Preferencia na zaklade vysielacky/palubaku samozrejme problem nie je (ba priam je to idealne riesenie, lebo umoznuje zohladnovat aj naskok/meskanie), problem je ze to funguje len pri prihlasenej sluzbe. (A druhy problem je ze tie sluzby do palubakov sa proste nepripravuju, lebo niekomu vedenie DPB umoznuje sa v praci flakat a zaroven poberat mzdu.)
Dlhé roky sa robila na základe detektorov = povelových trolejových kontaktov, slučiek v koľajách, alebo PIR kamier. Ale je 21. storočie, tak sa dohodlo že sa zvolia moderné bezkontaktné technológie, a električka (vozidlo) sa prihlási na základe signálu z vysielačky / palubáku .. Teda v podaní DPB iba pri prihlásenej službe ?
Nie su nahrate ziadne sluzby na L1, takze ziadna preferencia a ani sa nezobrazuju na tabuliach. Podobny problem je dnes na 39, posilove 80 smerom k cintorinu, X3, atd.
P ROSIM VAS PRECO V ELEKTICKACH ESTE STALE IDE KLIMA KED TAM IDE STUDENY VZDUCH JE TO NEZNESITELNE PRECO SU NENI ZASKOLENY SOFERY ABY TU KLIMU BUT ZASTAVILI ALEBO PUSTILI TEPLI VZDUCH. HLAVNE SA TO TYKA ELEKTICKY C. 4 DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED.
Aj ked nie som zastanca bateriovych pohonov, v takejto prapodivnej situacii, ak by sa z nejakeho dovodu musela stavat trat bez troleja (napr. v historickom centre), inak ako bateriami to nema zmysel riesit. Najma kvoli tomu ze cela infrastruktura vo zvysku siete je na to nachystana - priame dobijanie z troleja.
To uz by tramvaj rovno mohla za sebou tahat generatorovy privesak ?
Komentáre k tomu? Plusy, mínusy? Keď to tak vidím, rozmýšľam, čisto teoreticky, takýto stroj nepotrebuje trolej. Nebolo by možno zaujímave vlastniť cca 30ks takýchto strojov, a pri predlžovaní tratí by stačilo na začiatok len koľajovo (lacnejšie) a až po nejakom čase dostavať trolej? V podstate dobrý dojazd, výdrž, rýchle plnenie.... Celkom použiťeľné pre hybridy ako Vajnory či Bory(DNV) s tramtraťou
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike