Tak ako nie je najviac problemov v spojoch vo Vrakuni a na Kopcany? Vsak kazdu chvilu tam pocut o nejakych hadkach, ostatych narkomanov/bezdakov, pocmaranych vozidlach.
Lebo syndróm "socky z Biskupíc/Vrakune". Na biskupické a vrakunské autobusy sú pravidelne nasadzované staré šroty, lebo socky z neustále sa zahusťujúceho, dopravne kolabujúceho a konštantne upadajúceho sídliska Dolné Hony si lepšie nezaslúžia. Na takých L74 a L75 ešte donedávna jazdili aj Karosy. Jediné, čo tam jazdí nové, sú trolejbusy (lebo inak sa už nedalo) a na víkendových L70 jazdí Iveco Urbanway 12M.
A ak nedociahnem tak poprosim nejakeho cestujuceho aby mi ho otvoril. Ludia co je to s vami. Ze by tie teploty branili rozmyslaniu. To vsak nijak neospravedlnuje dpb - udrzbu ze nedokaze u autobusov udrziavat klimu funkcnu.
Dávam do pozornosti: v autobusoch počas horúčav som sa ani raz neviezla vo vyklimatizovanom autobuse napriek tomu že majú "lepky" na oknách o klíme (autobusy: 87 vo večerných hodinách a 96 v ranných hodinách). Vodiči veľakrát nepootvárajú ani strešné vetranie, nastupujute do vyhriateho skleníka. Nepatrí to k ich povinostiam postrať sa o "dýchateľnosť" v dopr. prostriedkoch? T.z. pootvárať okná aj strešné, ak nie je funkčná klíma dať oznam atď.
Ono to nebude ani tak najdenie zazracneho tlacidla ako to ze DPB zasadne na L70 cez pracovne dni nasadzuje tie najvacsie kyble cele polepene reklamou cez okna a bez klimy nakolko sa jedna o vozidla Bj. 2010 a tie klimu standartne nemaju. Takze vodici su v tom nevinne. Skor sa treba spytat preco napr. na L96 polepene stare sunky bez klimy vidiet uplne minimalne a na L70 takmer stale.
Nemám to podložené kvantitatívnymi charakteristikami jednotlivých úsekov, ale som presvedčený, že stúpanie na Dlhé diely, alebo Kačín je minimálne porovnateľné, ak nie horšie ako Kramáre. A to si pamätám, že relatívne donedávna jazdili na Kačín plynové Karosy ?
Inak tu ma Ike pravdu - uz davno neplati co v case Vrakos, ze to hore islo vodicovym modlenim sa panu bohu a generalnemu za dostatok vykonu ?
Na Kramare napriklad nejazdia preto, lebo tam jazdi iba L32 ako autobus. A aj kebyze by som nebol proti 18m cely tyzden (nie len cez vikendy), myslim si, ze by to bolo mozno az moc.
Inak sranda, ze 12m mi pride malo na L32 a 18m mi zas pride zbytocne vela v urcitych casoch ?
Prečo žiadny klbák (autobus) nejazdí pravidelne cez Kramáre? Iba výnimočne tam ide takè ZV. Alebo čo kedy jazdí na linke 32? Toto pìšem nepohodlne zo smartfónu, tak výpravu nejdem pozerať... Predpokladàm, źe to súvisí minimálne so životnosťou vozidla. Vyjsť tam hore od Patrónky dokàže.
Ďakujem za reakciu na môj príspevok, vàžim si to. Úzka cesta nezaťažuje vozidlo, iba vodiča, lebo takà jazda je určite náročnejšia na pozornosť, ale aj skúsenosti a šikovnosť vodiča. A nie všetky úzke cesty sú jednosmerné...
Pamätám si na mimoriadnu linku X43 spred rokov, kde 9,5-metrový SOR jazdil z Koliby cez Kamzík k Snežienke. Tam bolo náročné rozbehnúť sa do kopca späť smer Kamzík.
Predpokladám, že kopcovitý terén znižuje životnosť vozidla. Taký (navyše SOR) v mestskom prevedení určite nie je prispôsobený na časté stúpanie do vysokého kopca a brzdenie pri zjazde...
Nejako inak ako zmiešavaním studeného a teplého vzduchu? Vypínanie kompresoru existuje, ale to prípad sorky nie je. Tak predimenzovanú klimu to nemá, ani automatickú klimu...
Neviem ako u ŽltoZla alebo Zločineckej, ale u nás má klimatizácia (samozrejme len na stanovišti, kontajnery majú autonómnu) aj inú reguláciu, než ON/OFF. A v aute to mám tiež tak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Pamätám si na mimoriadnu linku X43 spred rokov, kde 9,5-metrový SOR jazdil z Koliby cez Kamzík k Snežienke. Tam bolo náročné rozbehnúť sa do kopca späť smer Kamzík.
Predpokladám, že kopcovitý terén znižuje životnosť vozidla. Taký (navyše SOR) v mestskom prevedení určite nie je prispôsobený na časté stúpanie do vysokého kopca a brzdenie pri zjazde...