Ako je možné, že linka 92 to má cez pracovné dni ráno z Hálovej k VW2 za 31 minút , ale späť (poobede) za 30 minút? To je z pohľadu cestujúceho využívajúceho CL1C dosť veľký rozdiel. V oboch smeroch majú rovnakú trasu. To je také "slovaklajnistické"... ? Myslíte, že existuje zo strany kompetentných ľudí možnosť toto nejako vyriešiť?
Zase na druhej strane - ked jedna nemenovana firma na tri pismena dokaze vyrobit busy uz pred vyhlasenim vysledkov tendra, a to dokonca s BA potahmi, tak zvladnu aj taky detail ako "zapozicanie" busu a az potom moze nasledovat jeho nasledne "odkupenie/dodanie"...
to je všetko na čo sa Magistrát a DPB zmôžu? Čo tak už niečo postaviť, zrekonštruovať. Ale kto by to riadil? Električka Špitálska-problém, električka Petržalka-problém, DOPRAVA v Bratislave? Strach domyslieť.
Snehova vlocka sa zobrazuje vedla vozidiel akonahle je vonku nad 25C, ak sa nemylim, takze teraz v zime to neukazuje. Ale ci bude klima realne zapnuta / funkcna a ako velmi, tak to uz opat nezistime ?
Vdaka za info, ak by ste chceli vylepsit, tak v lete bola velmi ziadana info ci dany spoj ma klimatizaciu, ak to ma dp nejako v evidencii a da sa to vytiahnut. Snehova vlocka miesto vozicka?
Virtualna tabula ako aj zastavkove tabule po meste zobrazuju len take udaje, ake prichadzaju z vozidiel. Ak je ulica odstavena a vozidla nepremavaju a vodici maju stale nahodenu sluzbu, tak sa to berie tak, ze vozidlo je na trase a nabera meskanie, ale malo by prist. Ak sa ide odklonom, ale roluju sa povodne zastavky vo voze, tak opat to bude dopocitavat, ze voz o chvilku pride.
Aby appka fungovala "v realnom case", tak to by sme museli manualne nahadzovat odklony a data a prepisovat udaje z palubakov, co by skoncilo snad este vacsim bordelom.
Pred tyzdnom bolo odstavene zeleznicne priecestie Ivanska a linka 61 sla odklonom. Dve hodiny ukazovalo, ze vozy linky 61 pridu na Trnavska-NAD az Slowackeho, no neprichadzali. Tu by bolo riesenie len prednahratie vylukovych tras do palubakov a vodici by sa len prehodili na inu sluzbu Je jasne, ze nepokryjes vsetky mozne alternativy, len tie najpravdepodobnejsie / najcastejsie sa opakujuce.
Vlnovky tam mame preto, ze vozidlam casto padaju vysielacky, alebo proste nefunguje GPS signal v nejakej oblasti. Dalsou pricinou su vyluky, kedy vodici nemaju nahrate sluzby a teda by neukazovalo uz vobec nic, aj ked vacsia cast trasy je obsluhovana. V takomto pripade sa meskania nedaju zohladnovat, kedze nam chyba informacia o polohe vozidla, resp. aku linku dane vozidlo obsluhuje.
Ale vdaka za diskusiu, nieco sa predsa len pokusime vylepsit ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
nacar
https://www.calvendo.de/galerie/mit-der-strabenbahn-quer-durch-europa/?