupnosti od bizniscentier v okolí Galvaniho a chelo by to nejaký aj v Petržalke (môžeme diskutovať o polohe či pri priecestí Černyševského alebo +-500 metrov).
Ale neviem, či je stále až taký dopyt po tej doprave do centra. Čo je to centrum, alebo širšie centrum? Pešia zóna? Tam je možno s výnimkou Tatracentra a pár podobných budov za posledných 15 rokov stabilný počet pracovných miest = stabilný dopyt ráno. Ale najväčšie ciele ľudí ráno sú veľké podniky (VW, Slovnaft), školy a bizniscentrá - kde sú koncentrované pracovné miesta na malej ploche. A ich najväčší výskyt je podľa štatistík v 2. a 3. okrese, nie v 1. okrese - teda v centre. To sú tie spomínané polus towers, lakeside, v 2ke okolie Nív, Prievozskej, pribudol Rosum, okolie Galvaniho, v Petržalke Digital park. A keď pribudnú ďalšie, tak opäť najskôr v 2. alebo 3. okrese. A sem tá najrýchlejšia cesta MHD určite nie je vždy z Hlavnej Stanice.