Regiojet smer Nové mesto (a späť) premáva zopár dní odklonom cez Raču a Predmestie. https://www.regiojet.sk/novinky-z-trate/vylukaKN Zaujalo ma, že napriek tomu, že v Rači na stanici stál iba z prevádzkových dôvodov, tak kým prešiel z jedného konca na druhý, tak jedna cestujúca normálne vystúpila z toho starého vysokopodlažného vlaku. ? Hneď na to prišiel aj Regiojet v opačnom smere.
Pozitívne vnímam, že Regiojet zastavuje aj na stanici Predmestie a ŽSR ho tam na infotabuliach normálne zobrazuje. ? Sú tam na nástupištiach aj označovače IDS BK? Nevidel som a neviem sa k tomu dogoogliť.
Hmm tá zachádzka až do Rače sa mi zdá dosť ďaleko časovo. Naftu, ktorú vlak navyše minie - to niekto Regiojetu preplatí? Keďže dnes už máme rôzne zabezpečovacie systémy, tak bolo by reálne keby motorák kúsok za ŽST Vinohrady na trati zastavil a tam by rušňovodič prešiel cez vlak, aby sa v opačnom smere dostal na Predmestie? V tej časti mesta je viacero koľají (z môjho pohľadu bludisko), tak možno by tú chvíľu ani nezavadzal iným vlakom, hlavne cez víkend...
Pozitívne vnímam, že Regiojet zastavuje aj na stanici Predmestie a ŽSR ho tam na infotabuliach normálne zobrazuje. ? Sú tam na nástupištiach aj označovače IDS BK? Nevidel som a neviem sa k tomu dogoogliť.
Hmm tá zachádzka až do Rače sa mi zdá dosť ďaleko časovo. Naftu, ktorú vlak navyše minie - to niekto Regiojetu preplatí? Keďže dnes už máme rôzne zabezpečovacie systémy, tak bolo by reálne keby motorák kúsok za ŽST Vinohrady na trati zastavil a tam by rušňovodič prešiel cez vlak, aby sa v opačnom smere dostal na Predmestie? V tej časti mesta je viacero koľají (z môjho pohľadu bludisko), tak možno by tú chvíľu ani nezavadzal iným vlakom, hlavne cez víkend...
810zssk
Otazne je:
a) Kto je za Ftacnikom tento krat? Opat Smer, alebo niekto iny?
b) Poucil sa Ftacnik a ma so sponzormi dohodnute trochu pricetnejsie zlozenie timu aby to politicky prezil (co je aj v ich zaujme)?
Realisticky to v oblasti dopravy vidim tak, ze za Ftacnika by si pravdepodobne SL/HBR dokazali pretlacit niektore veci ktore su ich zaujmom, ako napr. tahanie miliona spojov na ASMN. Na druhej strane by zas mohlo dojst k vyrieseniu tych veci, kde je dnes hlavnym problemom absencia odbornosti a zdraveho rozumu, ako napr. intervalove cestovne poriadky, dlhsia doba premavky, nadvaznosti a podobne. Tymto veciam dnes brania len Sadovskeho dogmy - realne nie je zaujmom HBR aby regionalna doprava bola nepouzitelna. Dovod preco takou je, je ze Fresov jediny "odbornik" na dopravu je Csader, ktory je ozvenou Sadovskeho 65-rocnych skusenosti s vyhananim cestujucich z verejnej dopravy.