V mobilnej verzii:
Na hlavnej stránke http://m.imhd.sk/ba v časti "Vyhľadanie zastávky" si zadáš názov zastávky a klikneš na "Nájdi". Načíta sa ti nová stránka, kde nájdeš názov zastávky, odkaz na VZT danej zastávky a odkazy na CP jednotlivých liniek.
V PC verzii:
V kolónke "Hľadaj" zadáš názov zastávky a stlačíš "Enter" / vyberieš zo zoznamu. Načíta sa ti nová stránka, kde máš vľavo odkazy na CP liniek z danej zastávky a vpravo VZT danej zastávky.
Nedavno som naazil na situaciu, ktora by stala za to, nejak to zahrnut do VT. Virtualna tabula sa sama rozhoduje, ktoru zastavku mi zobrazi, resp. musim mat povolene GPS a podlka toho mi zobrazi zastavku. Ale minule som stal tak akurat medzi, mohol som ist na 212 Hodzove, alebo 201 zo stanice zast. Fr. Liszta. Ale aky spoj odlial kedy pojde, sa nedozviem, lebo aplikacia ma vlastny rozum. Nevravim ze zle, nemusim vyhladavat zastavku, ked uz na nej stojim. Ale napr. pri spojoch, ktore idu raz za 15-20 min, by bolo vhodne ak este niesom na zastavke, vediet, ako ide. Ci ide. Ale to sa neda, lebo mi nenajde zastavku napriklad. Alebo kolegyna sa ma pyta, ako to pojde napr od SAV, ked je zapcha. Ale to sa zistit neda, lebo ak sme blizsie k hodzovmu, vzdy vyberie zastavku hodzovo. Nedal by sa tam dorobit aj rucny vyber z menu vsetkych zastavok ? Ved v menu Zastavky uz su vsetky abecedne. Len ten rucny vyber, ktory by prebil GPS, ak ho vyberiem.
Tak na valasskej dnes pribudli vodiace čiary na aplikaciu budúceho vdz. Idú aj stredom jednosmerneho úseku, tak dúfam, že to neskonci neumyselnym obnovením obojsmernej premávky. ? hoci by to neprekvapilo ?
To určite neviem, ale to vyjadrenie ako ho prezentuješ je veľmi všeobecné. Áno, polkruh "čestného nádvoria" divadla je aj pre mňa kvalita, priehľad od Dunaja so Štefánikom a vôbec celé jeho námestie veľmi pekne funguje: vhodne dopĺňa stavbu a pomáha jej (aj napriek tomu, že je šírkovo zredukované oproti pôvodnej koncepcii - viď napr. tie dva stožiare, ktoré sú teraz zbytočne pricapené k budovám).
Ako problém vnímam práve prechod medzi týmito dvoma plochami. Pribinova je tu dvihnutá do akejsi rampy, ktorá je prehradená rovnobežnými nerez zábradliami (wtf?), na námestie sa pokúša nadviazať veľmi nevydarenou priekopou s imitáciou horského prostredia (furt tá kaskáda vyzerá ako suchá a nefunkčná), na divadlo sa napája zvláštnou sústavou kolonád na činohernej a podlubí na opernej strane, do toho náhodilo nahádzané schodiská a výškové úrovne terás a celému tomu trónia absurdne dlhé žulové stĺpy na ktorých sú capnuté kovové stĺpy s neprimerane malými guličkami oranžového svetla (resp. tmy ?).
Chaotické, prekombinované, bez logiky pre chodca. Prekvapilo by ma, keby to bola chvályhodná kvalita pre niehoho formátu p. Moravčíkovej.
Na www.cp.sk je nový CP 23-ky od pondelka 11. 10. 2017. Dochádza k miernemu zvýšeniu počtu spojov na Mláku a späť cez pracovné dni tak ako informovala BID na https://www.idsbk.sk/oznamy/17120111120002xlh0-cestovne-poriadky-2017-18/ Víkend zostáva bez obsluhy. Celkovo ten počet spojov a ich časy na Mláku vyzerá byť robený metódou "pokus omyl". ?
Chcel som sa tým spýtať, či vieš o architektúre viac ako Moravčíková. Lebo tá vie o modernej architektúre dosť a o priestranstve pred SND sa vyjadrila pochvalne.
Na Google Maps su uz dostupne data MHD Bratislava. Zial namiesto "palubakovych" dat (ktore su napr. na imhd) tam su tie "zastavkove" (pouzite napr. na dpb.sk a cp.sk), cize je to najma pri dojazdovych spojoch nepresne a nekompletne. Osobne nechapem preco DPB uprednostnuje pre vsetky exporty tie menej kvalitne data.
Kazdopadne, posun vpred to je. Skoda ze potencial nevyuzili naplno.
Čoho sa ja nedočkám... Fakt nevidíš rozdiel medzi hodnotou Podhradia a jednej nie zrovna šťastne vyriešenej ulice???
Na to je fakt len jedno slovo: neblázni. Rozseknutie jednej pešej zóny a likvidáciu jednej cennej mestskej štvrte porovnať, to je čistá demagógia. Ibaže by si bol Vašáryová a zastával názor, že električka ukrižuje danú štvrť ?
Ako fajn, bavme sa o vhodnosti tohoto riešenia, ale vecne. Lebo kým neponúkneš lepšie trasovanie s riešením súvisiacich problémov (križovania, urbanizmus plochy za SND, priepustnosť Landererovej), je to len rýpanie.
Vzhladom na to ze vchod k AS bude od Svatoplukovej, tak tazko to obsluzis lepsie ako z Kosickej. Jedine co tam bude problem je milion prechodov - ak by v HB Reavis rozmyslali, tak namiesto lanovky postavia podchod od elektricky priamo do AS.
O architektúre čo-to viem a teda nevidím absolútne žiadnu hodnotu v tebou obhajovanom pľaci medzi polkruhovým nádvorím SND a námestím medzi budovami Eurovey. Zvláštne stupňovanie, zvláštny mobiliár, prapodivná kamenná jama s trochou vody... To pre mňa nie je žiadna odklonuhodná cennosť.
Iná vec je, aby trať popred divadlo neskončila tak často uzatváraná ako Jesenského. Na Landererovu majú dáky báječný dôvod prečo to nejde (tuším priepustnosť križovatky) a poza SND, well, jedine po tej burine. Môžeme sa baviť, ako to parkovanie nahradiť podzemným (čím by sa konečne zabezpečila dostatočná kapacita divadlu tak, aby zamestnanci + diváci dvoch sál nespôsobovali kolaps), lenže úplne všetko nevyženieš. Pravidelne tam bývajú prenosové vozy a podobná pojazdná technika, dovoz kulís zo skladu je riešený prejazdnými rampami v rohoch budovy a zrušiť im jeden vjazd by bolo nešťastné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike