Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #22402:
Ale nie preboha. Ved sa pozri, co je v Citybuse. To sedadlo je tam sice silou-mocou natlacene, ale je to dost nahovno. Starsi vlcak sa ti tam nevydriape a kedze starsi vlcaci su sprosti, budu sa tlacit prave tam!. Ked tam to sedadlo nie je, je to uplne v pohode. Navyse, psychologicky efekt nuti vlcakov tlacit sa dalej do voza kde uz sedadla su (teda tych starsich vlcakov zase 🙂 ). Podla mna absencia toho sedadla tomu trolejbusu vobec neuskodila. Akurat by bolo vhodne to trochu zamaskovat, napr. tak, ako je to na Ik412 (jedina dobra vec na interieri toho busu). Ja osobne som videl len tu verziu s hasiacim pristrojom, takze neviem, ako je to u tych novsich - u novsich som sa vzdy viezol vzadu 😞
Reakcia na: Spectre #22385:
Presne! Toto mi vadí, že predná náprava bráni umiestneniu predných sedačiek. Podľa mňa je to dosť vyplytvaný priestor. Staršie 21-tky mali na tom bubne pripevnený hasiaci prístroj, čo bola už fakt päsť na oko. Novšie majú plochu aspoň zarovnanú, akože odkladací priestor na batožinu. Ja samozrejme nie som žiaden konštruktér vozidiel, ale rozmýšľal som nad tým, či by nebolo vhodné zúžiť predné dvere a tie sedačky tam dosadiť.
Reakcia na: V. #22363:
Ak chcete pochvalit vodica oficialne, musite poslat takuto spravu na jeden z mailov uvedenych v lavom menu - Kontakt na DPB.
Reakcia na: nick #22399:
vlavo v menu (alebo aj hore) je taky pekny napis ze "Cestovne poriadky"
jak to je s nocakom 509?????????????? prvy nocak ide o kolkej? please...
Reakcia na: QUAKEMAN #22397:

Tak zasa som doslat zle informacie... Overim si to este raz u cloveka, ktory mi to povedal, OK?
#22349 fobust: Tak to čo tvrdíš je pekná blbosť o tých majstroch a práci vo volnom čase,to ti kto nakukal.18 sa robí cez normálny pracovný čas a za peniaze.A vekový priemer pracovníkov ktorí na nej robia je asi od 22 do 70 rokov,tých mladších je asi tak 80%.s tých starších je jeden stolár a karosár a to je tak všetko.
Reakcia na: Miki #22394:

Dufam ze nie je tak, ako to spravili na Spitalskej ulici, vid prispvok c. #22393. 😞
Reakcia na: S499.1023 #22377:

Ake kus? 🙂 Ik 4xx je priemysleny dizajn. Ale nehovorim, ze je to vyslovene skarede, ale 21 Tr vyzera krajsie. A Shithnis je oproti tomu hnusy. 🙂 A o tej 22TrAC mas pravdu. A to je naozaj taky strasny problem dat tam dva asynchronne motory? Vsak v tramvajach ich je aj ovela viac (radovo aj 8 ks) a nehadaju sa. 🙂
Na obchodnej je nanovo nakreslena-nastriekana biela deliaca ciara oddelujuca chodnik od trate 😉
Reakcia na: Spectre #22389:
Tvar karoserie a celkovy dojem z vozu. Na 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr jednoducho vidim (subjektivny nazor), ze sa jedna o evoluciu, kdezto v Ikaruse skor o revoluciu (aj ked niektore zhodne prvky sa daju najst, napriklad svetielka v klbe 🙂 ). Co Ti na interiere Ikarusov pripada odporne? Mne len odporne spinave sedacky, ale aj to je vyhradna vysada Bratislavy, ktora sa konecne postupne meni k lepsiemu.
Reakcia na: galiyosha #22387:
S tou kontinuitou mas pravdu.. Ale trochu je vidno aj kontinuita ikarusov..
Reakcia na: Spectre #22389:
Mno tlumice tam jsou a bude se to prohejbat uplne stejne , nebo mozna hur jak B741 . Takze i do zatacek to pak bude delat curbes.

V Brne jezdej vsechny ,bohuzel nemam cas na foceni. Ale vidam je postupne .
Reakcia na: galiyosha #22387:
Kontinuita v dizajne????? Ja tam vidim iba rovnake logo a obidva maju na streche klacky 🙂 🙂 🙂

Vysokopodlažné Ik4xx sa mi kedysi páčili. Ako autobus je to dobrý voz, akurát tie naše sú také debilné - odporný interiér, malé dvere vzadu a shitná prevodovka. 😞 Klasicka stara 280ka je však neprekonateľná a zlatá cesta sa volá Ikarus C80 a Ikarus C83 !!!
Reakcia na: PvvS #22386:
Kua...To je dosť sprosté riešenie. Budú tam musieť byť v kĺbe zrejme rôzne tie sprosté tlmiče. Pri rozjazde sa to bude prehýbať..... 😞 😞 😞 No neviem... Snad, ked im to nebude nikto kupovať ich napadne a umúdria sa.

A ozaj? Ako sa darí v Brne s 22Tr???
Reakcia na: Vladimír #22381:
Uznavam, ta formulacia nebola prilis vhodna, dlho som sa nad nou ani nezamyslal. Na jednu stranu "Nazory" mozu postovat aj sem, ale ked na iMHD utocia ako na povodcu vsetkeho zla v bratislavskej doprave...

Re #22377 S499.1023: Ak to teda dobre chapem, rozdiel medzi 22Tr a 22TrAC nie je len v AC pohone? Povodna 22Tr ma hnane dve naparvy a 22TrAC len jednu? Alebo som zase mimo?

Mne osobne sa charakteristicky design Ikarusov 4xx _velmi_ paci. Na druhu stranu, ked clovek vedla seba postavi Ikarus 2xx a 4xx, nevidiet ich pribuznost (aspon ja ju nevidim), kdezto pri 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr je uplne jasne, ze sa jedna o pokracovatelov linie -- kontinuita v dizajne je to, co mam rad, takze obrovsky kladny bod pre Skodu z mojho pohladu...
Reakcia na: Spectre #22384:
Nejsou moje. Jinak ma to hnanou treti napravu a tlacnej kloub. Tudiz se to na naledi bude chovat hur jak lecktera B741 . Protoze to bude mit silnej zaber :(( Skoda ze nejni stredni to by bylo idealni
Reakcia na: Andy #22383:
Interiér.. Ja by som jediný problém videl v tom, na čo polovica ľudí nadáva a polovici ľudí sa to páči. Jednoducho, 21Tr nemá na prednom kolese sedadlá.

Podľa mňa má ale 21Tr celkom fajn interiér, nakoľko máš všade dosť miesta na nohy. Nie ako v tom hnusom smradoslintybakelitobuse....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.