Reakcia na: Marek1978 #221975:
Tak z hľadiska prepchatosti liniek nehrá konkrétna značka autobusu veľkú rolu, len usporiadanie interiéru,ktoré aj ten SOR vie vcelku solídne prispôsobiť prianiu zákazníka (až na šírku uličky nad nápravami, ofc). Ja osobne by som pokojne zniesol fádny plastový priemerný SOR, ak by to ušetrilo fin. prostriedky pre posilovanie výpravy (človeku je takmer jedno, či sa ráno nezmestí do 39, či 201 jazdenej MANom, alebo SORom) a ďalšie podvyživené aspekty, ktoré hrajú rolu v atraktivite dopravy. Značku busu by som riešil až po vyriešení ostatných týchto problémov.Horšie samozrejme je, ak sa šetrenie fin. prostriedkov prostredkom nákupu lacných busov neprejaví nikde inde, tak, ako to vidíme dnes (resp. prejaví len v chobotinách typu elektrobusy)
Petto
Podla mna sa MAN neprihlasil do sutaze len preto,ze ponukal nie moc vhodne typy motorov co sa tyka parametrov sutaze. Pre solo: ten slabsi cca 205-206 kw nesplnal limit (209 ci 210kw v podmienkach sutaze) a vykonnejsi mal 230kw, no ten by bol zbytocne drahsi oproti SORu, SOLARISu ci Iveco, ktore ponukaju prave 209/210 kW motory. Podobny pripad aj pre klbaky.