Re qwix, J: Pod pojmom "komín" vošiel v 21 a 22 Tr do dejín taký stĺpik v priestore oproti druhým dverám vyhradenom pre kočíky, ktorý vedie od stropu až do podlahy. Ak sa nemýlim, sú v ňom nejaké káble pre silnoprúd alebo čo. Vyzerá to dosť čudne, 22 Tr-ka má dokonca "komíny" dva, ale zdá sa, že Škoda Ostrov sa s problémom "popasovala" a komín posunula aspoň do kúta, aby len tak nezavadzal.
tr3mp, klára: v žiadnom prípade elina v spoločnom pruhu s IAD. jedna havárka a stojí to celé. Treba segrgovanú trať od cesty oddelenú zvodidlami. Cesta na ktorej autá stoja patrí magistrátu a neúmerne sa zaťažuje len jeden pruh vozovky, pričom ten druhý nie. Myslím si, že by si MČ mala problémy s parkovaním vyriešiť sama a trať dať do súčasného pruhu kde parkujú autá. Ten istý problém je aj v Petržalke a ja osobne by som tlačil MČ aby si problém s parkovaním a ničením ciest I. a II. triedy vyriešili na svoje náklady a to buď prispievaním na MHD, alebo budovaním vlastných parkovísk. Zo súčasných "parkovacích pruhov", by som spravil vyhradené pruhy pre MHD.
Išiel som znovu cez tunel a tá trať je čím ďalej tým horšia. Veď zachvílu budú môcť tie kolaje predať ŽSR pre ozubenú "kolaj" v Tatrách na ozubnicovú železnicu
Na rampe Boky vagona (ktory je rovnaky ako na drevo) sa odklopia, do t-busu sa napumpuje vzduch a odtiahne sa na tyci. Elektricky sa davaju dole pomocou hydrauliky - nadvihne sa voz, vagon sa odtlaci a elina sa zlozi na zem. Na skladani trolejbusu nie je viac menej nic zaujimave, lepsie fotky ako uz mame na webe (6601) asi nebudu (totiz, zle sa tam postavili dve auta, nedalo sa to potom pri presuvani z vagona dobre fotit).
Hehe... ja chodim do skoly ponorkou a vynaram sa pri Tescu Zlate Piesky... a ked idem zo skoly vyleziem na strechu a tam ma uz caka Harier s ktorym odletim do Petrzalky
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp